AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Venninnen min var på vei hjem, og en bil foran henne kjørte i 40 km/t midt på veien foran henne.. etter 15 min bak denne bilen, prøvde hun å kjøre forbi.. da prøvde denne bilen å presse henne i grøfta.. hun bremset. Plutselig drar fyren foran i håndbrekket slik at bilen hans står å sperrer av veien. Han flyger ut av bilen og rett bort til venninnen min.. kaller henne rynketryne og sier hun er stygg og har skjeve øyner.. sønnen sitter i bilen og begynner å gråte, blir livredd.. hva faen feiler det folk? Anonymkode: 22dbe...afc
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 Høres ut som han muligens var ruset. Anonymkode: ee5e2...368 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Høres ut som han muligens var ruset. Anonymkode: ee5e2...368 Nei han var ikke det.. han er en kjenning på bygda.. helt idiot. Anonymkode: 22dbe...afc
The Rosestarwoman Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Huff, det sjokkerer meg ikke, er så mange slemme mennesker i livet. Gi henne en varm klem ifra meg.😇🔥verden er så kald og kynisk.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 La meg gjette.... Var dette samme mann som kalte deg stygg osv i en bar? Fra et lite sted i en dal eller noe? Som du har skrevet om mange ganger? Anonymkode: 82403...fd9 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #6 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): La meg gjette.... Var dette samme mann som kalte deg stygg osv i en bar? Fra et lite sted i en dal eller noe? Som du har skrevet om mange ganger? Anonymkode: 82403...fd9 Nei nei.. ikke samme ts. det var min venninne dette gjaldt.. helt utrolig. Hørte i dag av ei dame at mannen er gal Anonymkode: 22dbe...afc
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #7 Skrevet 1. februar 2021 Det er ekstremt mange elendige sjåfører i Norge. Elendig selvinnsikt på egen kjøreadferd. Anonymkode: 78c08...2bc
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #8 Skrevet 2. februar 2021 Enten kjører de alt for fort, eller så sinker de trafikken som faen. Hvem er alle disse jævlene i trafikken? Anonymkode: 10cd0...e41
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #9 Skrevet 2. februar 2021 Dette må hun jo anmelde. Anonymkode: 52f75...5f4
-jk- Skrevet 2. februar 2021 #10 Skrevet 2. februar 2021 Dashcam er gull verdt. Bare å sende en slik episode på video til politiet sammen med en anmeldelse så ryker førerkortet hans på flekken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå