Annikenkri Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 (endret) Hei. Jeg importerte en vare i fra Sverige i begynnelsen av desember, kostet i underkant av 50.000. Min svoger kjøpte akkurat det samme litt før meg, og måtte betale mva før den blei sendt videre fra dhl. Jeg har ikke fått regning på mva,, enda. Fikk bare en liten regning på gebyrer på snaut 500 kr. Hva kan dette være? Har sittet og ventet på mva regning en stund, men den kommer aldri. Kan det virkelig ta så lang tid? 😅 Endret 31. januar 2021 av Annikenkri
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 Hender visst at det glipper for dem. Men ville ikke brukt opp pengene, i tilfelle regningen dukker opp om et par måneder! Anonymkode: 0665d...061
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #3 Skrevet 31. januar 2021 Du er sikkert på at det svenske selskapet ikke er registret i VOEC? Anonymkode: b3696...99a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Se på fakturaen din om du allerede har betalt inn moms dersom butikken er blitt voec-registrert. Anonymkode: ba7a2...d82 1
Annikenkri Skrevet 18. mars 2021 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2021 Takk for svar. Men jeg fant ut av hvorfor, etter litt graving på skatteetaten. Jeg har et ganske ferskt enkeltmannsforetak, og da måtte jeg melde det inn selv til skatteetaten, noe jeg ikke visste om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå