treningsgal Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Nå har jeg over tid sett på både undertøy, gensere og treningsklær på wish. Det står at de har så så mange igjen, men på ALT jeg klikker inn på er utsolgt.🤔 Noen som opplever det samme, eller er det bare et merkelig sammentreff hos meg.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 Samme her. Men like greit! Kjøpte en kjempe fin julekjole fra Wish å når den kom frem så den helt grusom ut! Formløs og fæl Anonymkode: 6a526...5b9 1
treningsgal Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Samme her. Men like greit! Kjøpte en kjempe fin julekjole fra Wish å når den kom frem så den helt grusom ut! Formløs og fæl Anonymkode: 6a526...5b9 Litt «godt» å høre at det er flere som opplever det samme. men veldig kjedelig med julekjolen da😔
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4 Skrevet 31. januar 2021 Alt det samme er på Aliexpress. Så kjøp det der i stedet. Ofte billigere også. Anonymkode: 0ed76...e3f
Teardrop Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 Dårlig kvalitet og ekkelt stoff på det meste der. Og str er helt fucka! På det meste... Kjøpte 10 ting der i høst. 1 ting var brukbart, 1 kjole som rikrig nok var 1 str for stor, men den gikk å bruke. 1
Kniv & gaffel Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 Jeg har kjøpt klær fra Wish én gang, og kommer neppe til å gjøre det igjen. Klærne var i et ekkelt stoff som ikke lignet på bildene, og for små selv om jeg hadde bestilt flere størrelser større enn jeg vanligvis bruker. Jeg har forøvrig bestilt "kinaklær" fra Ebay flere ganger og vært godt fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå