Gå til innhold

Hårete baller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg alene om å like hårete baller.

Jeg merkar at jeg tenner mye mer på at man ikke barberer eller shaver nede ved kuken. Jeg liker at det er masse hår på testiklene og helst masse hår over pikken og.

Føler det er rart å foretrekke hårete pikk, men tenner mye mer på å suge en pikk som har masse hår.

Eneste som synes at hårete pikk og baller er sykt digg?

Anonymkode: 1c60c...9e1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Chantielle mod.

Skrevet (endret)

Ja det kan nesten se slik ut😂hårete baller er bare ekkelt, ikke ser det pent ut heller.

Endret av jentegutt
  • Liker 1
Skrevet
jentegutt skrev (40 minutter siden):

Ja det kan nesten se slik ut😂hårete baller er bare ekkelt, ikke ser det pent ut heller.

Skjønner, er visst ekkelt med menn..... Er visst alene om å foretrekke menn og ikke glatte ungutter. 😂

• Liker 3
Skrevet

Hårete baller er ikke min favoritt. Resten av håret, ja takk! Men ballene.... nei... 

Anonymkode: 93844...43d

Skrevet

Ballene blir mye mer sensitiv når jeg barberer dem, så her er det ihvertfall glatt der! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Skjønner, er visst ekkelt med menn..... Er visst alene om å foretrekke menn og ikke glatte ungutter. 😂

Ja det tror jeg

Skrevet

Hårete baller er helt sykt kvalmt. Virker sjuskete/uteligger aktig. Kan godt være hår over, men da må det være trimma og ryddig. Ca 1-2 cm. 

Anonymkode: 35ea5...86d

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hårete baller er helt sykt kvalmt. Virker sjuskete/uteligger aktig. Kan godt være hår over, men da må det være trimma og ryddig. Ca 1-2 cm. 

Jeg ber aldri om å få se ballene til uteliggere, så jeg slipper den assosiasjonen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Eller så er du bare sykt ung og barnselig.

Hva i himmelens navn er kvalmt med hår der nede, det er helt naturlig og normalt.

Men rart du vet så mye om uteliggere sitt understell, sier vel mer om deg.

• Liker 3
Skrevet
Alterego666 skrev (3 timer siden):

Jeg ber aldri om å få se ballene til uteliggere, så jeg slipper den assosiasjonen. 

🤣😂

• Liker 1
Skrevet

Hår rundt og over er greit, men jeg foretrekker at det er barbert eller trimmet på selve pikken og på ballene. Ihverfall om det skal inn i munnen min. Gjør det ellers også, men med større iver og glede om det er ryddet opp litt.

K

Anonymkode: 87698...841

Skrevet

Jeg foretrekker at mannen ikke shaver. Har ikke møtt noen med ekstremt mye hår på ballene, men jeg hadde nok enten likt det eller ikke tenkt så mye over det. Det er iallfall helt normalt å tenne på kjønnshår - en av oppgavene til kjønnshår er jo å binde feromoner som skal tiltrekke partnere.

Anonymkode: 7d327...e79

• Liker 3
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Om man har hår eller er glatt er vel strengt tatt ikke det som definerer om man er gutt eller mann.. Jeg foretrekker menn som trimmer/er glatt, og foretrekker det også på meg selv. Jeg er like fullt kvinne, og jeg tiltrekkes av menn, ikke «unggutter». 

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ikke hår på kroppen som definere om en mann eller unggutt, det er alder.

Skrevet

Glatt og nydusja - ellers suger jeg ikke....

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner på kjæresten min helt uavhengig av hår eller ikke. Gjør meg ingenting. 

Kan forøvrig ikke se for meg at stikkete hår kan være så gøy når det vokser litt ut. Litt av en jobb å holde det ved like om man ofte har sex. 

Anonymkode: a0426...57e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...