Gjest Melk Skrevet 16. august 2005 #1 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg fikk i 2003 en henvisning av fastlegen min til en spesialist. Jeg fikk av diverse grunner ikke bestilt noen time, og nå kom jeg over henvisningen. Er den fremdeles gyldig, eller må jeg skaffe en ny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KarenMaren Skrevet 16. august 2005 #2 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg er ingen ekspert, men jeg mener at en henvisning er gyldig i 1 år. (Fant dessverre ikke noe info på nettet som kan underbygge påstanden min.) Så.. du må nok skaffe deg en ny henvisning. Det er nok til ditt eget beste, for mye kan ha skjedd med kroppen din siden 2003, og det er jo viktig at det som står på henvisningen er helt oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. august 2005 #3 Del Skrevet 16. august 2005 Den er gyldig ett år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 16. august 2005 #4 Del Skrevet 16. august 2005 1 år akkurat det samme som for resepter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 17. august 2005 #5 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg er ingen ekspert, men jeg mener at en henvisning er gyldig i 1 år. (Fant dessverre ikke noe info på nettet som kan underbygge påstanden min.) Så.. du må nok skaffe deg en ny henvisning. Det er nok til ditt eget beste, for mye kan ha skjedd med kroppen din siden 2003, og det er jo viktig at det som står på henvisningen er helt oppdatert. ← Æsj, det var dumt. Har ikke akkurat skjedd så mye med kroppen, gjaldt bare sjekk av føflekker, og det er jo like aktuelt som da jeg fikk henvisningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 17. august 2005 #6 Del Skrevet 17. august 2005 Tror du bare kan ringe legekontoret å be dem skrive ut en ny henvisning. Den ligger sikkert fortsatt på dataen og bare skal skrives under på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. august 2005 #7 Del Skrevet 17. august 2005 Min henvisning til røntgen varte i 3 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå