Rexton Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 (endret) Vi har vært samboere i mange år men de siste årene har sexlivet dabbet mer og mer av. Jeg føler det stort sett er noe hun gjør ut av obligasjon, de gangene vi har sex poengterer hun også at det må skje kjapt fordi hun skal sove osv. Hun er da kun interessert i en stilling, ikke noe forspill, ikke noe oralsex (motta). Kort fortalt, det er langt imellom hver gang, sexen er ikke lidenskapelig og jeg må ta initiativ hver gang. Jeg vet ikke om det er noe feil med meg eller om hun bare har mistet sexlysten generelt. Vi pleide å ha utrolig bra sex og hun ville gjerne ha sex flere ganger om dagen. Nå går det 3-4 uker mellom hver gang. Vi har pratet om dette og jeg respekterer selvfølgelig at hun har mindre lyst men jeg er redd for at ting aldri skal bli som før eller i nærheten. Jeg er også redd for at hun kun har pliktsex og at sex da blir negativt. (Nei, jeg spør ikke om sex hver dag). Jeg har også forsøkt på andre ting som å rote isteden for sex, men hun er ikke interessert. Vi har det veldig bra ellers, har vært sammen i underkant av 10 år og vi er begge i slutten av tyveårene. Er sexlivet mitt over i en så ung alder? Kan hun få sexlysten tilbake? Endret 3. februar 2021 av Rexton
Svartfugl Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 Rexton skrev (4 minutter siden): Vi har vært samboere i mange år men de siste årene har sexlivet dabbet mer og mer av. Jeg føler det stort sett er noe hun gjør ut av obligasjon, de gangene vi har sex poengterer hun også at det må skje kjapt fordi hun skal sove osv. Hun er da kun interessert i en stilling, ikke noe forspill, ikke noe oralsex (motta). Kort fortalt, det er langt imellom hver gang, sexen er ikke lidenskapelig og jeg må ta initiativ hver gang. Jeg vet ikke om det er noe feil med meg eller om hun bare har mistet sexlysten generelt. Vi pleide å ha utrolig bra sex og hun ville gjerne ha sex flere ganger om dagen. Nå går det 3-4 uker mellom hver gang. Vi har pratet om dette og jeg respekterer selvfølgelig at hun har mindre lyst men jeg er redd for at ting aldri skal bli som før eller i nærheten. Jeg er også redd for at hun kun har pliktsex og at sex da blir negativt. (Nei, jeg spør ikke om sex hver dag). Jeg har også forsøkt på andre ting som å rote isteden for sex, men hun er ikke interessert. Vi har det veldig bra ellers, har vært sammen i underkant av 10 år og vi er begge i slutten av tyveårene. Er sexlivet mitt over i en så ung alder? Kan hun få sexlysten tilbake? Har dere pratet om hvorfor hun ikke har lyst da? For meg virker det nesten dom hun ikke er særlig interessert i DEG, når hun heller ikke er lysten på annen kos og nærhet. Det er jo normalt at lysten er ulik, men intimitet og nærhet bør man ha i et forhold. Hadde blitt ganske lei meg om jeg var deg... Hvordan har dere det ellers? Er det mye stress og mas, krangling? Gjør dere andrr hyggelige ting sammen? Hva med helse og fysisk aktivitet, er dere begge friske og sunne? Går hun på p-piller eller andre medisiner? Det reduserer min lyst i alle fall. Håper det kan ordne seg. 5
Rexton Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2021 Svartfugl skrev (15 minutter siden): Har dere pratet om hvorfor hun ikke har lyst da? For meg virker det nesten dom hun ikke er særlig interessert i DEG, når hun heller ikke er lysten på annen kos og nærhet. Det er jo normalt at lysten er ulik, men intimitet og nærhet bør man ha i et forhold. Hadde blitt ganske lei meg om jeg var deg... Hvordan har dere det ellers? Er det mye stress og mas, krangling? Gjør dere andrr hyggelige ting sammen? Hva med helse og fysisk aktivitet, er dere begge friske og sunne? Går hun på p-piller eller andre medisiner? Det reduserer min lyst i alle fall. Håper det kan ordne seg. Ja vi har pratet om det, hun sier det er fordi hun ikke er fornøyd med kroppen sin bla. men jeg vet ikke helt om jeg tror på det. Jeg har også konfrontert henne direkte og spurt om hun ikke tenner på meg lengre, noe hun avviser og hun virker faktisk troverdig. Men alt i alt kjennes det jo sånn, og ja, det er sårende. Vi har det bra ellers, vi kysser jo hver dag og stryker på hverandre og viser kjærtegn. Krangler nesten ikke. Det er liksom bare det med sex og det som er mer intimt en overnevnte. Hun bruker ikke prevensjon.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4 Skrevet 31. januar 2021 Rexton skrev (1 minutt siden): Ja vi har pratet om det, hun sier det er fordi hun ikke er fornøyd med kroppen sin bla. men jeg vet ikke helt om jeg tror på det. Jeg har også konfrontert henne direkte og spurt om hun ikke tenner på meg lengre, noe hun avviser og hun virker faktisk troverdig. Men alt i alt kjennes det jo sånn, og ja, det er sårende. Vi har det bra ellers, vi kysser jo hver dag og stryker på hverandre og viser kjærtegn. Krangler nesten ikke. Det er liksom bare det med sex og det som er mer intimt en overnevnte. Hun bruker ikke prevensjon. Hvorfor tror du ikke på det? Det er veldig vanlig at slikt går utover sexlyst, og jeg skjønner ikke helt hvorfor en kvinne skulle lyve hei om noe så sårt som at hun ikke føler seg vel med egen kropp. Jeg mistet selv sexlyst på grunn av dette en periode av samlivet, men jeg hadde heldigvis en mann som tok det på alvor, og hjalp meg til å bygge opp et godt forhold til kroppen min igjen. Delvis ved å heie på meg og gi meg støtte angående å gå ned noen kilo og begynne å trene, men mest gjennom å vise meg at han synes jeg har en deilig kropp, gjennom ord og handling (men ikke sexpress til det begynte å løsne for meg). Jeg har mistet lysten to ganger i løpet av forholdet. Ene gangen etter barn, på grunn av at jeg var veldig sliten og ikke hadde verken fokus eller overskudd til sex. Da hjalp det å få mer tid, ro og avlastning, samt at jeg jobbet med å få lyst tilbake ved å onanere litt hver dag, samt bevisst fantasere om sex innimellom. Andre gang fordi jeg hadde fått dårlig forhold til kroppen min, og da hjalp overnevnte. Det er absolutt mulig å få lyst tilbake, men da trenger hun nok at du tar på alvor hva hun mener er problemet, selv om du er uenig. Anonymkode: eefb2...cad 5
Rexton Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor tror du ikke på det? Det er veldig vanlig at slikt går utover sexlyst, og jeg skjønner ikke helt hvorfor en kvinne skulle lyve hei om noe så sårt som at hun ikke føler seg vel med egen kropp. Jeg mistet selv sexlyst på grunn av dette en periode av samlivet, men jeg hadde heldigvis en mann som tok det på alvor, og hjalp meg til å bygge opp et godt forhold til kroppen min igjen. Delvis ved å heie på meg og gi meg støtte angående å gå ned noen kilo og begynne å trene, men mest gjennom å vise meg at han synes jeg har en deilig kropp, gjennom ord og handling (men ikke sexpress til det begynte å løsne for meg). Jeg har mistet lysten to ganger i løpet av forholdet. Ene gangen etter barn, på grunn av at jeg var veldig sliten og ikke hadde verken fokus eller overskudd til sex. Da hjalp det å få mer tid, ro og avlastning, samt at jeg jobbet med å få lyst tilbake ved å onanere litt hver dag, samt bevisst fantasere om sex innimellom. Andre gang fordi jeg hadde fått dårlig forhold til kroppen min, og da hjalp overnevnte. Det er absolutt mulig å få lyst tilbake, men da trenger hun nok at du tar på alvor hva hun mener er problemet, selv om du er uenig. Anonymkode: eefb2...cad Takk for fint svar! Det kan godt hende at hun ikke er fornøyd. Men hun virker mer komfortabel i egen kropp enn meg. Dessuten gir jeg henne komplimenter for kroppen hele tiden, og hun har faktisk en veldig fin kropp, så det er noe jeg genuint mener. Hun sier forøvrig at det ikke spiller noen rolle om jeg liker kroppen hennes så lenge hun selv ikke gjør det. Har du noe spesifikt jeg kan gjøre for å endre hennes syn? Det kan godt hende hun syntes det blir for høyt press på sex, og det er derfor jeg prøvde å senke forventninger med for eksempel bare det å rote. Men det er godt å høre at også andre har slike bølgedaler, hvor lenge varte de?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #6 Skrevet 31. januar 2021 Rexton skrev (2 minutter siden): Takk for fint svar! Det kan godt hende at hun ikke er fornøyd. Men hun virker mer komfortabel i egen kropp enn meg. Dessuten gir jeg henne komplimenter for kroppen hele tiden, og hun har faktisk en veldig fin kropp, så det er noe jeg genuint mener. Hun sier forøvrig at det ikke spiller noen rolle om jeg liker kroppen hennes så lenge hun selv ikke gjør det. Har du noe spesifikt jeg kan gjøre for å endre hennes syn? Det kan godt hende hun syntes det blir for høyt press på sex, og det er derfor jeg prøvde å senke forventninger med for eksempel bare det å rote. Men det er godt å høre at også andre har slike bølgedaler, hvor lenge varte de? I utgangspunktet har hun rett i at det ikke har noe å si at du liker kroppen hennes, så lenge hun ikke gjør det, men det var mye hvor tøff og tydelig min kjære var på at han elsker kroppen min som gjorde at jeg etterhvert klarte å bli komfortabel med den igjen. Du bør lytte til akkurat hva som gjør henne misfornøyd med kroppen, for da vet du akkurat hva hun trenger å bygges opp angående. Jeg hatet for eksempel magen min, etter fødsler, og han kjælte med magen min, uansett om jeg ble rasende først. Sa klart fra om hva den magen representerte for ham (våre barn og vårt liv sammen), og kalte det SIN mage. Jeg kunne bare våge å snakke ned den magen. Den hadde han, våre barn og vårt liv skapt, og den var fantastisk. Et dårlig forhold til kropp er svært ødeleggende for sexlyst. Man føler seg ikke sexy, og vil gjerne ikke bli sett eller berørt. Uansett om du synes det er teit bør du ta det på alvor, lytte til hva hun trenger å føle bedre angående, støtte oppunder at hun bygger seg opp (innen rimelige grenser, ikke kirurgi på unødvendig grunnlag), og gjøre det du kan med ord og handling i forhold til å få henne til å like kroppen bedre. Bli komfortabel med den igjen. Det er hva hun føler på som må bedres, og det hjelper ikke at du synes noe annet, i utgangspunktet, men klarer du å få henne til å se seg selv med dine øyne kan det likevel hjelpe. Min mann klarte det, men det tok litt tid. Det hjalp også på å gå ned noen kilo og begynne å trene. Min mann var uansett vesentlig i sin støtte og oppmuntring. Anonymkode: eefb2...cad 2
Rexton Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): I utgangspunktet har hun rett i at det ikke har noe å si at du liker kroppen hennes, så lenge hun ikke gjør det, men det var mye hvor tøff og tydelig min kjære var på at han elsker kroppen min som gjorde at jeg etterhvert klarte å bli komfortabel med den igjen. Du bør lytte til akkurat hva som gjør henne misfornøyd med kroppen, for da vet du akkurat hva hun trenger å bygges opp angående. Jeg hatet for eksempel magen min, etter fødsler, og han kjælte med magen min, uansett om jeg ble rasende først. Sa klart fra om hva den magen representerte for ham (våre barn og vårt liv sammen), og kalte det SIN mage. Jeg kunne bare våge å snakke ned den magen. Den hadde han, våre barn og vårt liv skapt, og den var fantastisk. Et dårlig forhold til kropp er svært ødeleggende for sexlyst. Man føler seg ikke sexy, og vil gjerne ikke bli sett eller berørt. Uansett om du synes det er teit bør du ta det på alvor, lytte til hva hun trenger å føle bedre angående, støtte oppunder at hun bygger seg opp (innen rimelige grenser, ikke kirurgi på unødvendig grunnlag), og gjøre det du kan med ord og handling i forhold til å få henne til å like kroppen bedre. Bli komfortabel med den igjen. Det er hva hun føler på som må bedres, og det hjelper ikke at du synes noe annet, i utgangspunktet, men klarer du å få henne til å se seg selv med dine øyne kan det likevel hjelpe. Min mann klarte det, men det tok litt tid. Det hjalp også på å gå ned noen kilo og begynne å trene. Min mann var uansett vesentlig i sin støtte og oppmuntring. Anonymkode: eefb2...cad Skai ta det til meg, kanskje det ligger noe i det. I så tilfelle er det veldig frustrende fordi det er ikke noe galt med kroppen hennes, tvert om, den er perfekt. Høres forøvrig ut som du har en veldig bra mann😊 2
Maggi2 Skrevet 31. januar 2021 #8 Skrevet 31. januar 2021 Har dere små barn? Den perioden av livet kan være en killer for sexlivet, men det trenger ikke å være over for alltid av den grunn. Du høres ut som at du gjør ting riktig, men husk at hun må kunne ta ansvar for dette selv også. Hun høres ganske likegyldig ut sånn du beskriver henne. Og nei, du bør ikke bare leve med at sexlivet ditt er over før du er tretti, hvis det viser seg at det er over for hennes del. 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #9 Skrevet 31. januar 2021 Hvordan har hun det ellers? Jobb, etc.? For min del var lysten lavere da jeg var deprimert, strevde med studiene, ikke fikk meg jobb, osv. For meg har generell trivsel mye å si for lysta. Anonymkode: 4ac95...225
Rexton Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #10 Skrevet 31. januar 2021 Maggi2 skrev (46 minutter siden): Har dere små barn? Den perioden av livet kan være en killer for sexlivet, men det trenger ikke å være over for alltid av den grunn. Du høres ut som at du gjør ting riktig, men husk at hun må kunne ta ansvar for dette selv også. Hun høres ganske likegyldig ut sånn du beskriver henne. Og nei, du bør ikke bare leve med at sexlivet ditt er over før du er tretti, hvis det viser seg at det er over for hennes del. Vi har barn, men det dalende sexlivet begynte før det. Skjønner selvfølgelig at barn setter noen stopper, men det er fult av muligheter slik jeg ser det. Dette er jo selvfølgelig bare en side av saken og slik jeg føler det.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #11 Skrevet 31. januar 2021 Rexton skrev (53 minutter siden): Skai ta det til meg, kanskje det ligger noe i det. I så tilfelle er det veldig frustrende fordi det er ikke noe galt med kroppen hennes, tvert om, den er perfekt. Høres forøvrig ut som du har en veldig bra mann😊 Sikkert minst like frustrerende for henne. Det er ikke godt å ha et dårlig forhold til sin egen kropp, om det så bare sitter "skjevt i hodet". Ja jeg har en bra mann! Både forståelsesfull og omsorgsfull, og samtidig tøff nok til å ikke bare akseptere at jeg fikk lov til å se slik på kroppen min, men sta og bestemt, og trygg nok til å våge å "ta opp kampen" mot at jeg hadde "stemplet" kroppen min slik. Han ga meg både forståelse og "motstand" i at han var veldig tydelig på hva han mente om kroppen min. Det er flere år siden jeg hadde dette problemet, men fremdeles koser han veldig mye med magen min, så jeg aldri igjen skal falle ned i å tenke dårlig om den. Den er "myk og god, deilig og hans", og jeg har faktisk aldri tenkt dårlig om den igjen. Han har fått meg til å se på den med hans øyne, og hvordan han føler det er å kose med den. Det er nå helt ok at den ikke er perfekt, for jeg er 100% trygg på at han ikke synes den er ekkel og usexy. Ja vi kvinner kan bli "teit" slik, men det er ikke noe vi gjør med vilje og for å være vanskelig. Det er et veldig kroppsfokus, og vi sammenligner oss hele tiden med perfekte kropper, som vi stadig presenteres for. Anonymkode: eefb2...cad 1
Rexton Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #12 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvordan har hun det ellers? Jobb, etc.? For min del var lysten lavere da jeg var deprimert, strevde med studiene, ikke fikk meg jobb, osv. For meg har generell trivsel mye å si for lysta. Anonymkode: 4ac95...225 Jeg tror hun har det bra, det er jo noen baller i luften og hun er generelt sliten på grunn av det. For min del er sex noe som lader batteriene så det er vanskelig å godta at det ikke er slik for andre også. Hun kan for eksempel si at det er for sent for sex når vi legger oss, men ligger å prater i 20 minutter.
Rexton Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #13 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sikkert minst like frustrerende for henne. Det er ikke godt å ha et dårlig forhold til sin egen kropp, om det så bare sitter "skjevt i hodet". Ja jeg har en bra mann! Både forståelsesfull og omsorgsfull, og samtidig tøff nok til å ikke bare akseptere at jeg fikk lov til å se slik på kroppen min, men sta og bestemt, og trygg nok til å våge å "ta opp kampen" mot at jeg hadde "stemplet" kroppen min slik. Han ga meg både forståelse og "motstand" i at han var veldig tydelig på hva han mente om kroppen min. Det er flere år siden jeg hadde dette problemet, men fremdeles koser han veldig mye med magen min, så jeg aldri igjen skal falle ned i å tenke dårlig om den. Den er "myk og god, deilig og hans", og jeg har faktisk aldri tenkt dårlig om den igjen. Han har fått meg til å se på den med hans øyne, og hvordan han føler det er å kose med den. Det er nå helt ok at den ikke er perfekt, for jeg er 100% trygg på at han ikke synes den er ekkel og usexy. Ja vi kvinner kan bli "teit" slik, men det er ikke noe vi gjør med vilje og for å være vanskelig. Det er et veldig kroppsfokus, og vi sammenligner oss hele tiden med perfekte kropper, som vi stadig presenteres for. Anonymkode: eefb2...cad Jeg syntes den balansen er vanskelig, hvis jeg er for pågående er jeg redd hun får helt avsmak. Skulle ønske hun faktisk kunne se hvordan jeg ser henne. Da hadde hun ikke lurt på om hun hadde bra nok kropp. 2
Svartfugl Skrevet 31. januar 2021 #14 Skrevet 31. januar 2021 Rexton skrev (2 timer siden): Ja vi har pratet om det, hun sier det er fordi hun ikke er fornøyd med kroppen sin bla. men jeg vet ikke helt om jeg tror på det. Jeg har også konfrontert henne direkte og spurt om hun ikke tenner på meg lengre, noe hun avviser og hun virker faktisk troverdig. Men alt i alt kjennes det jo sånn, og ja, det er sårende. Vi har det bra ellers, vi kysser jo hver dag og stryker på hverandre og viser kjærtegn. Krangler nesten ikke. Det er liksom bare det med sex og det som er mer intimt en overnevnte. Hun bruker ikke prevensjon. Jeg hadde mye mindre lyst da jeg var misfornøyd med kroppen min (hadde lagt på meg myyye). Etter vektnedgang og gode treningsrutiner kom lysten tilbake. For å føle lyst på sex, må mange føle seg sexy også...Men det er jo ikke akkurat en god løsning at du foreslår slanking og trening, heller 😅 så den der er vrien! Ser hun selv på den manglende sexen som et problem da, og er hun villig til å finne løsninger? En annen ting er at hvis de gode "sexrutinene" opphører og man går over til å ha kjedelig og ikke så god rutinesex hver gang, gir ikke dette akkurat lyst på sex. Vet du om hun hadde like godt utbytte som deg da dere hadde sex mye oftere? Det blir liksom ikke "bryet verdt" for noen om sexen ofte oppleves som middels eller dårlig. Har dere prøvd eller snakket om å onanere sammen? Det er temmelig lavterskel hva innsats angår, men kan kanskje anspore til mer lyst. Det er også en fare for at sex er mindre viktig for henne, oh at hun tarforholdet deres litt for gitt. Men mange forhold går jo i vasken på grunn av labert sexliv. Huff, det virker som en lei situasjon for dere begge....
Gjest AnonymBurker Skrevet 31. januar 2021 #15 Skrevet 31. januar 2021 Sex er ikke like spennende lenger og hun er langt mer fokusert på andre ting. Det er vel ganske åpenbart? Har du forfalt? Jobber du kontinuerlig med å forbedre deg selv? Møter du hennes emosjonelle behov? Enten så har hun sluttet å ligge med deg fordi tiltrekningen er borte, eller så har hun aldri eeeegentlig vært så gira på deg, men ligget med deg til alle goder er på plass.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #16 Skrevet 31. januar 2021 Har dere fokus på å være kjærester? Altså uten barn, sexpress og mas. Bare kos dere to, i ro og fred? Anonymkode: 1c941...2e8
Rexton Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #17 Skrevet 31. januar 2021 Svartfugl skrev (5 minutter siden): Jeg hadde mye mindre lyst da jeg var misfornøyd med kroppen min (hadde lagt på meg myyye). Etter vektnedgang og gode treningsrutiner kom lysten tilbake. For å føle lyst på sex, må mange føle seg sexy også...Men det er jo ikke akkurat en god løsning at du foreslår slanking og trening, heller 😅 så den der er vrien! Ser hun selv på den manglende sexen som et problem da, og er hun villig til å finne løsninger? En annen ting er at hvis de gode "sexrutinene" opphører og man går over til å ha kjedelig og ikke så god rutinesex hver gang, gir ikke dette akkurat lyst på sex. Vet du om hun hadde like godt utbytte som deg da dere hadde sex mye oftere? Det blir liksom ikke "bryet verdt" for noen om sexen ofte oppleves som middels eller dårlig. Har dere prøvd eller snakket om å onanere sammen? Det er temmelig lavterskel hva innsats angår, men kan kanskje anspore til mer lyst. Det er også en fare for at sex er mindre viktig for henne, oh at hun tarforholdet deres litt for gitt. Men mange forhold går jo i vasken på grunn av labert sexliv. Huff, det virker som en lei situasjon for dere begge....
Rexton Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #18 Skrevet 31. januar 2021 Hun er nærmere undervektig enn overvektig, med fine former. Men ja, kanskje hun ikke føler seg veldig sexy da. Selvom jeg gir utrykk for dette. Før var det hun som klaget på at vi ikke hadde nokk sex, faktisk. Jeg har alltid vært ganske konstant. Vi har onanert sammen men da ifm sex. Det er ikke så ille at jeg ville definert dette som en deal breaker, og det er definitivt noe som plager meg mer enn det burde. Hadde jeg bare vist at det dreide seg om redusert sexlyst og ikke noe annet ville det ikke plaget meg like mye.
Rexton Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #19 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBurker skrev (16 minutter siden): Sex er ikke like spennende lenger og hun er langt mer fokusert på andre ting. Det er vel ganske åpenbart? Har du forfalt? Jobber du kontinuerlig med å forbedre deg selv? Møter du hennes emosjonelle behov? Enten så har hun sluttet å ligge med deg fordi tiltrekningen er borte, eller så har hun aldri eeeegentlig vært så gira på deg, men ligget med deg til alle goder er på plass. Relativt kynisk synspunkt der. Men ja, jeg er redd for at hun ikke er like tent på meg lengre. Jeg var relativ godt trent før jeg fikk en skade, hun sier det ikke betyr noe men det tærer på selvtilliten min uansett. Jeg er 100% sikker på at hun var gira før, hun maste om sex flere ganger om dagen.
Rexton Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #20 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har dere fokus på å være kjærester? Altså uten barn, sexpress og mas. Bare kos dere to, i ro og fred? Anonymkode: 1c941...2e8 Vi prøver, men det kan hende hun føler på en forventning til sex når vi har barnefri for eksempel og at dette ødelegger. Hun spør ofte om vi kan ta sex en annen dag i slike situasjoner, før jeg har sagt noe. Så jeg sliter med å fjerne de forventningene på en naturlig måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå