Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gift mann med barn kontaktet meg. Vi skrev en del meldinger. Han vil være venner. Vi har datet for en del år tilbake, aldri vært venner. Jeg slo opp meg han, tror han ble ganske lei seg. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg. Kan man være venner, eller er dette helt forkastelig?

Anonymkode: d3f73...d7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tar han kontakt med deg?? Ut i fra andre tråder er det vel stor sjanse for at han ønsker å ha deg på siden av ekteskapet 

Anonymkode: 7456e...214

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor tar han kontakt med deg?? Ut i fra andre tråder er det vel stor sjanse for at han ønsker å ha deg på siden av ekteskapet 

Anonymkode: 7456e...214

Han tenkte på meg. Han ga meg komplimenter. Sendte så et bilde av seg selv, og ville ha ett bilde av meg. Der satt jeg ned foten, det føles feil å sende bilde av meg selv til en gift mann med barn.. hvis en mann vil ha ett bilde, så sender jeg ett fint bilde. Men jeg vil ikke sende et fint bilde til en som er gift. Han svarte at han ikke er redd for å vise hvordan han ser ut,  var ikke det irriterende..

Skrevet

Gidder ikke å være på siden av ekteskapet ihvertfall. Det blir bare rot. Hva feiler det menn egentlig?? Med hus, kone og barn. Også holde på slik. Det er noe alvorlig galt med mennene der ute.

• Liker 1
Skrevet

Spør du hyggelig  om du kan treffe kona og barna hans. En mann som vil ha deg som venn burde og skal introdusere deg for familien sin. 

Sier han nei da så vil han kun ha deg for å være utro. 

Anonymkode: a8b7d...f82

• Liker 3
Skrevet (endret)

Venn ja du liksom.

Han vil bare ha deg litt på si. Utveksle bilder og flørte litt på tekst, og kanskje også varme deg opp til å ha en full affære etter hvert.

"Jeg er ikke redd for å vise hvordan jeg ser ut" er et irriterende svar ja. Det er også irriterende med menn som later som de bare vil være venner, når de åpenbart vil noe mer. Og om du tar dem i å ville noe mer og avviser fremstøtet, så er det ofte du som er dum og overdriver liksom. Patetiske manipulasjonsteknikker.

Nei, jævla irriterende fyr. Dette kommer til å ende i mas fra hans side og frustrasjon fra din. Hadde svart at jeg har nok venner. 

Det går fint an å være venn med en eks, men dette er ikke det. Stol på meg.

Har merket at det tikker inn litt meldinger fra menn som kjeder seg sammen med kona i disse koronatider. Tror noen savner en form for stimuli av å snakke/flørte med andre kvinner. Lurer også på om folk snur litt bunken nå når man ikke møter noen nye mennesker, og kontakter eksene sine. 

Endret av Cuntzilla
  • Liker 4
Gjest Fnuggolina
Skrevet

:ler:

Han vil ikke være venner.

Og bildeforespørsel ender ALLTID med å etterspørre/sende nudes. 

Aaaaaaalltid. 

Skrevet

Han er ikke ute etter å skaffe sen venner. Han skal ha spenning på si. Han vil piffe opp sin egen hverdag med spennende chat/bilder, og håpe også på at han får til å treffe deg og ha sex. Alle de gifte mennene opererer likt. Jeg har god erfaring

Anonymkode: 5e8d7...b3a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.2.2021 den 8.57):

Han er ikke ute etter å skaffe sen venner. Han skal ha spenning på si. Han vil piffe opp sin egen hverdag med spennende chat/bilder, og håpe også på at han får til å treffe deg og ha sex. Alle de gifte mennene opererer likt. Jeg har god erfaring

Anonymkode: 5e8d7...b3a

Ja, du har nok rett. Har slettet han i fra kontaktene mine nå. Synes det er så respektløst overfor kona hans, men også meg. Jeg er vel ikke en reserveløsning for en familiefar som kjeder seg.. ts

Skrevet
Cuntzilla skrev (På 1.2.2021 den 7.54):

Venn ja du liksom.

Han vil bare ha deg litt på si. Utveksle bilder og flørte litt på tekst, og kanskje også varme deg opp til å ha en full affære etter hvert.

"Jeg er ikke redd for å vise hvordan jeg ser ut" er et irriterende svar ja. Det er også irriterende med menn som later som de bare vil være venner, når de åpenbart vil noe mer. Og om du tar dem i å ville noe mer og avviser fremstøtet, så er det ofte du som er dum og overdriver liksom. Patetiske manipulasjonsteknikker.

Nei, jævla irriterende fyr. Dette kommer til å ende i mas fra hans side og frustrasjon fra din. Hadde svart at jeg har nok venner. 

Det går fint an å være venn med en eks, men dette er ikke det. Stol på meg.

Har merket at det tikker inn litt meldinger fra menn som kjeder seg sammen med kona i disse koronatider. Tror noen savner en form for stimuli av å snakke/flørte med andre kvinner. Lurer også på om folk snur litt bunken nå når man ikke møter noen nye mennesker, og kontakter eksene sine. 

Tenker du har helt rett i det du skriver her. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...