Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne skrevet mye om hvorfor jeg spør om dette, men det blir langt, så derfor bare spør jeg:  Hva synes du er verst å skjule for en kjæreste (ikke samboer). At du er alkoholiker eller at du har et stort forbrukslån? 

Anonymkode: 7bb18...ffe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alkoholiker helt klart. Forbrukslån er hans sak, men ville visst det om vi flyttet sammen. FØR vi flyttet sammen riktig sagt.

• Liker 1
Skrevet

Stort forbrukslån. 

Anonymkode: c9e0b...788

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kunne skrevet mye om hvorfor jeg spør om dette, men det blir langt, så derfor bare spør jeg:  Hva synes du er verst å skjule for en kjæreste (ikke samboer). At du er alkoholiker eller at du har et stort forbrukslån? 

Anonymkode: 7bb18...ffe

Alkoholiker - selvfølgelig! Et forbrukslån kan være "gammel moro" som en tar fullt og helt ansvar for selv - alkoholisme vil alltid ramme de nærmeste.

Skrevet

Basert på egen erfaring, alkoholiker. Jeg og venninnen min fikk en av hver - mannen min hadde stort forbrukslån da vi ble sammen, hennes var alkoholiker. Og det har helt klart størst innvirkning på hennes liv på lang sikt. Mannen min har betalt ned forbrukslånet, vi eier hus sammen og har barn sammen, og forbrukslånet er et tilbakelagt stadie. Mannen til venninnen min er fortsatt alkoholiker selv om han ikke drikker akkurat nå. Med alt det fører med seg av hensyn, utrygghet og mistanker. Og han har hatt flere tilbakefall, så hun tør ikke å få barn med ham.

Anonymkode: 572ea...9fc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...