Gå til innhold

Venninne ble sammen med fyren hun dater etter bare 1,5 måneder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sa jo gratulerer, men synes det er litt vel tidlig? Synes de burde ta ting saktere og i hvertfall ikke kalle seg kjærester når det ikke engang er gått 2 måneder. 

Anonymkode: b0b9d...647

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg sa jo gratulerer, men synes det er litt vel tidlig? Synes de burde ta ting saktere og i hvertfall ikke kalle seg kjærester når det ikke engang er gått 2 måneder. 

La de få styre det selv. De finner det raskt nok ut om de gikk for fort frem

• Liker 2
Skrevet

Etter 2 mnd hadde min kjæreste allerede  møtt mine nesten voksne barn, og vi var tilnærmet samboere i praksis. 

Hva har du med det og hvorfor mener du at din mening er mer rett enn din venninnes mening ang dette? 

Anonymkode: 95586...9dc

• Liker 42
Skrevet

Spiller det noen rolle hva de definerer seg som? De har jo ikke akkurat inngått ekteskap. Nå for tiden "dater" jo folk opptil et år og mer, før de vil kalle seg kjærester. 

• Liker 12
Skrevet

"Bare" 1,5 mnd??

Anonymkode: 061f3...c5b

• Liker 27
Skrevet

Festlig og lese for jeg flytta en gang sammen med typen etter 2 uker. Vi var sammen i 9 år før jeg gjorde det slutt.

Anonymkode: a44b1...a45

• Liker 21
Skrevet

Ser ikke problemet. Om hun har barn og involverer h*n er saken en annen. 

Anonymkode: 2227d...444

• Liker 4
Skrevet

‘Før i tiden’ date’a vi ikke en gang 😂😂

Anonymkode: 9035f...46b

• Liker 46
Skrevet

Det var raskt. Det sakt har jeg hørt om at noen har blitt enda tidligere sammen, men det er ofte folk som er skikkelig desperate. Jeg synes iallefall en bør ha delta et halvt år + før en skal gjøre noe offisielt.

Anonymkode: 24e16...3e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

‘Før i tiden’ date’a vi ikke en gang 😂😂

Anonymkode: 9035f...46b

Før i tiden når? 

Skrevet

Statusen kjærester er ikke akkurat veldig bindende.

Anonymkode: 12264...0d8

• Liker 26
Skrevet

Hvor lang tid syns du de skulle bruke på å bli kjærester? 

Bare vær glad på deres vegne, hvis de har det fint sammen spiller vel ikke hvor lang tid de har brukt på noe en rolle? 

Ei venninne av meg ble gravid 1,5 mnd etter at de traff hverandre - de er godt gift på 11 året og har fått 3 barn til. 

Anonymkode: 67925...75f

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var raskt. Det sakt har jeg hørt om at noen har blitt enda tidligere sammen, men det er ofte folk som er skikkelig desperate. Jeg synes iallefall en bør ha delta et halvt år + før en skal gjøre noe offisielt.

Anonymkode: 24e16...3e5

Hvorfor lage rigide regler for når slikt skal skje? Er vel opp til hver enkelt

• Liker 21
Skrevet

Jeg skjønner overhode ikke problemet. Er det så nøye hva man kaller det? Om man kaller det dating eller man kaller seg kjærester må vel være totalt uinteressant for alle andre enn dem selv.

Anonymkode: ae5df...d97

• Liker 25
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Her gikk det 8 dager. Samboere etter 3 mnd. Fremdeles samboere nå etter 2 år. 

Anonymkode: e617e...0ef

• Liker 16
Skrevet

Okey. Dette var også noe å henge seg opp i. De har ikke giftet seg, de venter ikke barn, de har bare bestemt seg for å være kjærester......Og problemet er?

• Liker 24
Skrevet

Jeg og mannen ble sammen etter en måneds tid og har nå vært sammen i 6 år :) om det kjennes rett så er det ikke noe i veien for å bli sammen etter kort tid. 

Anonymkode: 63b44...b48

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...