AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Jeg er en 23 år gammel kvinne som har funnet interesse i en av mine medstudenter. Vi studerer begge førsteårsstudenter innenfor helsesektoren og er på samme gruppe/kohort i klassen. Nå om dagen foregår all undervisning digitalt, og jeg føler virkelig vi har funnet tonen. Vi har Zoom-samtaler med gruppa vår hver skoledag. Vi var ikke i samme kohort før jul, så kjenner han minimalt utenom at jeg har møtt han på skolen og observert han litt. Jeg føler at vi to har bygget oss opp som et team og har mye til felles. Nå lurer jeg bare på hva jeg skal gjøre videre. Han er lite på sosiale medier og er noen år eldre enn meg. Vi kan jo heller ikke møtes fysisk og jeg vet jo egentlig ikke hvordan kjemien er før vi begynner med fysisk skole igjen. Er redd for at dersom jeg tar steget og sender han en melding, så er det lite å få gjort videre. Jeg snakker jo med han hver dag på zoom, men tenker det er rart å ha kontakt utover det foreløpig. Spesielt når han ikke er en typisk sosiale medier person. Ville dere ventet til skolene åpner igjen, og ta det derfra? Anonymkode: 64bda...175
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Så koselig å lese. Når du har kontakt med ham hver dag, kan du flette inn litt personlig i samtalene, som at du gleder deg til dere kan møtes ansikt til ansikt, og at du håper dere kan ta en tur ut for å spise sammen, eller at det hadde vært hyggelig om han kunne ta en tur innom deg på besøk. Sånne små ting som viser ham at du liker ham kan være nok til at han også griper anledningen til å bli mer personlig. Ikke ta den helt ut, vær litt forsiktig, men samtidig tydelig på at du liker ham godt. Anonymkode: bbd01...5a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå