AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Jeg er 32 år og har bodd alene siden jeg var 18. Jeg tenker at det beste med det er å slippe å ta hensyn til en partner. Men er det sånn at man i et forhold slutter å ta hensyn? F.eks bæsje med dodøra oppe, sovne foran tv'n eller med lyset på, shave leggene og musa midt i stua, gå naken fra badet til soverommet etter man har dusjet, sitte i bar overkropp med puppene hengende på en varm sommerdag, fise i sofaen, klippe negler i stua osv osv... Anonymkode: 8ca38...4dd
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 31. januar 2021 Vet ikke om det engang er så normalt om man bor alene. Anonymkode: 43abc...29f 55
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #3 Skrevet 31. januar 2021 Det er jo like mange svar på dette som par. Man finner jo en vei som gjør at begge er lykkelige, og komfortable. Dobesøk - nei, det gjør vi bak en lukket dør. Sovne på sofaen med lysene på - ja, det skjer, særlig fredag kveld. Da tar den som ikke sovner og skrur av lysene, forsiktig vekker den andre, gir en klem, så sovner man sammen igjen i senga. Shaving - nei, det skjer i dusjen. Gå naken rundt - ja, selvfølgelig Bar overkropp - tja, innimellom. Fising, eller negleklipping - nei, på ingen måte, slikt gjør man på badet Anonymkode: 82009...5b1 14
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4 Skrevet 31. januar 2021 Mam blir ikke uhygenisk av å finne en partner, tenker da på neglklipping i stua eller å barbere musa i stua!🙈 men om man går Naken eller halvnaken rundt eller er uheldig å slippe en fis- selvsagt skjer det.. om dette er faktorer du legger til grunn så tror jeg du skal forbli singel gitt. Anonymkode: 4c774...220 15
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #5 Skrevet 31. januar 2021 Mange slutter ta hensyn ja... men det går en grense på hvor ekkel man egentlig er da. Et råd er jo å følge litt med på hvordan vedkommende man vil flytte sammen med, hvordan de bor nå. Når man er på besøk, gå gjerne inn feil dør på vei til do og si «ojsann, her var ikke toalettet nei, her var det!» På den måten har jeg funnet folks rote rom, hvor de hiver inn alt før besøk. Og om man bruker et helt vanlig rom som en søppelplass/bod, så sier det litt. Anonymkode: 4bf8a...3d3 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #6 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mam blir ikke uhygenisk av å finne en partner, tenker da på neglklipping i stua eller å barbere musa i stua!🙈 men om man går Naken eller halvnaken rundt eller er uheldig å slippe en fis- selvsagt skjer det.. om dette er faktorer du legger til grunn så tror jeg du skal forbli singel gitt. Anonymkode: 4c774...220 Jeg spør bare fordi jeg lurer. Jeg tar selvfølgelig hensyn hvis jeg har besøk eller er borte hos andre. Men som jeg skriver så har jeg alltid bodd alene og aldri hatt et forhold, så jeg vet ingenting om hvordan det er. Anonymkode: 8ca38...4dd
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #7 Skrevet 31. januar 2021 Her gjør vi alt det på lista din utenom raking i stua. 😃 vi er for øvrig veldig renslige og ryddige mennesker. Prøver å ikke prompe når den andre er nærme men skjer uhell noen ganger. Anonymkode: 74ba5...5d4 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #8 Skrevet 31. januar 2021 De fleste av tingene du nevner gjør jeg ikke alene engang... Anonymkode: cb060...f04 6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #9 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vet ikke om det engang er så normalt om man bor alene. Anonymkode: 43abc...29f Muligens ikke hvis man er vant med forhold og er singel i en kort periode. Men er man singel hele livet så blir sånne ting helt normalt. Anonymkode: 8ca38...4dd 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. januar 2021 #10 Skrevet 31. januar 2021 (endret) Eneste som er normalt her er å sovne foran TV og med lyset på og gå fra bad til soverom. Det andre er bare ekkelt, jeg som bor alene gjør ikke de tingene. Endret 31. januar 2021 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #11 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Muligens ikke hvis man er vant med forhold og er singel i en kort periode. Men er man singel hele livet så blir sånne ting helt normalt. Anonymkode: 8ca38...4dd Nei, det gjør de aldeles ikke!! Det du beskriver i denne tråden er direkte kvalm oppførsel og de færreste ville holdt på sånn om de var alene også. Bæsje med dodøren åpen, hallo, hvem gjør sånt? Anonymkode: 57880...b3a 4
solmåneogstjerner Skrevet 31. januar 2021 #12 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg er 32 år og har bodd alene siden jeg var 18. Jeg tenker at det beste med det er å slippe å ta hensyn til en partner. Men er det sånn at man i et forhold slutter å ta hensyn? F.eks bæsje med dodøra oppe, sovne foran tv'n eller med lyset på, shave leggene og musa midt i stua, gå naken fra badet til soverommet etter man har dusjet, sitte i bar overkropp med puppene hengende på en varm sommerdag, fise i sofaen, klippe negler i stua osv osv... Anonymkode: 8ca38...4dd Det uthevede er normalt, resten ikke. Etter min mening. 5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #13 Skrevet 31. januar 2021 Du bodde en gang i tiden med noen andre, før du ble 18. Da har du også måtte ta hensyn. Å ha en samboer er ikke helt ulikt. Utenom det seksuelle da Man tar hensyn og man tar alle del i vedlikehold av boligen. Anonymkode: 337f6...fc4 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #14 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det gjør de aldeles ikke!! Det du beskriver i denne tråden er direkte kvalm oppførsel og de færreste ville holdt på sånn om de var alene også. Bæsje med dodøren åpen, hallo, hvem gjør sånt? Anonymkode: 57880...b3a Jo, jeg kjenner andre som sier det samme. Jeg pleier ikke å bæsje med dodøra oppe da, men det har skjedd. Det spiller faktisk ingen rolle i det hele tatt så lenge jeg er alene. Anonymkode: 8ca38...4dd 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #15 Skrevet 31. januar 2021 Her nevnte du veldig ulike ting..... sovne på sofaen er vel helt normalt for endel? Tror ikke mannen min hadde brydd seg nevneverdig om jeg gikk uten BH og satte meg i sofaen. Utover seksuelt, da. Det andre.....tja. Badet. Anonymkode: 20c0f...8ea 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #16 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, jeg kjenner andre som sier det samme. Jeg pleier ikke å bæsje med dodøra oppe da, men det har skjedd. Det spiller faktisk ingen rolle i det hele tatt så lenge jeg er alene. Anonymkode: 8ca38...4dd Javel, men da er det kanskje en grunn til at de ikke har kjæreste? Jeg ville aldri i verden holdt på sånn, og jeg har bodd alene i mange år. Anonymkode: 57880...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #17 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Javel, men da er det kanskje en grunn til at de ikke har kjæreste? Jeg ville aldri i verden holdt på sånn, og jeg har bodd alene i mange år. Anonymkode: 57880...b3a Du la merke til at jeg svarte en annen at jeg selvfølgelig ikke gjør disse tingene når jeg har besøk eller er borte hos andre? Jeg skjønner selvfølgelig at man må ta hensyn, men jeg lurte på om det forandrer seg over tid. Anonymkode: 8ca38...4dd 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #18 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du la merke til at jeg svarte en annen at jeg selvfølgelig ikke gjør disse tingene når jeg har besøk eller er borte hos andre? Jeg skjønner selvfølgelig at man må ta hensyn, men jeg lurte på om det forandrer seg over tid. Anonymkode: 8ca38...4dd Jeg skrev hele tiden om oppførsel når man er alene. Selv som alene ville jeg aldri holdt på sånn. Og jeg er overbevist om at det er en sammenheng mellom aleneopoførsel og sosialoppførsel. Derfor tenker jeg at det kan være en sammenheng mellom slik oppførsel og at de ikke får seg kjæreste. Anonymkode: 57880...b3a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #19 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skrev hele tiden om oppførsel når man er alene. Selv som alene ville jeg aldri holdt på sånn. Og jeg er overbevist om at det er en sammenheng mellom aleneopoførsel og sosialoppførsel. Derfor tenker jeg at det kan være en sammenheng mellom slik oppførsel og at de ikke får seg kjæreste. Anonymkode: 57880...b3a Jeg er litt sosialt klønete og sliter med depresjon, så det kan jo være noe av årsaken. Anonymkode: 8ca38...4dd
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #20 Skrevet 31. januar 2021 Catalina Culès skrev (27 minutter siden): Eneste som er normalt her er å sovne foran TV og med lyset på og gå fra bad til soverom. Det andre er bare ekkelt, jeg som bor alene gjør ikke de tingene. Ja da, jeg har fått bekreftet at jeg er ekkel. Men jeg holder det rent og ryddig hjemme. Badet og kjøkkenet vasker jeg litt hver dag. Men det kan gå noen dager uten at jeg pusser tenner og skifter klær. Det er pga depresjon. Anonymkode: 8ca38...4dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå