AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Jeg er på vei til å bli utbrent, og er nå sykemeldt på 7. uka. De første 5 ukene var jeg fullt sykemeldt, og de siste to har jeg jobbet 40%. Jeg kjenner at 40% er i meste laget. Det var svært vanskelig å komme tilbake til det kaoset som gjorde meg syk. Jeg har tatt grep og sagt opp jobben til fordel for en som mest sannsynlig vil fungere bedre. Har fire uker igjen på gamlejobben. Jeg lurer på om jeg kan være 100% sykemeldt de siste fire ukene, eller om NAV vil kreve at jeg jobber noe. Noen som vet? Anonymkode: bd7b0...3a3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er på vei til å bli utbrent, og er nå sykemeldt på 7. uka. De første 5 ukene var jeg fullt sykemeldt, og de siste to har jeg jobbet 40%. Jeg kjenner at 40% er i meste laget. Det var svært vanskelig å komme tilbake til det kaoset som gjorde meg syk. Jeg har tatt grep og sagt opp jobben til fordel for en som mest sannsynlig vil fungere bedre. Har fire uker igjen på gamlejobben. Jeg lurer på om jeg kan være 100% sykemeldt de siste fire ukene, eller om NAV vil kreve at jeg jobber noe. Noen som vet? Anonymkode: bd7b0...3a3 Hvis legen din har en god sykemelding, med en medisinsk begrunnelse, så kan ikke NAV nekte deg 100 prosent. Legen må dokumentere at tilstanden din er forverret. Anonymkode: 390e3...eeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå