Gå til innhold

Valpekurs i Oslo? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å kikke litt på ulike tilbydere av valpekurs, og jeg må jo si det er en jungel der ute. 

Er det noen som har erfaringer de vil dele med ulike hundeskoler i Oslo? 

Anonymkode: abdbb...653

Skrevet
LadyGrey skrev (28 minutter siden):

GoodDog

Hva er bra med dem?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er bra med dem?

100% belønningsbasert. Og de er gode på atferd og språk hos hund. 

Skrevet
LadyGrey skrev (4 timer siden):

100% belønningsbasert. Og de er gode på atferd og språk hos hund. 

Og, i vårt tilfelle, ekstremt lite lærerikt. Det var koselig å dikkedulle i en time hver gang, men lærte ingenting. Det var for mye dulling og prat om å kose seg med hunden og for lite læring. Vi bruker kun belønning selv i hverdagen, så har ikke noe i mot den delen, men det var veldig mye fokus på generell bonding, noe jeg helst ikke vil betale flere tusenlapper for. (Det kan jeg holde på med på egenhånd, såpass innsikt har jeg) . 

Anonymkode: 57f20...ca1

• Liker 4
Skrevet

Er det virkelig noen av hundeskolene i Oslo som driver noe annet enn belønningsbasert nå?

Til og med på bygda for 10 år siden, som var sist jeg var på kurs, var det fokuset. 

Veldig kjekt med utfyllende svar med erfaring, AB. Det er nettopp slike ting jeg er ute etter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er det virkelig noen av hundeskolene i Oslo som driver noe annet enn belønningsbasert nå?

Til og med på bygda for 10 år siden, som var sist jeg var på kurs, var det fokuset. 

Veldig kjekt med utfyllende svar med erfaring, AB. Det er nettopp slike ting jeg er ute etter.

De fleste driver belønningsbasert, men Oslo hundeskole fikk jeg høre at kunne ha tendenser til noe annet. 

Anonymkode: 57f20...ca1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...