exictence Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 (endret) Jeg har opplevd mitt livs beste opplevlevelse i ca 1 time. Tenkte etterpå at den stunden kunne jeg leve på resten av mitt liv. At jeg ville kunne leve på den lykken for alltid. Men jeg klarer ikke det. Jeg er trist og savner det, i steden for å være fornøyd med at jeg er heldig som har opplevd det. Hvorfor kan jeg ikke bare være fornøyd? Skulle ønske. Endret 12. februar 2021 av exictence
Hippogriff Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 Du vil kanskje komme dit etter hvert, men trenger å bearbeide opplevelsen og tanken på at den ikke vil gjenta seg først? 1
exictence Skrevet 1. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2021 Hippogriff skrev (3 timer siden): Du vil kanskje komme dit etter hvert, men trenger å bearbeide opplevelsen og tanken på at den ikke vil gjenta seg først? Ja, sånn er det. Takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Fortell mer da🥳 Anonymkode: f8b1f...d7d 2
exictence Skrevet 1. februar 2021 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Fortell mer da🥳 Anonymkode: f8b1f...d7d Det var en stund der jeg opplevde en forelskelsesrus, der jeg merket jeg levde med kropp og sinn og var til stede. Der jeg følte gjengjeldelse, omsorg og drømmer som ble satt ord på. En følelse av fred i kropp og sinn. Beruselse av å oppleve stillhet sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #6 Skrevet 1. februar 2021 Ubeskrivelig følelse i disse dager - men er du sikker på at løpet er kjørt? Anonymkode: f8b1f...d7d
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #7 Skrevet 1. februar 2021 exictence skrev (2 timer siden): Det var en stund der jeg opplevde en forelskelsesrus, der jeg merket jeg levde med kropp og sinn og var til stede. Der jeg følte gjengjeldelse, omsorg og drømmer som ble satt ord på. En følelse av fred i kropp og sinn. Beruselse av å oppleve stillhet sammen. I en hel time?? 😂 Kan du ikke ta kontakt med han eller henne da? Anonymkode: 42774...682 1
exictence Skrevet 2. februar 2021 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): I en hel time?? 😂 Kan du ikke ta kontakt med han eller henne da? Anonymkode: 42774...682 Jo, jeg vil så gjerne, og jeg gir små drypp av kontakt. Men tror nå at opplevelsen for ham ikke opplevdes så stor som min. Da han ikke gir så mye kontakt tilbake lenger. Men i den timen, følte jeg at alt stemte og jeg var så lykkelig. Jeg vil leve på at jeg har opplevd det, og føle at jeg er heldig.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #9 Skrevet 2. februar 2021 exictence skrev (17 timer siden): Det var en stund der jeg opplevde en forelskelsesrus, der jeg merket jeg levde med kropp og sinn og var til stede. Der jeg følte gjengjeldelse, omsorg og drømmer som ble satt ord på. En følelse av fred i kropp og sinn. Beruselse av å oppleve stillhet sammen. Det er en deilig følelse. Føler det slik sammen med kjæresten min hver gang vi er sammen. Vi har vært sammen i snart halvannet år. 😍 Anonymkode: 823cb...606
exictence Skrevet 2. februar 2021 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er en deilig følelse. Føler det slik sammen med kjæresten min hver gang vi er sammen. Vi har vært sammen i snart halvannet år. 😍 Anonymkode: 823cb...606 Nyt det. Så koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå