Gjest Pulchra Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Jeg mener, når man ikke er bra nok til noe så har man ingen venner, men når endelig har opparbeidet seg noe ferdigheter eller noe, så er det ingen som vil være venner da heller hvis man ikke gjør noe ut av felles interesser, men kanskje man bare ikke er personen til å være avhengig av noe, man bare vil være normale venner og når man blir eldre så innser at man bare vil være alene hele livet, så man begynner å tenke litt på å kanskje skape seg yrke eller noe da, tjene litt penger, men man bare må venne seg til å være alene uansett, for når man endelig er bra nok, så blir man bare gjort narr av likevel?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #2 Skrevet 11. februar 2021 Lær å vær din egen bestevenn. Du vil finne virkelige venner som virkelig bryr seg. Jeg har heller ingen venner og er alene stort sett hele tiden. Noe annet er å holde på med selvutvikling. Det hjelper meg. Du er sterk. Anonymkode: 86134...d06 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #3 Skrevet 11. februar 2021 Livet alene er den beste tingen i livet, etter du kvitter deg med ensomheten og dårlige vennskap. Det kommer med åra Anonymkode: bb637...f10
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #4 Skrevet 11. februar 2021 Enig med de over. Folk er så selvopptatt og egoistiske at det er mye bedre å være aleine. Min erfaring er at det er bedre å være aleine enn Å ha en haug med falske mennesker rundt seg. Anonymkode: 05307...2c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå