AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Og jeg har ikke fylt 30 enda. Er dette ille? Saken er at min nye leilighet ligger sånn til at det er mye mennesker som går forbi utenfor. Jeg har et favorittvindu hvor jeg har veldig god sikt ut uten at noen ser inn til meg pga gardiner. Liker å se hvem som kommer gående, originale folk, kjentfolk osv. Kan stå sånn å glo ganske lenge. Har jeg fritidsproblemer eller er det vanlig å luske litt bak gardina men folk later som de ikke gjøre det kanskje? Anonymkode: 799a6...2d4 3
TheTrollHunter Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 Bra du har fått en sunnere hobby ts. Men fortsett med gloinga og slutt med trollinga
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #3 Skrevet 31. januar 2021 Tidligere bodde jeg i enebolig på landet og skjønte meg aldri på de som glodde på naboene hele tiden. Så flytta jeg til blokk, og nå etter 5 år her har jeg blitt en levende potteplante selv. Tar meg selv i å diskutere naboenes bevegelser med samboer. Huffameg! Jeg er bare 23. Anonymkode: 6ff9a...3a6 15
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4 Skrevet 31. januar 2021 Ingen kan nekte deg å se ut av ditt eget vindu og i disse tidere er det eneste underholdninga og kontakt med folk man får. Klart det er lov å glo Anonymkode: 6bede...a48 6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #5 Skrevet 31. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Tidligere bodde jeg i enebolig på landet og skjønte meg aldri på de som glodde på naboene hele tiden. Så flytta jeg til blokk, og nå etter 5 år her har jeg blitt en levende potteplante selv. Tar meg selv i å diskutere naboenes bevegelser med samboer. Huffameg! Jeg er bare 23. Anonymkode: 6ff9a...3a6 Ja, samme her! Hit jeg har flyttet nå så er det så mye raringer at det blir rett og slett underholdning å stå å se på enkelte. Men føler meg jo som en gammel kjerring . Anonymkode: 799a6...2d4 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #6 Skrevet 31. januar 2021 Jeg vokste opp på landet så flyttet jeg med en venninne til oslo sentrum, å sitte i det vinduet var så underholdende at tv og internett ble nå helt glemt 😅 Anonymkode: a4728...e83 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #7 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Kan stå sånn å glo ganske lenge. Har jeg fritidsproblemer eller er det vanlig å luske litt bak gardina men folk later som de ikke gjøre det kanskje? Anonymkode: 799a6...2d4 Nei, ikke vanlig, og nei jeg trenger ikke late som jeg ikke gjør det. Kunne ikke falt meg inn å stå og spionere på folk. Creepy og tenker man må ha ekstremt lite viktige ting i livet om man kaster den bort på å glo bak gardina. Anonymkode: 97d7a...768 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #8 Skrevet 31. januar 2021 Nå ser du hvorfor hunder og katter liker det 😂 Anonymkode: b5e93...46e 5
Trolltunge Skrevet 31. januar 2021 #9 Skrevet 31. januar 2021 Jeg liker også å kikke på folk. Ikke fra vinduet riktig nok, men jeg sitter gjerne på kafe et par timer og bare ser på folk. Om sommeren sitter jeg gjerne i hagen og gjør det samme. Det er ikke noe ondsinnet bak det, det er mer en nysgjerrighet på mennesker generelt. Jeg ser på ansiktsuttrykk, bekledning, kroppsspråk /holdning, og forundrer meg litt over mangfoldet og at det er så tydelig at hvert menneske er en liten verden. At hvert menneske har sine kamper, sine følelser og sin historie. Det er mer ekte å observere mennesker slik enn via Internett, hvor mennesker velger ut hva de vil dele. På Internett virker alle så vellykket og perfekte. Å se på ekte mennesker viser så mye annet, og gjør meg bevisst på at mennesker er en bred historie, hver av oss. 13
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #10 Skrevet 31. januar 2021 Hvor bor du hen? Jeg er en sånn som glor på folk som glor i skjul bak gardinene. Skal jeg komme og glo på deg, så kan du se hvor gøy det er? Anonymkode: 60b5d...d05 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #11 Skrevet 31. januar 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, ikke vanlig, og nei jeg trenger ikke late som jeg ikke gjør det. Kunne ikke falt meg inn å stå og spionere på folk. Creepy og tenker man må ha ekstremt lite viktige ting i livet om man kaster den bort på å glo bak gardina. Anonymkode: 97d7a...768 Ts her. Du nevner creepy og spionering, jeg står jo i mitt eget hjem. Du får meg til å høres ut som omtrent en kikker, men hva er galt med å stå i sin leilighet og se på folk?? Anonymkode: 799a6...2d4 7
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #12 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her. Du nevner creepy og spionering, jeg står jo i mitt eget hjem. Du får meg til å høres ut som omtrent en kikker, men hva er galt med å stå i sin leilighet og se på folk?? Anonymkode: 799a6...2d4 Det er litt... spesielt. Klarer ikke helt å sette meg inn tankegangen bak slik oppførsel. Det overgår liksom vanlig nysgjerrighet og er på vei mot kikker. Anonymkode: 15fad...d03 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #13 Skrevet 31. januar 2021 Jeg bor midt i sentrum og mitt stuevindu går ut mot en gate mange går forbi, når jeg sitter i sofaen og ser på tv kan jeg bare kikke bittelitt til høyre så ser jeg de som går forbi, jeg synes det morsomste er å se tilbake rett i øya på de som stirrer inn her, ser de blir brydd over at de glor inn her. Anonymkode: d4df5...639 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #14 Skrevet 31. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg bor midt i sentrum og mitt stuevindu går ut mot en gate mange går forbi, når jeg sitter i sofaen og ser på tv kan jeg bare kikke bittelitt til høyre så ser jeg de som går forbi, jeg synes det morsomste er å se tilbake rett i øya på de som stirrer inn her, ser de blir brydd over at de glor inn her. Anonymkode: d4df5...639 Tror ikke de blir brydd, tror heller de tenker "se på hu dumme dama der da som sitter i stua si på utstilling omtrent midt i gågata. Hørt om gardiner eller??" Anonymkode: 799a6...2d4 2
stan Skrevet 31. januar 2021 #15 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og jeg har ikke fylt 30 enda. Er dette ille? Saken er at min nye leilighet ligger sånn til at det er mye mennesker som går forbi utenfor. Jeg har et favorittvindu hvor jeg har veldig god sikt ut uten at noen ser inn til meg pga gardiner. Liker å se hvem som kommer gående, originale folk, kjentfolk osv. Kan stå sånn å glo ganske lenge. Har jeg fritidsproblemer eller er det vanlig å luske litt bak gardina men folk later som de ikke gjøre det kanskje? Anonymkode: 799a6...2d4 Få høre, har du sett noe spennende i det siste? 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #16 Skrevet 31. januar 2021 Ikke rart ts. Normalt å kikke litt. Selv bor jeg slik til i en by at jeg ser rett inn i baderommet til de som bor i gata over. Bruker å slukke lyset i leiligheten min og lete frem kikkerten. Bor en fin dame der med fin kropp. 👍 Anonymkode: aa0fa...e71
SoWhat? Skrevet 31. januar 2021 #17 Skrevet 31. januar 2021 Det er noe av det jeg savner ved bygården jeg bodde i. Jeg satt i vinduet og så på folk jeg. I helgene på sommeren hørte og så jeg så mye rart at det kunne blitt bok av det. Elsker å se på folk. Da jeg spilte teater var mye av det vi gjorde å observere andre. Lage historier om andre osv. Utrolig interessant og morsomt! Du gjør ingenting galt. Misunner deg litt ja. Her jeg bor nå, er det de samme som jogger og går forbi. Hyggelig å se dem, men blir ikke det samme akkurat. 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #18 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er litt... spesielt. Klarer ikke helt å sette meg inn tankegangen bak slik oppførsel. Det overgår liksom vanlig nysgjerrighet og er på vei mot kikker. Anonymkode: 15fad...d03 KIKKER ? Når man ser ut sitt eget vindu? haha.. Nei, den må du dra lenger ut på landet med. Anonymkode: 6bede...a48 7
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #19 Skrevet 31. januar 2021 4 minutter siden, stan said: Få høre, har du sett noe spennende i det siste? Veldig mye forskjellig, ser bl a en med brødpose på hodet ganske ofte. Liker å følge med litt Anonymkode: 799a6...2d4 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #20 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tror ikke de blir brydd, tror heller de tenker "se på hu dumme dama der da som sitter i stua si på utstilling omtrent midt i gågata. Hørt om gardiner eller??" Anonymkode: 799a6...2d4 Da får de tenke det så mye de vil, har gardiner jeg men synes det ser mye verre ut når alt er trukket for, da lurer jeg alltid på hva slags shady business som foregår. Bor ikke midt i gågata heller. Anonymkode: d4df5...639 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå