Gå til innhold

Henvisning

Gjest Melk

Anbefalte innlegg

Jeg fikk i 2003 en henvisning av fastlegen min til en spesialist. Jeg fikk av diverse grunner ikke bestilt noen time, og nå kom jeg over henvisningen.

Er den fremdeles gyldig, eller må jeg skaffe en ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KarenMaren

Jeg er ingen ekspert, men jeg mener at en henvisning er gyldig i 1 år. (Fant dessverre ikke noe info på nettet som kan underbygge påstanden min.) Så.. du må nok skaffe deg en ny henvisning.

Det er nok til ditt eget beste, for mye kan ha skjedd med kroppen din siden 2003, og det er jo viktig at det som står på henvisningen er helt oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen ekspert, men jeg mener at en henvisning er gyldig i 1 år.  (Fant dessverre ikke noe info på nettet som kan underbygge påstanden min.) Så.. du må nok skaffe deg en ny henvisning.

Det er nok til ditt eget beste, for mye kan ha skjedd med kroppen din siden 2003, og det er jo viktig at det som står på henvisningen er helt oppdatert.

Æsj, det var dumt. Har ikke akkurat skjedd så mye med kroppen, gjaldt bare sjekk av føflekker, og det er jo like aktuelt som da jeg fikk henvisningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bare kan ringe legekontoret å be dem skrive ut en ny henvisning. Den ligger sikkert fortsatt på dataen og bare skal skrives under på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...