AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Vi ser etter en liten seng å ha nær vår seng i de første månedene. Hvilken type har du erfaring med og kan anbefale/fraråde? Vi hadde en slik med første, men brukte ikke vuggefunksjonen og følte den var litt ustødig, så vil gjerne ha en uten Anonymkode: b361a...15a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 Vi hadde Troll sin, den likte vi. Anonymkode: a35d4...469
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #3 Skrevet 31. januar 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Vi hadde Troll sin, den likte vi. Anonymkode: a35d4...469 Hvilken modell? De har cirka tusen typer små babysenger 🙈 den vi hadde før som det er bilde av er for eksempel Troll Anonymkode: b361a...15a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4 Skrevet 31. januar 2021 .. og hvorfor likte dere den? Hva var bra, dårlig? Anonymkode: b361a...15a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #5 Skrevet 31. januar 2021 Jeg hadde en troll bedsidecrib. Hvilken modell aner jeg ikke, men ikke den helt nye. Vi brukte den i 6 mnd ca. + sengen tok liten plass + ene langsiden kan taes ned slik at du får den inntil egen seng + akkurat passe størrelse på sengen til en liten baby (følte at min druknet i sprinkelseng da vi byttet til det ved 6 mnd). - vår knirket en del. Men den ble kjøpt brukt på Finn. Kanskje annerledes om den er helt ny/nyere modell. - lite utvalg av madrasser da det ikke er en standard størrelse (mener det er 40x90 eller noe sånt). Anonymkode: c6696...a08 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #6 Skrevet 31. januar 2021 Vi kjøpte chicco bedside crib, den er av stoff og har sånn nettingvegg. Husker ikke målene på den, men husker jeg bare strammet til lakenet så ble det supert 😊 var veldig fornøyd, den kunne festes til sengen og tas ned den ene siden ganske enkelt. Anonymkode: 67013...d86 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #7 Skrevet 20. februar 2021 On 1/31/2021 at 11:18 PM, AnonymBruker said: Vi kjøpte chicco bedside crib, den er av stoff og har sånn nettingvegg. Husker ikke målene på den, men husker jeg bare strammet til lakenet så ble det supert 😊 var veldig fornøyd, den kunne festes til sengen og tas ned den ene siden ganske enkelt. Anonymkode: 67013...d86 Vi ser på denne! Vi tenkte kanskje være litt miljøbevisste å kjøpe brukt, men ser ut til at madrassen til denne er videre enn vanlig og kanskje vanskelig å kjøpe separat? Det jeg lurer på med chicco next2me er hvordan den vil være å feste til senga vår om man har sengeramme med skuffer under? Og beina til denne ser ut som de kanskje stikker ut litt, senga vår er er hel helt ned til gulvet, er det noe problem? Bor i område med mye smitte, så det er ikke bare bare å dra å se på ting, så det går bli litt detektivarbeid 🙈 Anonymkode: b361a...15a
Zwish Skrevet 20. februar 2021 #8 Skrevet 20. februar 2021 Vi hadde babybay bedside crib, syns den er fin, og var lett å montere på og fungerte ypperlig. Kan kjøpe kant til den og, så den kan bli frittstående. Var egentlig utrolig fornøyd med den som første seng.
KristineS Skrevet 20. februar 2021 #9 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi ser på denne! Vi tenkte kanskje være litt miljøbevisste å kjøpe brukt, men ser ut til at madrassen til denne er videre enn vanlig og kanskje vanskelig å kjøpe separat? Det jeg lurer på med chicco next2me er hvordan den vil være å feste til senga vår om man har sengeramme med skuffer under? Og beina til denne ser ut som de kanskje stikker ut litt, senga vår er er hel helt ned til gulvet, er det noe problem? Anonymkode: b361a...15a Vi hadde denne og føttene kan "brettes inn" på den sida som er mot senga slik at den kommer helt inntil selv om voksensenga går ned til gulvet. Vi hadde srng med bein og festa stroppene der, men de var ganske lange så jeg tror de skulle kunne gått rundt hele madrassen for å feste den. Evt så hadde det sikkert gått greit å forlenge dem ned noe 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå