Ønskejente Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Hei. Jeg og min mann har flere gutter, å ønsker nå en jente, da vi mistet vår lille hjerte bare 1 år gammel. Vi har tenkt på å reise til utlande for å utføre dette. Er det noen som har erfaring? 💖 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 Blir kvalm. Anonymkode: 580e7...a7e 1
MortenMinstelønn Skrevet 31. januar 2021 #3 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blir kvalm. Var dette et bidrag i tråden eller generell info om at du er litt pjusk i dag? 5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4 Skrevet 31. januar 2021 MortenMinstelønn skrev (Akkurat nå): Var dette et bidrag i tråden eller generell info om at du er litt pjusk i dag? Litt begge deler. Kvalmende å velge kjønn slik man velger seg et par sokker i riktig farge. Anonymkode: 580e7...a7e 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #5 Skrevet 31. januar 2021 I følge Norsk lov er ikke dette tillatt. Så selv om du prøver å gjøre det i utlandet gjelder fortsatt loven for deg/dere som er norske statsborgere. Dere får pule som kaniner til dere får en gutt. Risikoen er at dere får et helt kull før en gutt kommer Anonymkode: 24f4a...b6f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #6 Skrevet 31. januar 2021 Man kan gjøre det i USA, nord Cypros, en del østeuropeiske land etc. søsteren min betalte rundt 60 000 kr. For det, men da var kronekursen sterkere. lykke til, jeg skjønner deg godt! Anonymkode: 901c5...435
Ønskejente Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Man kan gjøre det i USA, nord Cypros, en del østeuropeiske land etc. søsteren min betalte rundt 60 000 kr. For det, men da var kronekursen sterkere. lykke til, jeg skjønner deg godt! Anonymkode: 901c5...435 Tusen takk for svar. Hvordan finner jeg denne klinikken? Kan du sende meg info på pm? Er ny her så vet ikke hvordan jeg kommer i kontakt med folk
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #8 Skrevet 31. januar 2021 Ønskejente skrev (3 minutter siden): Tusen takk for svar. Hvordan finner jeg denne klinikken? Kan du sende meg info på pm? Er ny her så vet ikke hvordan jeg kommer i kontakt med folk For det første er vi midt i en pandemi, så dere kan legge disse planene på is. For det andre vil det nok koste dere flere hundretusener, har dere råd til det? For det tredje, utsetter du kroppen for unødvendig røff ivf behandling. Ønsker du det? Anonymkode: 580e7...a7e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå