Gå til innhold

Tenner jeg han ikke nok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med en i 2 måneder. Alt har vært bra, bortsett fra sexlivet. I begynnelsen tok han aldri av meg klærne, bortsett fra buksen. Dette har blitt litt bedre, men han tar meg stort sett bare på rumpa og ingen andre plasser. Han sier bare rumper tenner han og ikke pupper.

Når vi har sex bruker han lang tid på å komme, og blir bare «middels hard». Han har sagt at han pleier å komme fort, og at heldigvis har han ikke det problemet med meg. Han sa at han kom fort for han ble så oppjaget med tanken på at han skulle ha sex. Dette blir han tydeligvis ikke med meg? 

Han kan også si at han liker bedre muskulære jenter, og at han skal kose seg skikkelig om jeg får trent rumpen min stor. Jeg kjenner bare at jeg ikke føler meg pen eller god nok. Kan også gå forbi han i undertøy uten at han gir meg ett blikk. Andre menn har «forgudet» kroppen min og vil ligge med meg flere ganger, ta på meg, bruke god tid o.l

Anonymkode: 4cf2f...86a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med ham, fortell ham hvordan det han sier får deg til å føle. 

Skrevet

Uff nei, det der hadde jeg ikke orket. Bare 2mnd ut i forholdet og han får deg ikke til å føle deg digg!

Anonymkode: 39f68...de9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...