Gå til innhold

Noen som har noen "morsomme" crazy ex historier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen om mine exer, men exen til samboer stalket oss i begynnelsen. Sto utenfor huset mitt, kontaktet svigermor å sa jeg var et forferdelig menneske osv. 

de hadde vært sammen 6mnd, null barn. Jeg og samboer ble sammen 3år... TRE ÅR etter det ble slutt mellom dem😅

Anonymkode: eb8a1...620

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksen til mannen min har blant annet: 

* stalket han. Dukket opp på hans nye arbeidsplass og nektet å gå.

* låst seg inn sammen med ham, hvor hun både slo og hylte, kastet ting rundt seg.

* fortalt løgner om min mann til meg. Fortalt løgner om meg til ham.

* ringte ham opptil 100 ganger i løpet av en dag, pluss sms’er. Han blokkerte nummeret hennes, og da prøvde hun å ringe med skjult nummer. Nektet for at det var henne, når han hadde 50 ubesvarte anrop fra skjult nummer da.. 

* låst ham inne i bilen sin under levering av barna, og kjørte av gårde med ham. Ja, barna satt i baksetet.

* Vært inne på e-posten hans og lest private mail.

* løyet så mange ganger at han ikke lenger tror på et ord hun sier.

* kommet ut i kun håndkle, rett fra dusjen når han skulle levere barna. Hun viste meget godt at han skulle komme til det tidspunktet.

* sendt meldinger til ham som liksom ble sendt feil. For å gi inntrykk av at hun hadde noe på gang med en annen mann, sikkert for å gjøre ham sjalu. Hun er fortsatt single, 8 år etter. 

* nektet å betale tilbake penger hun skyldte ham. Endte med at hun ble dømt i forliksrådet, og ble trukket flere tusen i måneden, i nesten ett år, til gjelda var nedbetalt. 

* ikke vært hjemme når han kommer for å levere barna, reist på heisaturer når hun egentlig skulle hatt barna, så han måtte ta de med seg hjem igjen. Det har skjedd mange ganger.

Og mange andre sprøe episoder 🙈

Anonymkode: fcaef...a30

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

* låst seg inn sammen med ham, hvor hun både slo og hylte, kastet ting rundt seg.

* ringte ham opptil 100 ganger i løpet av en dag, pluss sms’er. Han blokkerte nummeret hennes, og da prøvde hun å ringe med skjult nummer. Nektet for at det var henne, når han hadde 50 ubesvarte anrop fra skjult nummer da.. 

* låst ham inne i bilen sin under levering av barna, og kjørte av gårde med ham. Ja, barna satt i baksetet.

* kommet ut i kun håndkle, rett fra dusjen når han skulle levere barna. Hun viste meget godt at han skulle komme til det tidspunktet.

* sendt meldinger til ham som liksom ble sendt feil. For å gi inntrykk av at hun hadde noe på gang med en annen mann, sikkert for å gjøre ham sjalu. Hun er fortsatt single, 8 år etter. 

* nektet å betale tilbake penger hun skyldte ham. Endte med at hun ble dømt i forliksrådet, og ble trukket flere tusen i måneden, i nesten ett år, til gjelda var nedbetalt. 

* ikke vært hjemme når han kommer for å levere barna, reist på heisaturer når hun egentlig skulle hatt barna, så han måtte ta de med seg hjem igjen. Det har skjedd mange ganger.

Fy faen for et kvinnfolk!

Anonymkode: 262df...abe

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde en eks som mente jeg ikke kunne dumpe han over telefon, sms, chat, mail, nei det måtte gjøres ansikt til ansikt. Og jeg måtte ta fly for å komme til han. Brukte 1,5 mnd på å få han til å skjønne at det var over, og vi var sammen i 2 mnd før jeg begynte å dumpe han.

En annen eks prøvde hardt å få meg tilbake, samtidig som han sendte bilder og snap av han med andre damer (også sexsnap) og forsøkte å date venninner av meg. 

Jeg holder meg klokelig singel, jeg mangler tydeligvis evnen til å se crazy.

Anonymkode: 01446...0e9

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor ble han sammen med henne opprinnelig da? 

Anonymkode: 6e9e7...9a8

• Liker 1
Gjest AnonymBurker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor ble han sammen med henne opprinnelig da? 

Enkelte kvinnfolk er eksperter på å sminke absolutt alt - utseende og personlighet.

Etterhvert gir de faen og så ser mannen hvem hun egentlig er. Da er det ofte for seint og fyren sitter dypt i det. 

Sånn går dagene.

Skrevet
AnonymBurker skrev (2 minutter siden):

Enkelte kvinnfolk er eksperter på å sminke absolutt alt - utseende og personlighet.

Etterhvert gir de faen og så ser mannen hvem hun egentlig er. Da er det ofte for seint og fyren sitter dypt i det. 

Sånn går dagene.

Akkurat som med noen menn ja....Skjønte han ingenting før de fikk barn sammen? 

• Liker 6
Gjest AnonymBurker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det virker jo som at hun ikke har noe problem med å lyve, så hvis han er en godtroende person så er han egentlig fucked. Umulig å si siden vi ikke veit noe som helst om mannen. 

Skrevet

Eksen min jobbet i militæret. Fikk etterhvert forståelse for at han selv trodde han var mer viktig enn hva han var. Husker jeg spurte ham om hva han skulle jobbe med den neste uka, men det kunne han ikke si, for leiligheten var sannsynligvis avlyttet🤣 Altså, vi sto i dusjen sammen, men han mente at det kunne være avlyttingsutstyr overalt. Dette er 20 år siden, var ikke SÅ fancy avlyttingsutstyr den gang😆

Anonymkode: 284b5...360

• Liker 7
Skrevet

Eks 1: 

Stalket meg i 6 år etter brudd. Har blokkert mange numre, byttet mail, blokkert flere runder på alt av sosiale medier. Måtte be familien min om å ikke ta i mot beskjeder fra han. Sladrer til moren hans i håp om å få fred. Meldt til politiet pga stalking på tlf. Kidnappet tingene mine og gitt meg en ting i året for å ha grunn til å ha kontakt. Hele veien i dette så har han hatt ny kjæreste, det ble slutt fordi han ble sammen med henne før jeg dumpet han.

Først da min nåværende samboer skjelt han ut på tlf og truet han sterkt så har det vært stille et år. Likevel kan jeg aldri vite om han prøver seg igjen.

Nye damen hans tok kontakt med meg 3 år inn i dette med noen spørsmål og da svarte jeg hvordan han var mot meg. Hun mente at jeg kun var ute etter å ødelegge. Jeg svarte at om jeg hadde vært det så hadde jeg lett klart det første sommeren, men her var det hun som kontaktet meg, 3 år ut i det. Så en periode fikk jeg mange rare meldinger av henne. En kveld var hun frekk, så fikk jeg svar dagen etter at hun hadde vært full. En annen kveld sa hun at hun hadde dårlig samvittighet og hadde drømt om meg. Så plutselig blokkerte hun meg. Da gikk det et par mnd så var han i gang igjen.

Eks 2. 

Slutt fordi han bare ikke brydde seg mer og jeg var alene om alt. Så 8 mnd etter brudd så har jeg ny kjæreste. Han møter opp der jeg bor, endevei langt ute på landet, for å se om det var flere biler der. Naboer hadde sett han, selv var jeg ikke hjemme. Samme dag ba han om min posisjon på snapchat. Noe jeg syns var veldig ekkelt. Så gikk det en time og han ringte, sint og lurte på hvor jeg var og hvem jeg var med.

Jeg så etter mange måneder at et av fire lagrede vinterhjul til min bil, var borte. Da forstår jeg hvorfor jeg ut av det blå hadde sett et hjul i hans bil da jeg hentet barnet. Hver gang han var hos meg etterpå, for å hente barnet så hadde jeg ny spiker i mine hjul.

En periode så jeg bilen hans kjørende forbi eller han gående forbi der jeg bodde, omtrent daglig. Så det endte med at jeg hadde adresse en plass, mens jeg bodde hos kjæresten, i håp om å få litt fred. Da var det levering på nøytral plass og jeg hadde ikke lengre spiker i hjulene. 

Anonymkode: a4e95...ead

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Pappa var sammen med en ekstrem manipulator i 16 år. Han forsto ikke at dama var voldelig mot barn før de selv fortalte det 5 år etter brudd. 

Anonymkode: a4e95...ead

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Wow! Galere enn eksen til kjæresten min hun der! Stakkars mannen din, og barna hans! Og deg også for så vidt.

En eks av kjæresten min, eller, eks er kanskje å ta i - de var pulevenner i noen måneder, truet med å ta livet sitt om han sluttet å møte henne. Truet med å knuse alle vinduene i huset hans fordi han ikke ville besøke henne. Truet med å kontakte hans arbeidsgiver og kontakter på FB om han ikke viste mer interesse for henne. Skrev flere SMS-er etter at det ble slutt, tryglet nærmest om at han måtte ha sex med henne igjen. Han svarte henne aldri. Flere ganger dukket hun opp utenfor huset hans, midt på natten noen ganger og også ekstra tidlig en søndagsmorgen f.eks.

Og ja, hun kontaktet meg få uker etter at jeg ble sammen med kjæresten min. Skrev at han var kald og slem etc. etc., skinte gjennom at hun vil ha han tilbake - halvannet år etter sist de hadde kontakt.

Anonymkode: ec3b4...666

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Wow! Galere enn eksen til kjæresten min hun der! Stakkars mannen din, og barna hans! Og deg også for så vidt.

En eks av kjæresten min, eller, eks er kanskje å ta i - de var pulevenner i noen måneder, truet med å ta livet sitt om han sluttet å møte henne. Truet med å knuse alle vinduene i huset hans fordi han ikke ville besøke henne. Truet med å kontakte hans arbeidsgiver og kontakter på FB om han ikke viste mer interesse for henne. Skrev flere SMS-er etter at det ble slutt, tryglet nærmest om at han måtte ha sex med henne igjen. Han svarte henne aldri. Flere ganger dukket hun opp utenfor huset hans, midt på natten noen ganger og også ekstra tidlig en søndagsmorgen f.eks.

Og ja, hun kontaktet meg få uker etter at jeg ble sammen med kjæresten min. Skrev at han var kald og slem etc. etc., skinte gjennom at hun vil ha han tilbake - halvannet år etter sist de hadde kontakt.

Anonymkode: ec3b4...666

Det finnes så mange gale der ute, både menn og kvinner 🙈 

Jeg glemte å nevne at hun (altså eksen til min mann) også har tatt kontakt med MIN mor (som hun ikke kjenner), hvor hun skrev løgner om mannen min på sms. Prøvde å sette ham i et dårlig lys, og få min mor til å synes synd på henne 🤷🏻‍♀️ Hun har og truet ham med at hun skal ta kontakt med både broren min og faren min, dersom mannen min ikke gjorde som hun ville. Kom selvsagt ingen vei med dette, hun driter seg ut. 

Hun har og truet med at hun skulle sende sin far etter mannen min osv osv. 

Ting har heldigvis roet seg nå, men det var så ille en periode, at mannen min ved to anledninger snakket med politiet. Han ville ikke anmelde (skulle egentlig bare ha gjort det), men de ville ta en telefon til henne om det gjentok seg (etter at hun nærmest kidnappet ham🙈). 

Det har vært en stor prøvelse for oss, samtidig som det har brakt oss nærmere hverandre på en måte.

Til dere som lurer på hvorfor han ble sammen med henne i utgangspunktet: Han var ung og dum, typ 19 år, hadde sex med henne, hvor hun påstod hun brukte prevensjon (ja, han burde brukt kondom), og hun ble gravid. Deretter ble de sammen for barnets skyld, gikk bare nedover etter det🙈

Lett å være etterpåklok, si.

TS

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Min partners eks truet visstnok henne med at han skulle tromme sammen noen drabanter å gi meg en god omgang. Jeg roet henne med at ingen normale mennesker ville finne på noe så dumt. 
Situasjonen i dag er at vi er godt forlikte og er enige i at de har fantastiske barn. Min erfaring er at det er lurt å puste med magen og ta tiden til hjelp.

Skrevet

Intet mindre enn to ekser har truet med selvmord i forbindelse med at jeg slo opp. Den ene sendte en vag melding som også hadde en slags vag terrortrussel i seg, så han fikk politiet på døra. Den andre skulle svært melodramatisk "drukne i badekaret, hadet bra." Kom tuslende klissvåt ut av badet tyve minutter senere. 🙄 I sure know how to pick 'em!

Anonymkode: df105...a23

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det finnes så mange gale der ute, både menn og kvinner 🙈 

Jeg glemte å nevne at hun (altså eksen til min mann) også har tatt kontakt med MIN mor (som hun ikke kjenner), hvor hun skrev løgner om mannen min på sms. Prøvde å sette ham i et dårlig lys, og få min mor til å synes synd på henne 🤷🏻‍♀️ Hun har og truet ham med at hun skal ta kontakt med både broren min og faren min, dersom mannen min ikke gjorde som hun ville. Kom selvsagt ingen vei med dette, hun driter seg ut. 

Hun har og truet med at hun skulle sende sin far etter mannen min osv osv. 

Ting har heldigvis roet seg nå, men det var så ille en periode, at mannen min ved to anledninger snakket med politiet. Han ville ikke anmelde (skulle egentlig bare ha gjort det), men de ville ta en telefon til henne om det gjentok seg (etter at hun nærmest kidnappet ham🙈). 

Det har vært en stor prøvelse for oss, samtidig som det har brakt oss nærmere hverandre på en måte.

Til dere som lurer på hvorfor han ble sammen med henne i utgangspunktet: Han var ung og dum, typ 19 år, hadde sex med henne, hvor hun påstod hun brukte prevensjon (ja, han burde brukt kondom), og hun ble gravid. Deretter ble de sammen for barnets skyld, gikk bare nedover etter det🙈

Lett å være etterpåklok, si.

TS

Oi, vet ikke hvorfor jeg signerte med "TS", sikkert av gammel vane, beklager!! Jeg er ikke TS, men skrev innlegg nummer to, med den lange lista over crazy stuff.. 

Skrevet

Eksen min, som var meget bitter, holdt de «viktige papirene» mine som gissel, altså vitnemål, attester og slikt. Jeg skulle søke skoleplass i hjembyen, og det ville han forhindre ved å nekte å gi meg papirene mine, som lå igjen i leiligheten vi hadde bodd i. Jeg måtte skaffe alle papirer på nytt, men jeg fikk heldigvis søkt. Temmelig lavmål. 

Anonymkode: dc11b...1d8

• Liker 4
Skrevet

Eksdama som var alkoholiker, var også veldig sjalu en periode. Søt i begynnelsen og helt plutselig uten grunn sjalu og bitter. Jeg gjorde det slutt. Og da tlf terroriserte hun meg i flere måneder og reiste hjem til huset jeg bodde i. Dritings. Jeg lot som jeg ikke var hjemme. Hun slo og sparket i dører og vinduer. Hun gikk også utpå taket og da så jeg henne fra vinduet. Hun satt der å drakk sprit rett fra flaska en stund også begynte hun igjen å slå og sparke i vinduene og døra. Så ga hun opp og reiste hjem igjen. Jeg ringte politiet og sa ifra om fyllekjøring, aner ikke hvordan det gikk. Men et par dager etterpå fikk jeg en melding fra henne der hun skrev at "nå står jeg å titter på deg gjennom vinduet og jeg kommer til å fortsette med det helt til du slipper meg inn." Hun visste at jeg er veldig mørkredd. Hun ga seg heldigvis når hun ble sammen med ei ny dame og nå aner jeg ikke hvor hun befinner seg i verden. Takk og lov. 

Anonymkode: 0ea56...e58

• Liker 2
Skrevet

Datet en crazy fyr en periode som sendte snaps midt på natten der han drev å gråt til trist musikk. Da jeg spurte dagen etter om det gikk fint med han så var alt bare bra og glemt. Han var også sur på meg fordi jeg gikk på do om natten, for det ødela søvnen hans. Løy om alt mulig og, bl.a løy seg 8 år yngre og husket ikke løgnene sine da han ble tatt på fersken. Han dreit seg totalt ut ift personlig økonomi, og alt galt i livet hans var selvsagt samfunnet og alle andre sin feil.

sånn håper du koste deg:)

Anonymkode: 9b537...190

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...