AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Jeg er nesten aldri kåt. Kan være det om jeg er forelsket, men det dabber fort av. Og sex blir bare et mas. Jeg forstår jo menn sin side også, for i starten var jeg med på sex flere ganger om dagen, til helt null interesse. Føler press på å hjelpe han med å runke eller suge, pga 0 sex. Jeg får totalt avsmak og syntes til skutt kuken er ekkel og dumper fyren, for da føler jeg meg helt ferdig og kvalm 🤷🏼♀️ og da er jeg singel igjen da. Tenker aldri på sex. Onanerer aldri. Men så blir jeg forelska igjen, og samma regla går igjen, igjen og igjen... Anonymkode: 58f1a...d2d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg er nesten aldri kåt. Kan være det om jeg er forelsket, men det dabber fort av. Og sex blir bare et mas. Jeg forstår jo menn sin side også, for i starten var jeg med på sex flere ganger om dagen, til helt null interesse. Føler press på å hjelpe han med å runke eller suge, pga 0 sex. Jeg får totalt avsmak og syntes til skutt kuken er ekkel og dumper fyren, for da føler jeg meg helt ferdig og kvalm 🤷🏼♀️ og da er jeg singel igjen da. Tenker aldri på sex. Onanerer aldri. Men så blir jeg forelska igjen, og samma regla går igjen, igjen og igjen... Anonymkode: 58f1a...d2d Ikke noe annet råd enn om at du kanskje bør vurdere hvor lurt det er å forelske seg gang på gang og håpe på et annet utfall når det kommer til sex. Anonymkode: 45092...592 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #3 Skrevet 31. januar 2021 Vær singel da. Ikke bruk folk rundt deg. Er ikke normalt. Kjøp deg plastikk så kan du kaste den heller. Eller finn ut om du kan være bifil/lesbisk. Anonymkode: 9b568...19a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke noe annet råd enn om at du kanskje bør vurdere hvor lurt det er å forelske seg gang på gang og håpe på et annet utfall når det kommer til sex. Anonymkode: 45092...592 Jeg klarer jo ikke kontrollere om jeg blir forelsket 🤷🏼♀️ Kan ikke holde meg unna alle hannkjønn i fare for at jeg finner tonen med noen... Jeg syntes jo også at det er greit at jeg skal ha sex når jeg ønsker det selv 😜 Men kanskje jeg burde være tydeligere på at jeg sjelden finner langvarige forhold... men jeg ønsker jo være i et forhold da 😕 så jeg syntes jo selv det er synd at sex blir et problem, skulle jo ønske jeg var normal og klarte opprettholde et godt sexliv med evt partner... ts Anonymkode: 58f1a...d2d 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #5 Skrevet 31. januar 2021 Hva er vitsen med å gå inn i forhold når du egentlig ikke liker det? Det er da nok av menn som ikke vil ha kjæreste som du kan ta i bruk dene ene og anen gangen du vil ha sex? Anonymkode: 5683c...b30
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #6 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vær singel da. Ikke bruk folk rundt deg. Er ikke normalt. Kjøp deg plastikk så kan du kaste den heller. Eller finn ut om du kan være bifil/lesbisk. Anonymkode: 9b568...19a Bruke folk rundt meg...? Hvor får du det fra at jeg bruker folk? Jeg blir oppriktig forelsket når jeg er det, og jeg ønsker jo forhold med de det har gått så langt med. Jeg syntes det er veldig synd at relasjoner blir ødelagte pga min sexlyst... Jeg onanerer ikke så plastikk hjelper meg lite. Er bare kåt på personer jeg er forelsket i. Jeg er kåt med dem. Er ikke kåt når jeg drar hjem alene 🤷🏼♀️ Jeg har bare vært forelsket i menn, så er veldig sikker på at jeg ikke er bifil/lesbisk. Virker som du ble provosert av innlegget mitt. Hva gjorde deg så sint? ts Anonymkode: 58f1a...d2d 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #7 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er vitsen med å gå inn i forhold når du egentlig ikke liker det? Det er da nok av menn som ikke vil ha kjæreste som du kan ta i bruk dene ene og anen gangen du vil ha sex? Anonymkode: 5683c...b30 Hva er det du ikke forstår? Jeg blir kåt når jeg er forelsket. Jeg blir ikke kåt av å «ta i bruk» menn.... altså, wtf. Du skjønner ingenting. Hadde jeg vært kåt ellers, så kunne jeg vell bare knullet rundt. Men det er der problemet ligger, jeg blir BARE kåt når jeg er forelsket. «Hva er vitsen med å gå inn i forhold når du egentlig ikke liker det?» Igjen, du skjønner ikke. Jeg liker det, men det blir borte så fort forelskelsen avtar. Det kan ta alt fra et par uker til 3-4 mnd. Men det avsluttes alltid pga min ikke eksisterende sexlyst på slutten av relasjonen. Jeg skulle jo ønske jeg var mer normal. ts Anonymkode: 58f1a...d2d 3
MortenMinstelønn Skrevet 31. januar 2021 #8 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skulle jo ønske jeg var mer normal. Det mest normale du kan gjøre er å fortelle den du blir forelsket i at du sliter med sex. Så får han ta stilling til det før du blir kvalm av ham. Du må være ærlig rundt dette. Kanskje det til og med kan hjelpe til med sexlysten.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #9 Skrevet 31. januar 2021 Vil også si at det er jo gjensidig at det blir slutt, for mannfolka vil jo heller ikke være sammen med meg når de innser at sextørke oppstår så tidlig i relasjonen... ts Anonymkode: 58f1a...d2d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #10 Skrevet 31. januar 2021 MortenMinstelønn skrev (9 minutter siden): Det mest normale du kan gjøre er å fortelle den du blir forelsket i at du sliter med sex. Så får han ta stilling til det før du blir kvalm av ham. Du må være ærlig rundt dette. Kanskje det til og med kan hjelpe til med sexlysten. Du har helt rett... jeg har vært redd for å ta dette opp, da jeg er redd for at mannfolk da ikke finner meg noe interresant. Jeg forstår det blir feil av meg å tenke sånn (at jeg ikke har noe mer å tilby, jeg er jo mer enn bare sex) og det blir feil ovenfor mannfolka for jeg gir feil inntrykk når sex nivået er såpass stort i starten ts Anonymkode: 58f1a...d2d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #11 Skrevet 31. januar 2021 Jeg vet ikke hvor normalt det er men jeg kjenner meg godt igjen. KJempespennende i starten men det går max et år så dabber det av og forhold blir et slit fordi man må jobbe med å prøve å holde lysten oppe selv om det virker nytteløst. Så ingen gode råd her fra meg dessverre. Anonymkode: 6ded4...dbc 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #12 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har helt rett... jeg har vært redd for å ta dette opp, da jeg er redd for at mannfolk da ikke finner meg noe interresant. Jeg forstår det blir feil av meg å tenke sånn (at jeg ikke har noe mer å tilby, jeg er jo mer enn bare sex) og det blir feil ovenfor mannfolka for jeg gir feil inntrykk når sex nivået er såpass stort i starten ts Anonymkode: 58f1a...d2d De som skygger banen vil jo være menn du ikke passer med. Anonymkode: 5683c...b30
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #13 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg vet ikke hvor normalt det er men jeg kjenner meg godt igjen. KJempespennende i starten men det går max et år så dabber det av og forhold blir et slit fordi man må jobbe med å prøve å holde lysten oppe selv om det virker nytteløst. Så ingen gode råd her fra meg dessverre. Anonymkode: 6ded4...dbc Godt å høre det ikke bare er meg 😅 ts Anonymkode: 58f1a...d2d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #14 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De som skygger banen vil jo være menn du ikke passer med. Anonymkode: 5683c...b30 Det er sant det. Men kan ikke fatte at en mann fortsatt vil være med meg om jeg sier at sexlysten har en tendens til å dabbe av 😩 Men jeg kan jo være tydelig på at jeg er usikker på langvarige forhold... ts Anonymkode: 58f1a...d2d
dillyduzit Skrevet 31. januar 2021 #15 Skrevet 31. januar 2021 Bruker du noen form for p-piller etc? Slik var det her også, før jeg bestemte meg for å slutte med pillen for en stund. Dag og natt, bokstavelig talt fra tørken til nå.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #16 Skrevet 31. januar 2021 dillyduzit skrev (3 minutter siden): Bruker du noen form for p-piller etc? Slik var det her også, før jeg bestemte meg for å slutte med pillen for en stund. Dag og natt, bokstavelig talt fra tørken til nå. Har gått på p piller siden jeg var 14 år pga mensensmerter. Jeg sluttet på P piller for første gang nå i September og satte inn en P stav 😜 Har hatt et håp på at det kanskje ville endre noe, men har ikke blitt noe mer kåt 😅 Men det kan kanskje endre seg om jeg sluttet helt på prevensjon? Nå går jeg på prevensjon utelukket pga å slippe mensen, siden jeg blir helt slått ut av det... frister jo litt å prøve være helt uten prevensjon, for om jeg kan opprettholde et sexliv med en mann så hadde nok livet mitt endret seg mye 😅 ts Anonymkode: 58f1a...d2d
dillyduzit Skrevet 31. januar 2021 #17 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har gått på p piller siden jeg var 14 år pga mensensmerter. Jeg sluttet på P piller for første gang nå i September og satte inn en P stav 😜 Har hatt et håp på at det kanskje ville endre noe, men har ikke blitt noe mer kåt 😅 Men det kan kanskje endre seg om jeg sluttet helt på prevensjon? Nå går jeg på prevensjon utelukket pga å slippe mensen, siden jeg blir helt slått ut av det... frister jo litt å prøve være helt uten prevensjon, for om jeg kan opprettholde et sexliv med en mann så hadde nok livet mitt endret seg mye 😅 ts Anonymkode: 58f1a...d2d Samme grunn til at jeg begynte på dem med andre ord, fikk mensen selv forrige uke og angret godt på valget da jeg stod på jobb, men, nå vet jeg selvfølgelig ikke hvor hardt du blir slått ut, men det ble bedre med 600mg ibux (resept) og levbart. Jeg har også pernisiøs anemi så skal i teorien ikke miste så mye blod heller, da hjelper det ikke når man må ty til grønn tampong. Uansett, prøver nå et halvt år uten for å se om lysten kommer tilbake (som den allerede har), for å så gå tilbake til en annen pille, da vet jeg i hvert fall at det ikke er meg, men hormonene i pillene som gjør det.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #18 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er sant det. Men kan ikke fatte at en mann fortsatt vil være med meg om jeg sier at sexlysten har en tendens til å dabbe av 😩 Men jeg kan jo være tydelig på at jeg er usikker på langvarige forhold... ts Anonymkode: 58f1a...d2d Der er mange menn med lav sexlyst. Ikke si du er usikker på langvarig forhold. Da vil du tiltrekke deg useriøse kryp. Anonymkode: 5683c...b30
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #19 Skrevet 31. januar 2021 dillyduzit skrev (1 time siden): Samme grunn til at jeg begynte på dem med andre ord, fikk mensen selv forrige uke og angret godt på valget da jeg stod på jobb, men, nå vet jeg selvfølgelig ikke hvor hardt du blir slått ut, men det ble bedre med 600mg ibux (resept) og levbart. Jeg har også pernisiøs anemi så skal i teorien ikke miste så mye blod heller, da hjelper det ikke når man må ty til grønn tampong. Uansett, prøver nå et halvt år uten for å se om lysten kommer tilbake (som den allerede har), for å så gå tilbake til en annen pille, da vet jeg i hvert fall at det ikke er meg, men hormonene i pillene som gjør det. Det er så kjipt at det ikke finnes noe god løsning 😩 man vil jo ha sekslyst, og man vil kunne fungere like godt alle ukene i mnd... Jeg syntes det er vanskelig å slutte helt på prevensjon, men det hadde selvfølgelig vært spennende å se forskjellen. Er det hormonene eller meg 🤷🏼♀️ Aner jo ikke siden jeg startet på prevensjon såpass tidlig 😅 Er også veldig spennende å høre at du har merket en forskjell på lysten etter slutt av P piller! ts Anonymkode: 58f1a...d2d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #20 Skrevet 31. januar 2021 Jeg kjenner meg godt igjen i det du beskriver. Sex i forelskelsesfasen er fantastisk, rutinesex er meh... Jeg har nok av natur lite interesse av sex utenom eggløsning, det er en av grunnene til at jeg ikke er i et forhold. Liker ikke ONS, ville heller hatt en nær (singel!) venn for gjensidig "bruk" når det passet seg sånn. Anonymkode: ab0ed...fcb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå