Gå til innhold

Hvorfor vil ingen jenter ha sex med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så viktig å være kjekk for jenter? Det er en helt elendig å følelse å ikke være bra nok for jenter. Det er ikke noe vits i å leve for naturen har bestemt at jeg ikke er bra nok. Om bare jenter endret sine preferanser til at vi lever i 2020 og ikke 20 000 f.kr. hadde jeg og mange andre hatt sjans. Hva er det andre har som jeg ikke har. Noen jenter har syntes jeg er kjekk for å kødde meg tydeligvis fordi jeg er jomfru som faen. Har ikke kyssa eller tatt en jente på rompa en gang. Jeg er ikke høy men 1,82 burde vel holde. Jeg er ikke hvit, kanskje er det derfor.  Har bare lyst til å drikke meg bort pga faktum at jeg kommer til å dø alene. Hva har jeg gjort for å fortjene dette?

Anonymkode: 7e7f8...553

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å vær incel. 

Anonymkode: 207f7...5e4

• Liker 43
Skrevet

182 holder for de fleste kvinner. Mørkhudet, ikke alle vil ha det, men mange. Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 63269...742

• Liker 5
Skrevet

Du har nok null karisma, hjelper ikke å også være en offer fordi ingen vil ligge med deg. 

Ta vekk det offer modus, og få deg en god personlighet kvinner kan finne🙄

Anonymkode: 02a2b...cc2

• Liker 35
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Slutt å vær incel. 

Hva tror du jeg prøver på? Vil ligge slik at jeg ikke er det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har nok null karisma, hjelper ikke å også være en offer fordi ingen vil ligge med deg. 

Men du virker mest av alt deprimert, noe som kan gjøre det vanskelig for deg å snakke med andre:) alle er bra nok, men du må også finne hvem du er og hvor du vil gå.. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jenter bryr seg ikke personlighet hvis man er  stygg. Bryr seg ikke ifm med ons heller.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jenter bryr seg ikke personlighet hvis man er  stygg. Bryr seg ikke ifm med ons heller.

Det gjør ikke gutter heller:) Gutter er mer utseendefiksert enn jenter

• Liker 23
Skrevet

Beklager, men jeg mistenker at grunnen til at jentene ikke vil ligge med deg er at selvmedlidenheten ligger utenpå deg i tykke lag. Og det er det minst sexy som finnes. 

Høyden din er det ingenting i veien med. Hudfargen jager nok bort noen, men de vil du ikke ha noe med å gjøre uansett. 

Anonymkode: eb64e...5f9

• Liker 34
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva tror du jeg prøver på? Vil ligge slik at jeg ikke er det.

Det er ikke slik du slutter å være incel. Du må endre tankegang. 

• Liker 18
Skrevet

Litt morsomt at ingen har forståelse for hvordan det må føles å aldri være bra nok. Selv jeg som har mye sex kan forstå at det er en kjip følelse. Kvinner kan vel neppe relatere til det siden nesten alle kvinner kan få sex når de ønsker det.

Ofte så kommer man inn i et dårlig spor hvis man først har misslyktes en del. 

Jeg har noen gode råd du kan jobbe med. Vær aktiv og sosial. Trene, være med sosial med venner, god hygiene, smilende, lyttende, hjelpsom, ha økonomi på stell (trenger ikke være rik), bare ikke ha et rotete forhold til penger/økonomi. 

Du bør også prøve å ikke tenke så mye på dette siden det hindrer deg fra å faktigst lykkes. Damer kan lukte det hvis du blir for desperat. Prøv å være mere laidback og kul, så blir du å finne den rette en dag.

Anonymkode: 4addd...3a7

• Liker 15
Skrevet
helloAdele skrev (1 minutt siden):

Det gjør ikke gutter heller:) Gutter er mer utseendefiksert enn jenter

Gutters krav for utseende er mye lavere. Bare prøv å være gutt på tinder så ser du hvor mye høyere krav jenter har.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Litt morsomt at ingen har forståelse for hvordan det må føles å aldri være bra nok. Selv jeg som har mye sex kan forstå at det er en kjip følelse. Kvinner kan vel neppe relatere til det siden nesten alle kvinner kan få sex når de ønsker det.

Ofte så kommer man inn i et dårlig spor hvis man først har misslyktes en del. 

Jeg har noen gode råd du kan jobbe med. Vær aktiv og sosial. Trene, være med sosial med venner, god hygiene, smilende, lyttende, hjelpsom, ha økonomi på stell (trenger ikke være rik), bare ikke ha et rotete forhold til penger/økonomi. 

Du bør også prøve å ikke tenke så mye på dette siden det hindrer deg fra å faktigst lykkes. Damer kan lukte det hvis du blir for desperat. Prøv å være mere laidback og kul, så blir du å finne den rette en dag.

Anonymkode: 4addd...3a7

Nettopp. Jenter har ikke evne til empati på samme måte menn. De bryr seg ikke hva du har slitt med. De står på sluttstreken og velger vinnerne.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nettopp. Jenter har ikke evne til empati på samme måte menn. De bryr seg ikke hva du har slitt med. De står på sluttstreken og velger vinnerne.

Det høres mest ut som du har møtt mange «bitches» ikke kvinner som har en god verdi😂 

hva faen skjer med verden??? 

• Liker 5
Skrevet

Skal sies at menn er ikke noe bedre heller, så med andre ord «alle» suger 😊

• Liker 11
Skrevet

Fordi det er ikke sånn at de fleste jenter bare vil ha sex. Slutt å surve fordi du ikke får utnytte jenter. 

Anonymkode: 76c1c...f64

• Liker 35
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi det er ikke sånn at de fleste jenter bare vil ha sex. Slutt å surve fordi du ikke får utnytte jenter. 

Dette☝🏿🏾

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når gutter vil ha sex så er det utnytting, men når jenter vil så er det helt uskyldig.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du går vel glipp av mye om du tror at jenter ikke har casual sex.

• Liker 4
Skrevet

Fordi du skriver tråder som «hvorfor vil ingen jenter ha sex med meg?» på kvinneguiden🙄

Anonymkode: 4e584...3cb

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...