AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Noen her som har erfaring med trådløft av øyenbryn? Anonymkode: 4e8ec...44b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 Har også lyst til å prøve trådløft - men på kinnben👍🏻 Håper noen deler erfaringer🙌🏻 Anonymkode: cdd83...946
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #3 Skrevet 31. januar 2021 Vil ikke anbefale å gjøre det i Ørsta hvertfall. Jeg tok trådløft på ene øyenbrynet, men resultatet ble at det ikke synes i det hele tatt. Da jeg var inne til etterkonsultasjon og tok det opp, så var ikke hun som driver klinikken enig. Hun satt lenge og pekte og viste på før og etter-bilde, og fortsette å påstå at man tydelig kunne se forskjell fra før og etter. Problemet var bare at hun satt og pekte på den siden jeg IKKE hadde operert😂 Da jeg påpekte det så ble hun kjempestressa, og bare mumla noe sånt som « men GENERELT er det forskjell» (Hva da generelt liksom, jeg opererte det ene øyenbrynet og ikke det andre. Og hun forklarte meg at det var forskjell på feil side) Uansett, erfaringen min derfra var hvertfall ikke bra. Usikker om det hjelper. (Vil ikke anbefale å ta andre ansiktsbehandlinger på den klinikken heller, siden hun som driver den ikke ser hvilken side man har opertert på en gang, og lyver om at hun ser resultater) Anonymkode: ffa84...84e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå