AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Jeg er i et relativt nytt forhold med en mann. Sexen er bra, men jeg stusser litt på at han med en gang etter vi er ferdige må gå på badet for å vaske seg. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men føler meg litt avvist på en måte, at han vil vaske meg vekk, om det gir mening? At han synes det er så ekkelt, at det første han må gjøre er å løpe på badet. Er ikke vant til dette fra tidligere forhold, og har ikke selv det behovet med en gang etterpå. Da synes jeg det er koselig å kose og prate litt sammen, og når det faller seg naturlig, så går man for å freshe seg litt opp. Har snakket med han om det, og han sier at det bare er sånn han er. Hva gjør du? Har du behov for å vaske bort sexen rett etterpå, eller liker du å kose litt først? Anonymkode: 39248...141
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er i et relativt nytt forhold med en mann. Sexen er bra, men jeg stusser litt på at han med en gang etter vi er ferdige må gå på badet for å vaske seg. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men føler meg litt avvist på en måte, at han vil vaske meg vekk, om det gir mening? At han synes det er så ekkelt, at det første han må gjøre er å løpe på badet. Er ikke vant til dette fra tidligere forhold, og har ikke selv det behovet med en gang etterpå. Da synes jeg det er koselig å kose og prate litt sammen, og når det faller seg naturlig, så går man for å freshe seg litt opp. Har snakket med han om det, og han sier at det bare er sånn han er. Hva gjør du? Har du behov for å vaske bort sexen rett etterpå, eller liker du å kose litt først? Anonymkode: 39248...141 Penis blir ofte klisjete etterpå. Av fettsaft og sæd. Og det er ofte godt å få vasket av seg dette. Så kan skjønne at han gjør det. Og nei, han avviser jo ikke DEG. Han ønsker bare penis ren og klisjfri. Når det er sagt så liker jeg litt klisj og sexodør av penis. Deilig Anonymkode: 915cf...58a 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #3 Skrevet 31. januar 2021 Vi ligger å koser litt. Men så går jeg på do, tisser for å unngå uvi, og drar over med en klut/skyller meg i dusjen, jeg får så lett ubalanse i underlivet så jeg må vaske meg og putte i en vivag tablett før jeg legger meg igjen. Anonymkode: fff8d...734
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4 Skrevet 31. januar 2021 Dama suger og slikker meg ren etterpå, fungerer utmerket for min del. Anonymkode: 76af3...cb1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #5 Skrevet 31. januar 2021 Jeg er kvinne da men for meg handler det om følelser slik du mistenker her. Jeg "vasker av meg" noen menn, andre ikke. Hvis ikke følelsene mine er helt "der", liker jeg rett og slett ikke lukta av en mann og føler meg ekkel og skitten etter sex med han. Så jeg "dusjer han bort" etter sex. Når ting er som de skal være har jeg ikke noe behov for å dusje. Anonymkode: 2f4c7...bbe
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 Vi gjør det samme, går på badet sammen og vasker oss eller dusjer. Orker ikke ligge i sæd svette og slim for å «kose». Kose kan vi gjør når vi er rein. Anonymkode: be671...88f 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #7 Skrevet 3. februar 2021 Det kommer litt ann på sexen egentlig. Er det en kjapp en så tørker han bare av penis på en måte, så sover vi .. Har vi hatt litt heftigere sex så dusjer vi gjerne sammen etterpå Nå som vi har en tenåring, en barnehagegutt og en baby så får vi som oftest bare til å ha sex på morningen i helgene, så da går han alltid i dusjen etterpå uansett. Jeg setter på kaffen, ser til 5 åringen eller babyen, og så går jeg å tisser og dusjer selv .. Penis blir jo ofte ganske klissete av fittesaft 😅 Og man er jo gjerne ganske våt mellom beina selv .. 😅 Tenker ikke at det handler om å vaske av «meg», men er jo gjerne typ fittesaft over hele underlivet hans etterpå 😅 Anonymkode: 0c6cd...f49
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #8 Skrevet 3. februar 2021 Jeg synes det er så ubehagelig å være klissete og det lukter ganske ekkelt så vi vasker oss kjapt før vi legger oss igjen. Anonymkode: dfa87...9e3 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #9 Skrevet 3. februar 2021 Jeg dusjer rett etterpå, mannen gjør ikke. For min del handler det om å unngå uvi (som jeg får lett) og bli kvitt kliss. Mye diggere å kose i senga etterpå når man er kliss-fri Anonymkode: 8943a...ff1
LillEve Skrevet 3. februar 2021 #10 Skrevet 3. februar 2021 Altså damer må jo også helst gå på do etter sex for å unngå infeksjon, så dere kan jo bare gå sammen? Han vasker penis og du sitter på do? 🤷♀️ Jeg forstår veldig godt at han vil vaske seg etterpå, det kommer jo en del greier på penis som visstnok er enklere å få vekk før det størkner. Ville ikke lagt mer i det. 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. februar 2021 #11 Skrevet 3. februar 2021 Nei det gidder jeg ikke, dusjer før sex. Ofte har vi to ganger etter hverandre, så jeg bare tørker vekk det verste som renner ut og så ligger vi videre og koser. Dusjer neste dag uansett. Renner jo ut utover dagen og neste dag uansett. Da måtte jeg ha dusjet flere ganger daglig.
Gjest Alterego666 Skrevet 4. februar 2021 #12 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 31.1.2021 den 11.09): Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men føler meg litt avvist på en måte, at han vil vaske meg vekk, om det gir mening? At han synes det er så ekkelt, at det første han må gjøre er å løpe på badet. Jeg er enig med deg. Uttrykket Afterglow beskriver hvorfor minuttene etter sex kan være de beste.
Hr. Aktiv Skrevet 4. februar 2021 #13 Skrevet 4. februar 2021 Her må det vaskes etterpå hvis jeg kommer. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #14 Skrevet 4. februar 2021 Dusjer også etter sex, og deretter kan man kose. Klarer ikke å nyte noe kos noe særlig når man er klissete svett osv Anonymkode: 106fe...8bd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #15 Skrevet 4. februar 2021 Vi koser etter sex vi, og så sovner vi. "Klisset" plager ingen av oss, og jeg har slikt laken som forhindrer at det trekker ned i madrassen. Både det og sengetøy skifter vi heller oftere enn å gi slipp på hverandre. Ofte sovner jeg med hans penis fremdeles inni meg, om han har lagt bak meg, eller vi klarer å legge oss ned slik. (Klarer selvfølgelig kun det med bakfra-stillinger.) Kun om en må på toalettet blir det et besøk på badet etter sex. Eller når det er sex på dagtid. Da vasker vi oss. Jeg vet at mange synes det er ekkelt, men er glad for at vi ikke synes det noen av oss. Anonymkode: 1fa97...b59 2
Nicathv Skrevet 4. februar 2021 #16 Skrevet 4. februar 2021 Mannen min vasker seg ofte etter sex. Han liker bare å føle seg rein og ikke ha klissete safter og sæd på seg. Vet godt at han ikke synes at jeg er ekkel for å si det sånn! Så ikke bekymre deg du. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #17 Skrevet 4. februar 2021 Det er helt normalt at han vasker kuken etter sex. Den er jo full av bakterier/klisj. Og du burde jammen vaske deg du og! Anonymkode: a9225...36f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #18 Skrevet 4. februar 2021 Kjæresten min vasker seg ikke etter sex om vi f.eks. har sex når vi har lagt oss. Da koser vi med hverandre etterpå, kysser og snakker om alt mulig. Har det kjempefint sammen, og har aldri vært så forelsket. Jeg har heller ikke noe behov for å vaske meg, jeg er så gal etter han at jeg på en måte føler meg "ren" når vi har hatt sex, det er jo med han jeg elsker! 🥰 Anonymkode: ba5d3...32f 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #19 Skrevet 4. februar 2021 On 1/31/2021 at 11:09 AM, AnonymBruker said: Jeg er i et relativt nytt forhold med en mann. Sexen er bra, men jeg stusser litt på at han med en gang etter vi er ferdige må gå på badet for å vaske seg. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men føler meg litt avvist på en måte, at han vil vaske meg vekk, om det gir mening? At han synes det er så ekkelt, at det første han må gjøre er å løpe på badet. Er ikke vant til dette fra tidligere forhold, og har ikke selv det behovet med en gang etterpå. Da synes jeg det er koselig å kose og prate litt sammen, og når det faller seg naturlig, så går man for å freshe seg litt opp. Har snakket med han om det, og han sier at det bare er sånn han er. Hva gjør du? Har du behov for å vaske bort sexen rett etterpå, eller liker du å kose litt først? Anonymkode: 39248...141 Muslim? Anonymkode: 02974...a63
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #20 Skrevet 4. februar 2021 Jeg (kvinne) har aldri opplevd at noen måtte vaske seg etter sex, hverken kvinner eller menn. Det hadde vært skikkelig nedtur. Selv gjør jeg heller ikke det og jeg går heller ikke på do med mindre jeg må det. Det er jo bare deilig å kunne lukte sexen lenge etterpå. Anonymkode: 4eec3...80b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå