AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Er det noen som er t-bane sjåfør i Oslo og kan si hvordan jobben er ? Anonymkode: cc0d7...949
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 Over halvparten av de som jobber i Oslo Sporveier blir uføre før de når pensjonistalder. Det sier vel sitt. Anonymkode: a8f2a...927 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #3 Skrevet 31. januar 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Over halvparten av de som jobber i Oslo Sporveier blir uføre før de når pensjonistalder. Det sier vel sitt. Anonymkode: a8f2a...927 Hvor er kilder til dette? Anonymkode: 699cb...6af
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4 Skrevet 31. januar 2021 Skal du jobbe som t-bane-sjåfør i Oslo så må du snakke urdu. Anonymkode: 00f5b...fae 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #5 Skrevet 31. januar 2021 Jeg kjenner en som jobber som t-banesjåfør. H*n virker å være veldig fornøyd med det. God lønn, ca 550K med normal arbeidsbelastning. Jobbing annenhver helg ish. Tror total arbeidstid per uke er rundt 35 timer, hvor en del såklart er på kvelden. Anonymkode: 90caa...4ff
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #6 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Skal du jobbe som t-bane-sjåfør i Oslo så må du snakke urdu. Anonymkode: 00f5b...fae For en tåpelig kommentar..... Jeg kjenner flere etnisk norske som jobber som T-banefører, og noen som kjører buss i Oslo. De har til felles at de liker skiftarbeid, og at de ikke var motiverte til å ta høyere utdanning. To av dem ser jeg for meg at kommer til å bli der, mens andre har planer om å finne seg noe annet/ eller begynne på skole igjen. Vi snakker om totalt seks personer, og alle trives med jobben (også de som ser på det som en litt midlertidig jobb) 😊 Anonymkode: c371d...035
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #7 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner en som jobber som t-banesjåfør. H*n virker å være veldig fornøyd med det. God lønn, ca 550K med normal arbeidsbelastning. Jobbing annenhver helg ish. Tror total arbeidstid per uke er rundt 35 timer, hvor en del såklart er på kvelden. Anonymkode: 90caa...4ff AnonymBruker skrev (1 time siden): For en tåpelig kommentar..... Jeg kjenner flere etnisk norske som jobber som T-banefører, og noen som kjører buss i Oslo. De har til felles at de liker skiftarbeid, og at de ikke var motiverte til å ta høyere utdanning. To av dem ser jeg for meg at kommer til å bli der, mens andre har planer om å finne seg noe annet/ eller begynne på skole igjen. Vi snakker om totalt seks personer, og alle trives med jobben (også de som ser på det som en litt midlertidig jobb) 😊 Anonymkode: c371d...035 TS her - takk for kommentarer. Anonymkode: cc0d7...949
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #8 Skrevet 31. januar 2021 Ikke meg personlig som er T-banesjåfør men kjenner en person som er det. Har ikke så mye kontakt lenger dessverre, men da vedkommende hadde jobbet noen år virket det som at h*n trivdes. Men man bør jo like å jobbe selvstendig og alene, samt ha ansvar for mange mennesker. For man har betydelig ansvar for mange mennesker når man er på jobb. Man bør også kunne like, eller i det minste tolerere, å veksle mellom tidlige og sene skift. Anonymkode: 90cea...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå