Gå til innhold

Januar uten sukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har det gått? Oppnådde du de resultatene du så for deg eller ønsket deg? Fortsetter du i februar?

-4,8kg her, spiste en halv bolle i dag, ellers har det ikke vært så vanskelig, utrolig nok😅 

163 cm høy,  61,5 kg. Målet er å gå ned 4-5 kg til, så satser på at februar går like bra.

Anonymkode: f0e18...d1d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 🤪

Anonymkode: f0e18...d1d

Skrevet

Jeg begynte ganske nettopp så kan ikke si jeg har gått noe ned i vekt, men driver å skrive dagbok og går på keto. Altså ingen sukker og lite karbohydrater. Skal bli gøy å se hvordan det blir med vekta og generell helse etter hvert. Skriver dagbok hver dag 😄 Jeg var rett og slett avhengig da, så suget noen av dagene kan bli ganske ekstreme, men nå går det bedre. 

• Liker 1
Skrevet

Har ikke sukkernekt, men har kuttet kraftig ned og spiser kun litt i helgen, sammen med sukkerfri brus. Holdt på i 2 uker og gått ned 2,7 kilo så langt. Kommer til å fortsette i samme spor fremover 😊

Anonymkode: 03d25...f0f

• Liker 1
Skrevet

Det gikk til helvete! Får prøve februar uten sukker istedenfor! 

Skrevet

Hadde to halvhjertede forsøk... det ble endel godteri dessverre. Men 1.feb i morgen- starter på ny frisk!! Jeg er like høy som deg og ønsker å gå ned 4 kg. 

Anonymkode: 450ac...94a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...