AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Noen som har noen innspill. Ammet ganske lenge og sluttet for ca. tre uker siden å amme, har ingen spreng. Nå lurer jeg på når hvor lang tid det tar før brystene er «normale» nok til å kjøpe nye BH-er. Føler det er kjipt å kjøpe nye nå om brystene endrer seg veldig de neste ukene/ månedene. Noen som har noen erfaringer rundt hvor lang tid det tar før størrelsen stabiliserer seg til en ny normal? Anonymkode: b75c3...085
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 Jeg gravde frem de gamle fra før jeg ble gravid og brukte de til jeg følte ting hadde stabilisert seg litt. Tid husker jeg ikke helt, men de var tilbake til samme størrelse som før fødselen. Så var egentlig bare det at det var på tide å bytte ut litt pga slitasje. Anonymkode: 76036...b2f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #3 Skrevet 31. januar 2021 Hvor lenge ammet du? Ammet du lenge (kanskje bare noen få ganger i døgnet?) og kjørte babystyrt avvenning tror jeg du kan regne brystene dine som ganske normale nå. Her sluttet baby sakte og sikkert med ammingen, og jeg sluttet helt ved 13 mnd. Nå et halvt år senere er brystene like som ved ammeslutt. Tror ikke det skjer noe mer. Men det var en sakte avvenning som sagt. Er nok litt annerledes om baby feks er 3 mnd og man har høy melkeproduksjon og ammer hyppig. Da vil man nok oppleve større forandring i brystene etter ammeslutt Anonymkode: 2529c...95b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå