Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke sove fordi naboens vaskemaskin bråker! Er det greit og spørre pent om og ikke vaske halv to om natta eller er det helt vanlig og gjøre? Bor i en firemannsbolig.

Anonymkode: ad79b...824

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brannfarlig. 

• Liker 2
Skrevet

Det er helt greit å spørre om, naboen tenker nok ikke over at det høres i din del av boligen. 

Anonymkode: 6a0ad...5f3

• Liker 4
Skrevet

Går ut i fra at naboen er våken selv siden vaskemaskin bråker såpass mye... 

TS

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke vanlig å vaske hverken klær eller kopper på natta. I allefall hvis man har naboer tett på.  I tillegg så utgjør vaskemaskin, oppvaskmaskin o.l en brannfare. De må ha tilsyn ved bruk.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Går ut i fra at naboen er våken selv siden vaskemaskin bråker såpass mye... 

TS

Viser seg at naboen ikke er hjemme!!!

Skrevet
Bøtteballetten skrev (6 minutter siden):

Det er ikke vanlig å vaske hverken klær eller kopper på natta. I allefall hvis man har naboer tett på.  I tillegg så utgjør vaskemaskin, oppvaskmaskin o.l en brannfare. De må ha tilsyn ved bruk.

Og noen av oss er oppe på denne tiden av døgnet, men jeg setter riktignok ikke på maskiner på nattestid nettopp pga naboene.

Anonymkode: 6552c...943

• Liker 3
Skrevet

Jeg pleide å sette på vaskemaskin på kveldstid, og noen ganger var den ikke ferdig før nærmere tolv. Naboen under spurte pent om det kunne være jeg som vasket klær sent på kvelden, og sa at han ikke fikk sove pga det. Jeg var selvsagt ikke klar over at noen plagdes pga dette, og var såå glad for at han sa fra! Si fra på en fin måte, Ts, så skal du se det ordner seg😊

Anonymkode: 50eae...a43

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og noen av oss er oppe på denne tiden av døgnet, men jeg setter riktignok ikke på maskiner på nattestid nettopp pga naboene.

Anonymkode: 6552c...943

Hvis man er oppe og gidder å vente på at vasken blir ferdig, og ikke minst ikke har naboer som får nattesøvnen ødelagt. 😉 For som sagt så er det en viss brannfare, sånn at en bør ha tilsyn mens maskinen er i bruk.

Skrevet

Man skal ikke være til bry for naboene. 

Da jeg bodde i bokollektiv, satt en av de andre på en vaskemaskin om natten. Det han ikke visste var at noen hadde skrudd av vannet, så det tok fyr inni maskinen og store deler av boligen fikk røykskader. Etter det har jeg aldri satt på maskiner på kveldstid eller når jeg ikke er hjemme. Og jeg drar alltid ut støpsler når jeg ikke er hjemme. 

Anonymkode: 71323...491

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...