AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Ser dette er en gjentagende sak i forhold, men hva innebærer det? Spørsmålet mitt til dere er - hva gjør at du føler deg sett? - hvordan ønsker du å bli sett? Anonymkode: 673ac...c4b
lillevill Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 Det handler om emosjonell tilgjengelighet for min del. At man er interessert i følelseslivet til den andre personen på en nyskjerrig måte som gjør at man føler seg forstått og sett. 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 At jeg ikke føler at jeg bare har tatt den ledige stillingen som "samboer/kjæreste/kone", men at jeg er ønsket spesielt fordi jeg er meg og er som jeg er. Eksempler kan være at han til jul f eks overrasket meg med en lakriskalender, og det er egentlig ikke kalenderen i seg selv som var den beste gaven, men det at det beviste at han får med seg småting (som at jeg elsker lakris). Det er mer enn hva han jeg var gift med i 20 år gjorde, han kjøpte alltid noe han selv ville at jeg skulle gå med fremfor å faktisk finne ut hva JEG likte. Jeg er ikke opptatt av gaver, det var bare det eksempelet jeg kom på nå. At han kjøper med seg Dent fra butikken uten at jeg har bedt om det fordi han vet at jeg liker å ha noen pakker liggende gleder meg stort. At han faktisk får med seg det jeg sier og tar hensyn til det, dvs viser respekt. Rett og slett at han faktisk finner ut av MEG, fra enkle til dypere ting, DET er forskjellen på å føle at jeg bare fyller en stilling til å føle at han ser meg. Det er SÅ lite som skal til, men det er SÅ viktig! Anonymkode: 717e4...a04 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Føler meg mest sett om partner alltid stiller opp og vil det beste for meg Anonymkode: bbbfb...88a 1
Roci Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 Som @lillevill skriver, så handler det om emosjonell tilgjengelighet. For meg handler det om at partneren bryr seg om meg, hvordan jeg har det, lytter til meg, respekterer meg og rett og slett viser at det er viktig for ham å ha meg i livet sitt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå