Gå til innhold

Skikkelig gode vintersko!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei av å fryse på tærne, så jeg vil ha tips om noen skikkelig gode vintersko!

De må være varme å gå med i is og snø, og ikke minst vanntette! Her er det ofte mye slaps. Hvilke er gode å være mye ute i? F.eks. lek i snøen, stå på snø og is, gå i snø og slaps osv.

Anonymkode: 2fdfb...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moon boots er det eneste som holder meg varm. Pass på å bestille den typen som er vanntett. 

Anonymkode: c71f9...e3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorel, de holder meg varm selv i mange minusgrader, bare synd de er stygge og tunge😅 

Noen som vet om Timberland er bra?

Anonymkode: 93af6...1eb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sorel, de holder meg varm selv i mange minusgrader, bare synd de er stygge og tunge😅 

Anonymkode: 93af6...1eb

Jeg spekulerer på Sorel, mannen min har de, og de holder ham varm, men de er store og tunge, ja. Vet du om de er store i størrelsen?

UGGS var veldig fine, men fy for noen priser! Er de like varme og vanntette som Sorel? (til AB 6e5eb...1c9)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje også nevne sko som ikke er gode? 
Panama Jack. Don’t! 

Anonymkode: 8f5e6...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt mye bra om Timberland men sliter med å gå inn mitt første par :’) har til og med gått opp en størrelse og får fortsatt gnagsår! Men varme er de, da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Cougar "pillowboots", og er fornøyd med dem, vanntette. Har ikke fått testet dem i mer enn snaut 10 minus, da. 

Anonymkode: d368f...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.eurosko.com/no/products/pj/pj-8426/?code=54296469061

Jeg har disse og ELSKER dem! Jeg er en skikkelig frostpinne og har slitt med kalde tær så lenge jeg kan huske. Jeg har prøvd så mange vintersko at det er til å grine av. Disse kjøpte jeg i fjor høst og kunne ikke vært mer fornøyd. 

Anonymkode: ad344...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

https://www.eurosko.com/no/products/pj/pj-8426/?code=54296469061

Jeg har disse og ELSKER dem! Jeg er en skikkelig frostpinne og har slitt med kalde tær så lenge jeg kan huske. Jeg har prøvd så mange vintersko at det er til å grine av. Disse kjøpte jeg i fjor høst og kunne ikke vært mer fornøyd. 

Anonymkode: ad344...a5d

Panama Jack var ikke bra, sa noen lenger opp. 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg spekulerer på Sorel, mannen min har de, og de holder ham varm, men de er store og tunge, ja. Vet du om de er store i størrelsen?

UGGS var veldig fine, men fy for noen priser! Er de like varme og vanntette som Sorel? (til AB 6e5eb...1c9)

Sorel er bittesmå i størrelsen, og de holder meg slettes ikke varme. I sorel må man gå hele tiden, holde tærne i bevegelse for at man skal bli varm. Så fort man står stille/setter seg ned blir man iskald igjen. Jeg går 1,5 til to størrelser i sorel.

Anonymkode: 8d4a0...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg Viking extreme 2.0! Veldig fornøyd med de.

Anonymkode: 173fa...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugg adirondack. Veldig varme, ull innvendig. God såle.

Anonymkode: c8f5b...cd6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanlige UGGs er bleh, de tåler ikke vann. 

Kjøpte meg nylig Ecco Snow Mountain (til barn, men de går opp til damestørrelser) og så langt har de vært gull :) 

Anonymkode: 0d10f...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvler med pels inni fra Europris! Jeg er på mitt 3.par!  Aldri frøset i dem, og de holder deg tørr!

Litt som sherox 👌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Sorel. Jeg bor i indre Finnmark med temperaturer under 40 minus på vinterstid. Jeg har en jobb der jeg er flere timer ute hver dag. Fryser ikke på beina med Sorel sine sko. Jeg har kjøpt de et nummer større enn jeg bruker til vanlig, og har et par ullsokker i kartankene inni skoene. Jeg synes de har svært godt grep på både snø og is. De er også lette å vaske siden kartankene lett kan plukkes ut. Bare positive erfaringer med Sorel her 😊

Anonymkode: 77d4b...0aa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Anbefaler Sorel. Jeg bor i indre Finnmark med temperaturer under 40 minus på vinterstid. Jeg har en jobb der jeg er flere timer ute hver dag. Fryser ikke på beina med Sorel sine sko. Jeg har kjøpt de et nummer større enn jeg bruker til vanlig, og har et par ullsokker i kartankene inni skoene. Jeg synes de har svært godt grep på både snø og is. De er også lette å vaske siden kartankene lett kan plukkes ut. Bare positive erfaringer med Sorel her 😊

Glemte å skrive at de også er vanntette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Sorel er bittesmå i størrelsen, og de holder meg slettes ikke varme. I sorel må man gå hele tiden, holde tærne i bevegelse for at man skal bli varm. Så fort man står stille/setter seg ned blir man iskald igjen. Jeg går 1,5 til to størrelser i sorel.

Er skoene dine store nok? Er skoene for små, blir du fort kald. Det kan være godt å ha litt ekstra rom i vintersko.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjøpte sorelsko for et par uker siden, de har holdt meg varme. Måtte opp 0,5 str for å få plass til ullsokk, så deler ikke din erfaring om størrelsen.

Anonymkode: 19fad...0e0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt Sorel, så krysser fingrene for at de blir bra. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...