Drizzt Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 (endret) Jeg ble fortalt dette i dag av en glad dame, bekjent av meg, som bor i en av Ring 2 kommunene. Hun gledet seg til å trene på sitt faste treningssenter og forklarte at treningssentrene blir åpnet kun for innbyggere i egen kommune. Men hvordan sjekker man om man er fast bosatt i kommunen? Det står jo ikke på noe legitimasjon hvilken kommune man er bosatt i? Tanken er nok for å holde Oslo folk utenfor, men likevel - hvordan sjekker man? Endret 31. januar 2021 av Drizzt
NorthernLight Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 Jeg syns ikke det er smart å åpne treningssentre i den situasjonen Norge er i nå. Man ser jo hvor lett den Britiske varianten kan spre seg.
Drizzt Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2021 NorthernLight skrev (1 time siden): Jeg syns ikke det er smart å åpne treningssentre i den situasjonen Norge er i nå. Man ser jo hvor lett den Britiske varianten kan spre seg. Hvis det er kun til egne innbyggere, kaaaanskje klarer treningssentrene å få det til? Men hvis det blir mye reiseaktivitet mellom kommunene igjen, best å la være. Nå leser jeg om Halden og Sarpsborg. Østfold sliter - har dette med å være i nærheten av Sverige å gjøre?
NorthernLight Skrevet 31. januar 2021 #4 Skrevet 31. januar 2021 (endret) Drizzt skrev (26 minutter siden): Hvis det er kun til egne innbyggere, kaaaanskje klarer treningssentrene å få det til? Men hvis det blir mye reiseaktivitet mellom kommunene igjen, best å la være. Nå leser jeg om Halden og Sarpsborg. Østfold sliter - har dette med å være i nærheten av Sverige å gjøre? Skjønner hva du mener,men mange har jo venner i forskjellige kommuner og de møtes jo ofte og da kan den muterte varianten komme inn på treningssentre og. Har jo vært endel sammenkomster i Halden og Sarpsborg de siste månedene, bryllup osv og nå måtte man selvfølgelig ha en drøss med folk i en hockeyhall.. Smart... Endret 31. januar 2021 av NorthernLight
Rosa Sitron Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 Det er nok ikke bare oslofolk man ville holde utenfor. Her må man oppgi adresse og i tillegg blir man sjekket ut på f.eks gule sider.
Anbefalte innlegg