Gå til innhold

Hva f.. feiler det folk?? I trafikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen min var på vei hjem, og en bil foran henne kjørte i 40 km/t midt på veien foran henne.. etter 15 min bak denne bilen, prøvde hun å kjøre forbi.. da prøvde denne bilen å presse henne i grøfta.. hun bremset. Plutselig drar fyren foran i håndbrekket slik at bilen hans står å sperrer av veien. Han flyger ut av bilen og rett bort til venninnen min.. kaller henne rynketryne og sier hun er stygg og har skjeve øyner.. sønnen sitter i bilen og begynner å gråte, blir livredd..

hva faen feiler det folk? 

Anonymkode: 22dbe...afc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som han muligens var ruset.

Anonymkode: ee5e2...368

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Høres ut som han muligens var ruset.

Anonymkode: ee5e2...368

Nei han var ikke det.. han er en kjenning på bygda.. helt idiot. 

Skrevet

Huff, det sjokkerer meg ikke, er så mange slemme mennesker i livet. Gi henne en varm klem ifra meg.😇🔥verden er så kald og kynisk.

Skrevet

La meg gjette.... Var dette samme mann som kalte deg stygg osv i en bar? Fra et lite sted i en dal eller noe? Som du har skrevet om mange ganger?

Anonymkode: 82403...fd9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

La meg gjette.... Var dette samme mann som kalte deg stygg osv i en bar? Fra et lite sted i en dal eller noe? Som du har skrevet om mange ganger?

Anonymkode: 82403...fd9

Nei nei.. ikke samme ts. 
det var min venninne dette gjaldt.. helt utrolig. Hørte i dag av ei dame at mannen er gal

Skrevet

Det er ekstremt mange elendige sjåfører i Norge. Elendig selvinnsikt på egen kjøreadferd.

Anonymkode: 78c08...2bc

Skrevet

Enten kjører de alt for fort, eller så sinker de trafikken som faen. Hvem er alle disse jævlene i trafikken?

Anonymkode: 10cd0...e41

Skrevet

Dette må hun jo anmelde. 

Anonymkode: 52f75...5f4

Skrevet

Dashcam er gull verdt. Bare å sende en slik episode på video til politiet sammen med en anmeldelse så ryker førerkortet hans på flekken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...