Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter baby når som helst og har noen (kanskje litt dumme spørsmål) ang babyer og ull. :)

Har kjøpt en del ullklær, (joha, hust and claire o.l), bodyer og stillongser for det meste. Så kom jeg til å tenke på vask, for det kommer sikkert til å komme både tiss, bæsj og gulp på klærne. Kan de vaskes på høy temperatur? Ser det står 40 grader, men blir vel ikke rent da? 🤔

Jeg har også fått masse strikk i gaver. Typ rompere, jakker, og gensere. Er babyer generelt kaldere enn voksne? At det kan brukes inne, eller er det for varmt? Har det nokså varmt inne, går som regel i t-skjorte selv. Er jo trist om klærne ikke får bli brukt😅

Anonymkode: ca532...f4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte gallesåpe på flekkene og vasket på 40 grader ullvask. Tror det skal være nok.

det er mulig det blir litt varmt, kanskje best når dere skal ut eller etterhvert til andre? Du må nesten bare prøve deg frem og om dere er mye intill hverandre så blir det jo ekstra varmt. Uansett godt med et tynt lag ull da det puster og transporterer ut fukt

Anonymkode: f7b61...18a

Skrevet

Kjøp gallesåpe til ullplaggene, den såpa er fantastisk. Hjemmestrikken må nok vaskes på ullprogram, men som regel holder det å bare vaske vekk flekken. Det fantastiske med ull er at du trenger bare å fjerne den enkelte flekken, og henge plagget til lufting ellers. En del bruker typ body og strømpis, med en romper eller bleiebukse over når det kommer til inneklær. 

Anonymkode: 9a350...ab3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...