AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Sier han trenger ikke kjenne meg og vite alt om meg. Vil ikke være sosial. Han har nok av dette. Det er bare sexbiten. Kan jeg spørre hva sånne menn tenker om disse damene de har sex med? På lik linje med prostituerte eller? Noen som har erfaring eller tenker/gjør sånn selv? Anonymkode: dd8a3...fe9
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 Jeg har vært på begge sider av denne situasjonen. Noen er ute etter noe seriøst andre vil bare ha noe «casual». Det suger å være den som vil ha noe seriøst. Viktig å respektere seg selv og si at jeg vil ha noe seriøst og hvis du ikke vil det så burde vi ikke møtes mere. Mest sannsynelig blir det slutt, men du kommer ut av det med selvrespekten inntakt og du kommer deg raskere over personen og kan møte neste. Anonymkode: d75a8...0cd 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #3 Skrevet 31. januar 2021 Du er et hull han kan tømme seg i Hvorfor i alle dager skal han bruke tiden på noe annet når du er villig til å spre beina uten å stille krav tilbake? Anonymkode: 59757...bc0 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4 Skrevet 31. januar 2021 Kvinn deg opp og si nei. Ikke nedverdiger deg selv til å bli utnyttet. Denne mannen er dum og fortjener deg ikke. Dump han og si hadet. Anonymkode: a8636...f53 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #5 Skrevet 31. januar 2021 Ikke satse på noe som helst med han. Er ditt valg, men er så tydelig "bruk og kast" hvor du ikke betyr noe som helst. MEN noe er positivt- han var jo på en måte ærlig om ting...;p Anonymkode: 342a0...dbe 2
herzeleid Skrevet 31. januar 2021 #6 Skrevet 31. januar 2021 Hva denne personen tenker kan vi selvfølgelig ikke vite, men i en slik relasjon tenker jeg en fyller en funksjon i personens liv, slik butikkarbeiderne og bussjåføren gjør. Er en fornøyd med det er jo ikke det noe problem. Er en ikke komfortabel med noe så intimt ikke er nærere bør en nok finne en noe varmere relasjon. 1
Aliquis Skrevet 31. januar 2021 #7 Skrevet 31. januar 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Du er et hull han kan tømme seg i Hvorfor i alle dager skal han bruke tiden på noe annet når du er villig til å spre beina uten å stille krav tilbake? Anonymkode: 59757...bc0 Det finnes jo ikke kvinner som faktisk vil ha sex uten forpliktelser nei.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #8 Skrevet 31. januar 2021 Aliquis skrev (1 minutt siden): Det finnes jo ikke kvinner som faktisk vil ha sex uten forpliktelser nei. Det gjør det helt sikkert, men jeg lurer mer på hans eller menns syn på dama i et sånt opplegg. Anonymkode: dd8a3...fe9 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #9 Skrevet 31. januar 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinn deg opp og si nei. Ikke nedverdiger deg selv til å bli utnyttet. Denne mannen er dum og fortjener deg ikke. Dump han og si hadet. Anonymkode: a8636...f53 Skjønner ikke svar som dette. Har du aldri avvist noen du har hatt sex med som vil ha noe mer med deg? Anonymkode: d75a8...0cd
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #10 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Sier han trenger ikke kjenne meg og vite alt om meg. Vil ikke være sosial. Han har nok av dette. Det er bare sexbiten. Kan jeg spørre hva sånne menn tenker om disse damene de har sex med? På lik linje med prostituerte eller? Noen som har erfaring eller tenker/gjør sånn selv? Anonymkode: dd8a3...fe9 Enten må du bruke ham som en mannlig prostituert, ellers så må du avslutte det. Anonymkode: 13ea4...661 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #11 Skrevet 31. januar 2021 47 minutter siden, AnonymBruker said: Sier han trenger ikke kjenne meg Ok, så er han ærlig og sier han kun vil ha sex. MEN man sier ikke til et annet medmenneske at man ikke trenger å kjenne det. Han hadde havnet i komposten her- på alle måter Anonymkode: c98ab...e37 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #12 Skrevet 31. januar 2021 Han her hadde pult deg mens du hadde en papirpose over hodet. Bare kvitt deg med fyren TS Anonymkode: 59757...bc0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå