AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Nå som det ikke er sol ute tar jeg solarium, og jeg tok sol i dag. Så jeg lå der i kun trusa og uten bh. Så var det noen som plutselig låste opp døra. Da var det en vakt som krevde og se legitimasjon fordi han trodde jeg var under 18 (jeg er 21 lol) og jeg skvatt som f og holdt for puppene mine og skrudde på pause. Jeg spurte om han ikke kunne vente til jeg var ferdig og sole meg, eller kunne vente utenfor så jeg kunne kle på meg først også vise han leg. Men det kunne han ikke, og kortet mitt var i jakkelomma så jeg spurte om han kunne gå i lomma og sjekke selv men det ville han heller ikke så jeg måtte gå ut mens jeg holdt over meg selv og gi han kortet mitt med leg. Da først gikk han og jeg fikk sole meg videre. Er det lov? Han var jo en vakt, men det var så ubehagelig at jeg tørr ikke dra tilbake. Anonymkode: d8d51...7e6 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 Ting som aldri har skjedd - vol. 99.532 Anonymkode: 60f57...e0c 15
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Hvor var dette? Anonymkode: a4f21...bf8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 Nei det har han ikke lov til. Han skal banke på døra og vente til du har kledd på deg. Ta kontakt med eier av solstudio og firma denne vakten jobber for. Ekkel fyr som liker å ha makt over nesten nakene jenter. Anonymkode: 384cb...e32 24
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #6 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ting som aldri har skjedd - vol. 99.532 Anonymkode: 60f57...e0c AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jadda! Anonymkode: 41434...33c Hvorfor tror dere dette ikke har skjedd? 🤔 Lignende ting har skjedd både med meg, flere venninner og min svigermor. Kanskje dere aldri tar solarium? Men da kan dere vel heller ikke uttale dere om hvilke situasjoner som oppstår der 🙃 Anonymkode: dc2cd...aac 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #7 Skrevet 1. februar 2021 Dersom dette skjedde, så gjorde han det med vilje for å se deg naken. Du burde klage til eierne. Neste gang noe sånt skjer så roper du så høyt du kan "hjelp meg, hjelp meg". Det hadde sannsynligvis skremt kikkeren pluss at du tilkaller hjelp i en farlig situasjon der du ikke vet hva han kommer til å gjøre. Anonymkode: 770e0...2d7 10
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #8 Skrevet 1. februar 2021 Tvilsomt at dette er sant. De fleste solstudioer har rom hvor man låser med dørlåsen samt en krok man låser med, så her tror jeg du dagdrømmer om at noen ville se puppene dine. Anonymkode: 7a464...1de 7
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #9 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Tvilsomt at dette er sant. De fleste solstudioer har rom hvor man låser med dørlåsen samt en krok man låser med, så her tror jeg du dagdrømmer om at noen ville se puppene dine. Anonymkode: 7a464...1de Her har solstudioet kun lås som også kan låses opp fra utsiden. Ingen krok på døra. Anonymkode: 85647...dd5 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #10 Skrevet 1. februar 2021 Er dette en tråd fra 2005? Det er vel ingen som tar solarium i 2021. Anonymkode: 36ed5...124 8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #11 Skrevet 1. februar 2021 HVIS dette mot formodning skulle være sant, noe jeg ikke tror på, hadde jeg rett og slett gått til politiet og anmeldt fyren for kikking. Det er slett ikke sikkert det hadde ført til noe, men det hadde jeg overlatt til dem å finne ut av. Det er IKKE greit å låse seg inn et sted der det er vanlig at kunder oppholder seg uten klær på, uansett formål. Hvis det var viktig å se legitimasjon akkurat der og da skulle han banket på, og ventet til du hadde fått på deg klær og selv åpnet døra. Og så hadde jeg gått til avisa, så alle i området fikk vite hva slags folk de risikerte å treffe på ved å bruke dette solariumet. Anonymkode: f85a5...4a8 12
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #12 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Tvilsomt at dette er sant. De fleste solstudioer har rom hvor man låser med dørlåsen samt en krok man låser med, så her tror jeg du dagdrømmer om at noen ville se puppene dine. Anonymkode: 7a464...1de Hvorfor skulle det ikke være sant. Det er mange ekle folk der ute! Det begås da stadig antasting, voldtekter osv. Hvorfor skulle ikke en creepy fyr låse seg inn for å se noen nakne i solariet. Du har ikke vært på alle solstudioer. Hva med å gi litt støtte til trådstarter i stedet. Anonymkode: ecdd8...14d 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #13 Skrevet 1. februar 2021 Jeg syns også hun bør kontakte eierne av solstudioet, og anmelde hendelsen. Dette er jo grov, krenkende handling. Anonymkode: ecdd8...14d 7
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #14 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor skulle det ikke være sant. Det er mange ekle folk der ute! Det begås da stadig antasting, voldtekter osv. Hvorfor skulle ikke en creepy fyr låse seg inn for å se noen nakne i solariet. Du har ikke vært på alle solstudioer. Hva med å gi litt støtte til trådstarter i stedet. Anonymkode: ecdd8...14d TS fikk skrudd på pause, så alt er ok. Anonymkode: de8df...0b4 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #15 Skrevet 1. februar 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: TS fikk skrudd på pause, så alt er ok. Anonymkode: de8df...0b4 Altså, det er mandag, mest sannsynlig har hun jobb eller skole Og hvorfor kunne ikke dette skjedd AB 0b4? Er du en mann som ikke klarer å sette deg i en kvinnes sko? Bare for å ha sagt det, du hadde nok ikke holdt en uke før du hadde begynt å syte laangt mer enn det de aller fleste kvinner gjør over ting som skjer oss. Anonymkode: a883a...446 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #16 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er dette en tråd fra 2005? Det er vel ingen som tar solarium i 2021. Anonymkode: 36ed5...124 Hvis "ingen" gjorde det, så hadde vel solstudioene vært nedlagt. De har nok hatt et hardt år siden koronaen brøt ut i fjor, men ellers er det mange mennesker som liker å ta solarium fra tid til annen. Anonymkode: 5b721...90b 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #17 Skrevet 1. februar 2021 Hvilket solstudio er dette? Ta kontakt med kjeden/franchisen og gi beskjed - og anmeld denne vakten!! Dette er ikke greit! Kontroll av alder/id kan de gjøre FØR du går inn eller etterpå. Anonymkode: f0dab...e3c 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #18 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Altså, det er mandag, mest sannsynlig har hun jobb eller skole Og hvorfor kunne ikke dette skjedd AB 0b4? Er du en mann som ikke klarer å sette deg i en kvinnes sko? Bare for å ha sagt det, du hadde nok ikke holdt en uke før du hadde begynt å syte laangt mer enn det de aller fleste kvinner gjør over ting som skjer oss. Anonymkode: a883a...446 Når sa jeg at dette ikke hadde skjedd? Anonymkode: de8df...0b4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #19 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor skulle det ikke være sant. Det er mange ekle folk der ute! Det begås da stadig antasting, voldtekter osv. Hvorfor skulle ikke en creepy fyr låse seg inn for å se noen nakne i solariet. Du har ikke vært på alle solstudioer. Hva med å gi litt støtte til trådstarter i stedet. Anonymkode: ecdd8...14d Det var ikke meg du spurte, men jeg kan jo fortelle hvorfor jeg tviler. Det er ikke fordi jeg ikke tror slike ting kan skje, for akkurat det er dessverre veldig troverdig. Det som får meg til å tvile er fortellerstilen, ordvalget og detaljene. Dette høres mer ut som om noen har skrevet en historie enn at noen forteller om en ubehagelig opplevelse, om du skjønner hva jeg mener. Anonymkode: f85a5...4a8
CorvusCorax Skrevet 1. februar 2021 #20 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det var ikke meg du spurte, men jeg kan jo fortelle hvorfor jeg tviler. Det er ikke fordi jeg ikke tror slike ting kan skje, for akkurat det er dessverre veldig troverdig. Det som får meg til å tvile er fortellerstilen, ordvalget og detaljene. Dette høres mer ut som om noen har skrevet en historie enn at noen forteller om en ubehagelig opplevelse, om du skjønner hva jeg mener. Anonymkode: f85a5...4a8 Noen har forskjellig fortellerstil. Hun forteller jo en historie om hva som har skjedd. Synes ikke teksten er suspekt i det hele tatt, men det som er suspekt er at solstudioer holder åpent nå under covid og at det faktisk er noen som tar sol i 2021.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå