AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Hvilken alder hos kvinner trenger de en mann med erfaring i seksualitet? Er det et stort kriterie hos henne når hun velger make for fremtiden? Anonymkode: f6a5a...551
Fioljenta Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 Tror ikke det finnes noe fasitsvar her. 🙂 Personlig ville jeg helst ha en mann som ikke hadde hatt sex. Da slapp jeg å frykte at noen av hans ex’er var bedre enn meg. Og vi kunne «lære hverandre opp» fra bunnen. At han ønsker å lære sammen med meg er for meg mye viktigere enn om han har erfaring eller tror han kan alt. Jeg tror liksom ikke man blir ferdig utlært 💜 3
Gjest Gyros Skrevet 31. januar 2021 #3 Skrevet 31. januar 2021 (endret) Enig med Fiona her! Finn noen du vil leve med og er glad i. Lær hverandre opp fra grunnen av. Ta tid å bli kjent med hverandre og bruk god tid. Ingen grunn til å stresse. Sex er ikke prestasjon, men en nærhet og ømhet!🥰 Endret 31. januar 2021 av Gyros
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Det finnes ikke et fasitsvar på det. En viss prosent av seksuellt aktive kvinner vil alltid være opptatt av at mannen skal ha erfaring, mens andre har en mer åpen holdning. Ett råd er å tie stille om dette, det funket for meg. Ingen har noe med hvor mye erfaring du har. Det finnes mange som har hatt sex i årevis, uten å ta til seg lærdom av det. Anonymkode: 26852...2c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå