AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Hvordan har det gått? Oppnådde du de resultatene du så for deg eller ønsket deg? Fortsetter du i februar? -4,8kg her, spiste en halv bolle i dag, ellers har det ikke vært så vanskelig, utrolig nok😅 163 cm høy, 61,5 kg. Målet er å gå ned 4-5 kg til, så satser på at februar går like bra. Anonymkode: f0e18...d1d 1
Nidarosen Skrevet 31. januar 2021 #3 Skrevet 31. januar 2021 Jeg begynte ganske nettopp så kan ikke si jeg har gått noe ned i vekt, men driver å skrive dagbok og går på keto. Altså ingen sukker og lite karbohydrater. Skal bli gøy å se hvordan det blir med vekta og generell helse etter hvert. Skriver dagbok hver dag 😄 Jeg var rett og slett avhengig da, så suget noen av dagene kan bli ganske ekstreme, men nå går det bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4 Skrevet 31. januar 2021 Har ikke sukkernekt, men har kuttet kraftig ned og spiser kun litt i helgen, sammen med sukkerfri brus. Holdt på i 2 uker og gått ned 2,7 kilo så langt. Kommer til å fortsette i samme spor fremover 😊 Anonymkode: 03d25...f0f 1
NewStart87 Skrevet 31. januar 2021 #5 Skrevet 31. januar 2021 Det gikk til helvete! Får prøve februar uten sukker istedenfor!
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #6 Skrevet 31. januar 2021 Hadde to halvhjertede forsøk... det ble endel godteri dessverre. Men 1.feb i morgen- starter på ny frisk!! Jeg er like høy som deg og ønsker å gå ned 4 kg. Anonymkode: 450ac...94a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå