Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2002 #1 Del Skrevet 26. september 2002 Velger å være anonym. Jeg er kvinne og i den senere tid prøver min husbond og jeg å bli gravid. Vi har alltid hatt god sex, og jeg kommer hver gang, men må ha stimulanse på klitoris for å komme. Som regel er det jeg som får orgasme først og noen ganger har det skjedd ved at jeg stimulere tappen og han trekker skamleppene langt fra hverandre. Når jeg så har fått orgasme trenger han inn i meg og etter en liste stund er det så godt at jeg nesten besvimer. Ikke at jeg da får orgasme for jeg kommer liksom aldri ned igjen. Ikke er det g-punkts orgasme heller for det vet jeg hvordan er. Konklusjonen er at vi nå, i vår streben etter å få barn, har så mye god og vanvittig sex at det jomer. Men at jeg har sterke orgasmer når min kjære holder skamleppene ("gjør hullet mitt stort") er bare hinsides hva jeg kan forstå. Noen forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 27. september 2002 #2 Del Skrevet 27. september 2002 Trenger du virkelig noen forklaring (teori) på dette da...!! :o Er det ikke bare å nyyyte d? Hørtes jo utrolig deilig ut!! :kgblunk: (har ikke noen forklaring jeg..). Lykke til med evt. graviditet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 27. september 2002 #3 Del Skrevet 27. september 2002 Sorry!! Smilyen på slutten av forrige innlegg skulle absolutt ikke være der, trykte feil! Lykke til med evt. graviditet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå