Lelab Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Hei. Mitt første innlegg her. Jeg har testet med tidlig tester i 3 dager nå. De er alle svake, men JEG ser en strek. Typen mener at det ikke er positiv hvis den er svak. Jeg får kun strek med tidlig tester. De vanlige er negative. Hva burde jeg gjøre som neste steg? Jeg blir så nervøs av å sitte og stirre på en tidlig test og redd for å prøve de (ikke tidlige) Vi sliter med infertilitet fra typens side og han har litt vanskelig for å landet selv håpe. Jeg har lyst til å ta en digital test, men de kommer jo ikke som «tidlig test». Hvor lenge bør jeg vente? Ser dere 2 striper? Testene mine har sett sånn ut i 3 dager. Mensen er forsinka 6 dager i dag. Bildene er fra i nå i dag :)
Lelab Skrevet 1. februar 2021 Forfatter #2 Skrevet 1. februar 2021 Lelab skrev (Akkurat nå): Hei. Mitt første innlegg her. Jeg har testet med tidlig tester i 3 dager nå. De er alle svake, men JEG ser en strek. Typen mener at det ikke er positiv hvis den er svak. Jeg får kun strek med tidlig tester. De vanlige er negative. Hva burde jeg gjøre som neste steg? Jeg blir så nervøs av å sitte og stirre på en tidlig test og redd for å prøve de (ikke tidlige) Vi sliter med infertilitet fra typens side og han har litt vanskelig for å landet selv håpe. Jeg har lyst til å ta en digital test, men de kommer jo ikke som «tidlig test». Hvor lenge bør jeg vente? Ser dere 2 striper? Testene mine har sett sånn ut i 3 dager. Mensen er forsinka 6 dager i dag. Bildene er fra i nå i dag
Kanskjekanskje Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Lelab skrev (51 minutter siden): Jeg ser streken 🥰 ville tolket den som positiv jeg, åsså evt ventet noen dager før jeg tok en digital 😊
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Lelab skrev (2 timer siden): Jeg ser også en strek, men den er litt svak til å være seks dager etter IKM. Digital gir i all hovedsak riktige svar fra dagen mensen skulle kommet, så en slik vil gi deg svaret nå. Anonymkode: f969a...bdf
Amatariel Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 Dette kvalifiserer til en positiv test! Men svak til å være hele 6 dager etter IKM. Er du helt sikker på når EL var? Jeg ville tatt en digital test i morgen om jeg var deg. De med ukesindikator er veldig sensitive og har sett dem slå ut på denne strekstyrken her før (om det er en reell strek).
Fame Skrevet 20. februar 2021 #7 Skrevet 20. februar 2021 Lelab skrev (På 1.2.2021 den 6.50): Hei. Mitt første innlegg her. Jeg har testet med tidlig tester i 3 dager nå. De er alle svake, men JEG ser en strek. Typen mener at det ikke er positiv hvis den er svak. Jeg får kun strek med tidlig tester. De vanlige er negative. Hva burde jeg gjøre som neste steg? Jeg blir så nervøs av å sitte og stirre på en tidlig test og redd for å prøve de (ikke tidlige) Vi sliter med infertilitet fra typens side og han har litt vanskelig for å landet selv håpe. Jeg har lyst til å ta en digital test, men de kommer jo ikke som «tidlig test». Hvor lenge bør jeg vente? Ser dere 2 striper? Testene mine har sett sånn ut i 3 dager. Mensen er forsinka 6 dager i dag. Bildene er fra i nå i dag Var den positiv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå