Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter å lurer på om jeg og kjæresten ikke passer sammen eller hva det er som gjør at jeg ikke trives. Han elsker å game og jeg liker det ikke så godt. Han har ikke så mange andre interesser og både jeg og han synes det er vanskelig å foreslå andre ting å gjøre sammen. Han har jo brukt store deler av livet på å game. Dra starten av forholdet har det i tillegg virket som om han ikke har villet ha meg med på å game heller. Han bare gikk til PCen uten å si noe etter en stund vi hadde bodd sammen en liten stund. 

Det vi gjør ellers er å sitte å se på tv eller gå en tur. Dra på kino av og til spille litt brettspill. 

Er det det at vi ikke passer sammen. Kanskje han bare skal finne seg en gamer jente? 

Anonymkode: dfae9...b2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva liker du å gjøre med en kjæreste? 

Anonymkode: 072c9...0da

Skrevet

Han må vokse opp. Jeg er selv gamer, men bestekompisen min gamer ikke. Det har aldri vært noe problem for vennskapet.

Selv om det ikke er det samme som forhold, så kan det sammenlignes til en viss grad. Jeg mener det ikke burde være et hinder at man har noen ulike interesser. For meg høres det mer ut som problemet er at typen din ikke er voksen og setter egentid og hobbier over deg. Da er man egentlig ikke voksen nok for forhold.

Skrevet

Du passer ikke med han. Du har lagd så mange tråder om dette nå.  Ikke bruker han mye tid på gaming heller. At du ikke takler ærlig han gjør sin hobby uten deg er ikke hans problem. 

Du må kunne gjøre ting inni deres egen leilighet uten å klamre seg til ham hele tiden. Du kan ikke forvente at han skal kutte ut din hobby fordi du ikke liker det. 

Anonymkode: c4675...b51

• Liker 4
Skrevet

Hvis dere ikke hadde moro sammen fra starten av, så skjønner jeg ikke helt hvorfor dere er sammen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...