Gå til innhold

Er det noen som er t-bane sjåføri Oslo og kan si hvordan jobben er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som er t-bane sjåfør i Oslo og kan si hvordan jobben er ?

Anonymkode: cc0d7...949

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Over halvparten av de som jobber i Oslo Sporveier blir uføre før de når pensjonistalder. Det sier vel sitt.

Anonymkode: a8f2a...927

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Over halvparten av de som jobber i Oslo Sporveier blir uføre før de når pensjonistalder. Det sier vel sitt.

Anonymkode: a8f2a...927

Hvor er kilder til dette?

Anonymkode: 699cb...6af

Skrevet

Skal du jobbe som t-bane-sjåfør i Oslo så må du snakke urdu. 

Anonymkode: 00f5b...fae

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner en som jobber som t-banesjåfør. H*n virker å være veldig fornøyd med det. God lønn, ca 550K med normal arbeidsbelastning. Jobbing annenhver helg ish. Tror total arbeidstid per uke er rundt 35 timer, hvor en del såklart er på kvelden. 

Anonymkode: 90caa...4ff

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Skal du jobbe som t-bane-sjåfør i Oslo så må du snakke urdu. 

Anonymkode: 00f5b...fae

For en tåpelig kommentar.....   Jeg kjenner flere etnisk norske som jobber som T-banefører, og noen som kjører buss i Oslo.  De har til felles at de liker skiftarbeid, og at de ikke var motiverte til å ta høyere utdanning.  To av dem ser jeg for meg at kommer til å bli der, mens andre har planer om å finne seg noe annet/ eller begynne på skole igjen. Vi snakker om totalt seks personer, og alle trives med jobben (også de som ser på det som en litt midlertidig jobb) 😊

Anonymkode: c371d...035

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kjenner en som jobber som t-banesjåfør. H*n virker å være veldig fornøyd med det. God lønn, ca 550K med normal arbeidsbelastning. Jobbing annenhver helg ish. Tror total arbeidstid per uke er rundt 35 timer, hvor en del såklart er på kvelden. 

Anonymkode: 90caa...4ff

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For en tåpelig kommentar.....   Jeg kjenner flere etnisk norske som jobber som T-banefører, og noen som kjører buss i Oslo.  De har til felles at de liker skiftarbeid, og at de ikke var motiverte til å ta høyere utdanning.  To av dem ser jeg for meg at kommer til å bli der, mens andre har planer om å finne seg noe annet/ eller begynne på skole igjen. Vi snakker om totalt seks personer, og alle trives med jobben (også de som ser på det som en litt midlertidig jobb) 😊

Anonymkode: c371d...035

TS her - takk for kommentarer.  

Anonymkode: cc0d7...949

Skrevet

Ikke meg personlig som er T-banesjåfør men kjenner en person som er det. Har ikke så mye kontakt lenger dessverre, men da vedkommende hadde jobbet noen år virket det som at h*n trivdes. Men man bør jo like å jobbe selvstendig og alene, samt ha ansvar for mange mennesker. For man har betydelig ansvar for mange mennesker når man er på jobb. Man bør også kunne like, eller i det minste tolerere, å veksle mellom tidlige og sene skift. 

Anonymkode: 90cea...9d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...