Sunethra Skrevet 31. januar 2021 #1 Del Skrevet 31. januar 2021 (endret) Dere over 35 år som er blitt gravid med IVF, hvor mange forsøk trengte dere før det ble barn? Hva slags medisin har dere fått? Synarela, Godalen F? Endret 31. januar 2021 av Sunethra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Del Skrevet 4. februar 2021 Jeg var 36 (ble 37 kort tid etter innsett). Var heldig og ble gravid på første IVF-forsøk. Fikk Synarela og Gonal-F. Lykke til, hvis du skal i gang nå!🤞🏻 Anonymkode: 6550d...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunethra Skrevet 5. februar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 5. februar 2021 On 2/4/2021 at 10:47 AM, AnonymBruker said: Jeg var 36 (ble 37 kort tid etter innsett). Var heldig og ble gravid på første IVF-forsøk. Fikk Synarela og Gonal-F. Lykke til, hvis du skal i gang nå!🤞🏻 Anonymkode: 6550d...1f4 Ja, jeg er i gang nå men var ikke gravid i første forsøk. Jeg også tar Synarela og Gonal-F. Håper at det går greit denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Del Skrevet 6. februar 2021 Ble ikke gravid, men det var kombo av litt forskjellig - endometriose osv. Hadde ett barn fra før naturlig Anonymkode: bd6b0...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå