Gå til innhold

Velg kjønn i utlande

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og min mann har flere gutter, å ønsker nå en jente, da vi mistet vår lille hjerte bare 1 år gammel. Vi har tenkt på å reise til utlande for å utføre dette. Er det noen som har erfaring? 💖

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir kvalm. 

Anonymkode: 580e7...a7e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Blir kvalm. 

Var dette et bidrag i tråden eller generell info om at du er litt pjusk i dag? 

• Liker 5
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (Akkurat nå):

Var dette et bidrag i tråden eller generell info om at du er litt pjusk i dag? 

Litt begge deler. Kvalmende å velge kjønn slik man velger seg et par sokker i riktig farge. 

• Liker 1
Skrevet

I følge Norsk lov er ikke dette tillatt. Så selv om du prøver å gjøre det i utlandet gjelder fortsatt loven for deg/dere som er norske statsborgere. Dere får pule som kaniner til dere får en gutt. Risikoen er at dere får et helt kull før en gutt kommer

Anonymkode: 24f4a...b6f

Skrevet

Man kan gjøre det i USA, nord Cypros, en del østeuropeiske land etc. søsteren min betalte rundt 60 000 kr. For det, men da var kronekursen sterkere.

lykke til, jeg skjønner deg godt! 

Anonymkode: 901c5...435

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Man kan gjøre det i USA, nord Cypros, en del østeuropeiske land etc. søsteren min betalte rundt 60 000 kr. For det, men da var kronekursen sterkere.

lykke til, jeg skjønner deg godt! 

Anonymkode: 901c5...435

Tusen takk for svar. Hvordan finner jeg denne klinikken? Kan du sende meg info på pm? Er ny her så vet ikke hvordan jeg kommer i kontakt med folk 

Skrevet
Ønskejente skrev (3 minutter siden):

Tusen takk for svar. Hvordan finner jeg denne klinikken? Kan du sende meg info på pm? Er ny her så vet ikke hvordan jeg kommer i kontakt med folk 

For det første er vi midt i en pandemi, så dere kan legge disse planene på is. 

For det andre vil det nok koste dere flere hundretusener, har dere råd til det? 

For det tredje, utsetter du kroppen for unødvendig røff ivf behandling. Ønsker du det? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...