AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #21 Del Skrevet 31. januar 2021 Just now, Luka_S said: Jeg har de på loftet jeg også. Leste så pocketbøkene lignet noen lefser til slutt. 😄 Samme her. Husker at bok nummer tretten svellet opp og ble fire ganger så tykk fordi jeg mistet den i vannet mens jeg lå og leste på en bademadrass. Minner! Anonymkode: f5be7...df6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lila* Skrevet 31. januar 2021 #22 Del Skrevet 31. januar 2021 Likte godt The Witcher serien, totalt 7 bøker. Sarah J Maas har jeg og lest endel i deg siste. Hun skriver YA bøker som jeg tror oppfyller ønskene dine. Annen verden, magi, alver og godt oppbygd historie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #23 Del Skrevet 31. januar 2021 55 minutter siden, *Lila* said: Likte godt The Witcher serien, totalt 7 bøker. Sarah J Maas har jeg og lest endel i deg siste. Hun skriver YA bøker som jeg tror oppfyller ønskene dine. Annen verden, magi, alver og godt oppbygd historie. Ja, jeg likte også The Witcher Er det A court of thorns and roses-serien du har lest? Jeg har sett litt på den og lurt på om den er bra. Anonymkode: f5be7...df6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #24 Del Skrevet 31. januar 2021 Om du liker krim - Sidney Sheldon. Lettlest og veldig spennende! Anonymkode: 0b944...cdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #25 Del Skrevet 31. januar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Om du liker krim - Sidney Sheldon. Lettlest og veldig spennende! Anonymkode: 0b944...cdc Takk for tips Ja, jeg liker egentlig det meste, og leser veldig raskt når boken ikke er av typen man må fundere over mens man leser Så jeg er glad for alle forslag! Anonymkode: f5be7...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #26 Del Skrevet 31. januar 2021 Aragorn ll Elessar skrev (1 time siden): The Witcher av Andrzej Sapkowski De to første bøkene er akkurat kommet ut på norsk. Har bare lest på engelsk, og de er fantastiske. Anonymkode: f3371...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lila* Skrevet 31. januar 2021 #27 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja, jeg likte også The Witcher Er det A court of thorns and roses-serien du har lest? Jeg har sett litt på den og lurt på om den er bra. Anonymkode: f5be7...df6 Ja, har lest både den og Throne of Glass. Synes begge seriene har gode karakterer, spennende handling og karakterutvikling. Pluss at det er lette, underholdende bøker. Men liker nok Throne of Glass hakket bedre, er noe spesielt med de bøkene. Anbefaler absolutt å kaste seg uti det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #28 Del Skrevet 31. januar 2021 1 hour ago, *Lila* said: Ja, har lest både den og Throne of Glass. Synes begge seriene har gode karakterer, spennende handling og karakterutvikling. Pluss at det er lette, underholdende bøker. Men liker nok Throne of Glass hakket bedre, er noe spesielt med de bøkene. Anbefaler absolutt å kaste seg uti det! Ja, da prøver jeg Anonymkode: f5be7...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 1. februar 2021 #29 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Samme her. Husker at bok nummer tretten svellet opp og ble fire ganger så tykk fordi jeg mistet den i vannet mens jeg lå og leste på en bademadrass. Minner! Anonymkode: f5be7...df6 Isfolket ble også lest i filler i min ungdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåtimen Skrevet 1. februar 2021 #30 Del Skrevet 1. februar 2021 Rubinrød-trilogien er en av mine guilty pleasures. Rettet mot ungdom, handler om en jente som oppdager at hun har et tidsreise-gen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #31 Del Skrevet 1. februar 2021 Hvis du liker "grøssere", så har jeg alltid hatt sansen for Dean R. Koontz. ...og så Sagaen om Isfolket, selvfølgelig. Fikk lyst til å lese den igjen... Anonymkode: 2df8a...a43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #32 Del Skrevet 1. februar 2021 Min guilty pleasure er Hulebjørnens klan... Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har lest dem. De fire første er best, da. Anonymkode: a7df1...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #33 Del Skrevet 1. februar 2021 sagaen om Darren Shan Anonymkode: ed6c6...40f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #34 Del Skrevet 5. februar 2021 On 1/31/2021 at 8:38 PM, *Lila* said: Ja, har lest både den og Throne of Glass. Synes begge seriene har gode karakterer, spennende handling og karakterutvikling. Pluss at det er lette, underholdende bøker. Men liker nok Throne of Glass hakket bedre, er noe spesielt med de bøkene. Anbefaler absolutt å kaste seg uti det! Ville bare gi deg en oppdatering og takk for tipset. Nå har jeg lest de tre første bøkene i Throne of Glass og liker dem godt Anonymkode: f5be7...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #35 Del Skrevet 5. februar 2021 Og takk for tips dere andre. Jeg leser som sagt ganske raskt, så godt å ha mye å velge i Anonymkode: f5be7...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 5. februar 2021 #36 Del Skrevet 5. februar 2021 Jeg går på brukthandel og handler bokserier a la "Arvesynd", "Hannah", "Storgårdsfolk" osv...ofte er det borti 60 bøker i en serie for typ 200 kr. Veldig behagelig, lettlest tidsfordriv som det er godt å slappe av til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lila* Skrevet 5. februar 2021 #37 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ville bare gi deg en oppdatering og takk for tipset. Nå har jeg lest de tre første bøkene i Throne of Glass og liker dem godt Anonymkode: f5be7...df6 Så gøy at du liker dem. Gled deg til resten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. februar 2021 #38 Del Skrevet 8. februar 2021 Jeg liker Young adult-fantasyserier som Divergent, Nevermoor, Hunger games, Ms Peregrin, Percy Jackson men vil ikke direkte si at det er guilty pleasure. Muligens de norske Grøss og gru-bøkene kan regnes som det. Jeg har hørt de på lydbok flere ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 9. februar 2021 #39 Del Skrevet 9. februar 2021 Virgin River-bøkene. Skikkelig klisjee-rikt og klissete. Men perfekt når det er det man har lyst på. Leser mye så kalt "kvalitetslitteratur" og har vært gjennom de største klassikerne. Så "guilty pleasure"-bøker leser jeg ikke med ønske om å oppleve stor litteratur...heller for en "gjerne"-pause, ren underholdning og gleden av å drømme seg bort til et annet sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poledra Skrevet 15. februar 2021 #40 Del Skrevet 15. februar 2021 (endret) En litt annerledes serie om Fae. Første bok av 4, og med flere serier i samme verden som fortsetter etter denne serien The Sleeping Court: Once upon a time a princess was betrayed, and her kingdom was stolen from her. She hid her most precious object in the human world, a princess of the blood, in the hopes that the Sleeping Court would get a chance to take their rightful place as high court in the realm Faerie. Now, a new generation has come of age, and the crown must be passed. The reigning Queen’s daughter will claim the throne uncontested unless those that remember, and waited to awaken the wayward princess can ally with her. But as with all tales of Faerie, it is not without peril, danger and intrigues. For our sleeping princess must awaken, choose her guard wisely, one that will help her save all her allies and avenge her family. Or history will repeat itself. A Reverse Harem Romance. https://www.amazon.com/Slumber-Sleeping-Court-Book-1-ebook/dp/B07DMZ6KWJ/ref=sr_1_1?dchild=1&keywords=stella+price&qid=1613378293&sr=8-1 Endret 15. februar 2021 av Poledra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå