AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Uke 16+0 i idag, fortsatt ikke kjent noe liv.. Ventet i spenning!! Muuulig jeg har kjent noe killing fra ene tvillingen, men er noen dager siden og jeg var veldig usikker.. Når kjente du liv med tvillinger? Og var sikker på at det var en /eller begge babyene du kjente? Dette er mitt andre svangerskap Anonymkode: de32e...785 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 Kjente noe i uke 16, men da kunne det gå en uke før jeg kjente noe igjen! Tok lang tid før jeg klarte å skille de fra hverandre! Nå i uke 33 kjenner jeg veldig godt hvem som er hvem:) Anonymkode: b084e...696 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #3 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uke 16+0 i idag, fortsatt ikke kjent noe liv.. Ventet i spenning!! Muuulig jeg har kjent noe killing fra ene tvillingen, men er noen dager siden og jeg var veldig usikker.. Når kjente du liv med tvillinger? Og var sikker på at det var en /eller begge babyene du kjente? Dette er mitt andre svangerskap Anonymkode: de32e...785 Er uke 20, kjente ikke liv før uke 19 å det er svææært lite! Kjenner bare den ene babyen da den andre blir foreløpig blokkert av morkaken Anonymkode: 166c6...7ed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå