Gå til innhold

Ring 2 kommunene kan åpne treningssentre for egne innbyggere?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg ble fortalt dette i dag av en glad dame, bekjent av meg, som bor i en av Ring 2 kommunene. Hun gledet seg til å trene på sitt faste treningssenter og forklarte at treningssentrene blir åpnet kun for innbyggere i egen kommune.

Men hvordan sjekker man om man er fast bosatt i kommunen? Det står jo ikke på noe legitimasjon hvilken kommune man er bosatt i?

Tanken er nok for å holde Oslo folk utenfor, men likevel - hvordan sjekker man?

Endret av Drizzt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke det er smart å åpne treningssentre i den situasjonen Norge er i nå.  Man ser jo hvor lett den Britiske varianten kan spre seg. 

Skrevet
NorthernLight skrev (1 time siden):

Jeg syns ikke det er smart å åpne treningssentre i den situasjonen Norge er i nå.  Man ser jo hvor lett den Britiske varianten kan spre seg. 

Hvis det er kun til egne innbyggere, kaaaanskje klarer treningssentrene å få det til? Men hvis det blir mye reiseaktivitet mellom kommunene igjen, best å la være. 

Nå leser jeg om Halden og Sarpsborg. Østfold sliter - har dette med å være i nærheten av Sverige å gjøre?

Skrevet (endret)
Drizzt skrev (26 minutter siden):

Hvis det er kun til egne innbyggere, kaaaanskje klarer treningssentrene å få det til? Men hvis det blir mye reiseaktivitet mellom kommunene igjen, best å la være. 

Nå leser jeg om Halden og Sarpsborg. Østfold sliter - har dette med å være i nærheten av Sverige å gjøre?

Skjønner hva du mener,men mange har jo venner i forskjellige kommuner og de møtes jo ofte og da kan den muterte varianten komme inn på treningssentre og. Har jo vært endel sammenkomster i Halden og Sarpsborg de siste månedene, bryllup osv og nå måtte man selvfølgelig ha en drøss med folk i en hockeyhall.. Smart...

Endret av NorthernLight
Skrevet

Det er nok ikke bare oslofolk man ville holde utenfor. Her må man oppgi adresse og i tillegg blir man sjekket ut på f.eks gule sider. 

• Opprett ny...