zemer Skrevet 31. januar 2021 #1 Del Skrevet 31. januar 2021 Ikke tett,ikke feber. Blir usikker da ett par jeg kjenner har korona hvorav en av de bare har hoste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 31. januar 2021 #2 Del Skrevet 31. januar 2021 Hun skal selvfølgelig ikke på skolen. Hoste er jo er av hovedsymptomene. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 31. januar 2021 #3 Del Skrevet 31. januar 2021 Jeg hadde spurt skolen og ikke her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 31. januar 2021 #4 Del Skrevet 31. januar 2021 Nei hun skal ikke på skolen. Blir så irritert. Skolen til datteren min ble stengt ned i 3 uker fordi et par foreldre hadde sendt barnet sitt på skolen med hoste. Det var korona og resulterte i at ca 100 elever måtte testes og i karantene 🙄 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 31. januar 2021 #5 Del Skrevet 31. januar 2021 Har det enda ikke gått opp for folk at man skal holde seg hjemme når man har symptomer? 😳 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 31. januar 2021 #6 Del Skrevet 31. januar 2021 Hvorfor er det så vanskelig å ringe koronatelefonen og høre? I stedet for å spørre KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 31. januar 2021 #7 Del Skrevet 31. januar 2021 Muskath skrev (9 minutter siden): Har det enda ikke gått opp for folk at man skal holde seg hjemme når man har symptomer? 😳 Nei, det gjelder jo bare alle andre, ikke meg... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 31. januar 2021 #8 Del Skrevet 31. januar 2021 Selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 31. januar 2021 #9 Del Skrevet 31. januar 2021 zemer skrev (1 time siden): Ikke tett,ikke feber. Blir usikker da ett par jeg kjenner har korona hvorav en av de bare har hoste. Forøvrig en mangel på snørrete nese nettopp ett hovedtegn på korona. Hadde det bare vært snørr skulle barnet også vært hjemme til formen steg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 31. januar 2021 #10 Del Skrevet 31. januar 2021 Hatsumomo skrev (13 minutter siden): Hvorfor er det så vanskelig å ringe koronatelefonen og høre? I stedet for å spørre KG. Rart det der. Hva kvinneguiden svarer er viktigere enn å spørre de som faktisk vet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KvinneguidenBruker Skrevet 31. januar 2021 #11 Del Skrevet 31. januar 2021 zemer skrev (1 time siden): Ikke tett,ikke feber. Blir usikker da ett par jeg kjenner har korona hvorav en av de bare har hoste. Ja. Hun skal holdes hjemme og du bør vurdere test. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 31. januar 2021 #12 Del Skrevet 31. januar 2021 Duff skrev (33 minutter siden): Rart det der. Hva kvinneguiden svarer er viktigere enn å spørre de som faktisk vet. Er det noen her som har svart feil? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 31. januar 2021 #13 Del Skrevet 31. januar 2021 Plengionika skrev (1 time siden): Nei hun skal ikke på skolen. Blir så irritert. Skolen til datteren min ble stengt ned i 3 uker fordi et par foreldre hadde sendt barnet sitt på skolen med hoste. Det var korona og resulterte i at ca 100 elever måtte testes og i karantene 🙄 Det kommer an på om man forholder seg til KGs eller FHIs retningslinjer. Fhi sier at det er almentilstanden som avgjør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullia Skrevet 31. januar 2021 #14 Del Skrevet 31. januar 2021 Hun skal holdes hjemme og testes. Finnes bare et svar på det 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 31. januar 2021 #15 Del Skrevet 31. januar 2021 Bestill test til henne, det tar ikke lange tiden å få svar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 31. januar 2021 #16 Del Skrevet 31. januar 2021 (endret) kvinneguide skrev (7 minutter siden): Det kommer an på om man forholder seg til KGs eller FHIs retningslinjer. Fhi sier at det er almentilstanden som avgjør. Fhi sier at dersom det er kun rennende nese og ellers ingen symptomer eller dårlig allmentilstand kan man fortsatt gå på skole. Ved lette luftveissymptomer skal man holde barnet hjemme og man kan se an tilstanden før man bestiller time til korona test. https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/fakta/hvis-barn-har-akutt-luftveisinfeksjon/ Endret 31. januar 2021 av Plengionika Skrivefeil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 31. januar 2021 #17 Del Skrevet 31. januar 2021 Hvis en av mine elever kommer hostende på skolen, ringer jeg hjem og ber de bli hente barnet sitt. Ta en test og sjekk det. Ikke noe skam i det. Bedre å være sikker. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesmeta Skrevet 31. januar 2021 #18 Del Skrevet 31. januar 2021 buksa di skrev (1 time siden): Jeg hadde spurt skolen og ikke her på KG. Skolen er ikke utdannet helsepersonell. Sjekk hjemmesidene for din kommune og rådene som gies. Når det er sagt er det lavterskel for å holde seg hjemme i disse dager. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophonax Skrevet 31. januar 2021 #19 Del Skrevet 31. januar 2021 Ja, hun må holdes hjemme, og testes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 31. januar 2021 #20 Del Skrevet 31. januar 2021 Hva tror du selv? Hun skal IKKE på skolen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg