Gå til innhold

Kvisehjelp takk

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er så utrolig lei av kvisene mine jeg nå at jeg klikker snart!

har ikke sånn kjempemange, men nåkk til å plages.

Det er spesielt hakepartiet som er rammet.

De vil ikke gå bort selv om det er sol, om jeg holder meg unna junkfood

og spiser sunt.

Jeg har for et par måneder siden vært på tilsammen 5 timer til hudpleie og kjøpt noe hudpleie treatments fra serien Exuviance som hudpleiern behandlet meg med og anbefalte meg. ser ikke noe særlig til forandring jeg :roll:

Jeg går også på p-pillen Diane. Har gått på de i 1 og 1/2 år, ser forandring i restn av ansiktet, selv om hakepartiet forblir det samme :tristbla:

Hva skal en stakkars gjøre da? trenger tips til alt fra behandlinger til et spesielt kosthold etc.. Hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så utrolig lei av kvisene mine jeg nå at jeg klikker snart!

har ikke sånn kjempemange, men nåkk til å plages.

Det er spesielt hakepartiet som er rammet.

De vil ikke gå bort selv om det er sol, om jeg holder meg unna junkfood

og spiser sunt.

Jeg har for et par måneder siden vært på  tilsammen 5 timer til hudpleie og kjøpt noe hudpleie treatments fra serien Exuviance som hudpleiern behandlet meg med og anbefalte meg. ser ikke noe særlig til forandring jeg  :roll:

Jeg går også på p-pillen Diane. Har gått på de i 1 og 1/2 år, ser forandring i restn av ansiktet, selv om hakepartiet forblir det samme  :tristbla:

Hva skal en stakkars gjøre da? trenger tips til alt fra behandlinger til et spesielt kosthold etc.. Hjelp

Be om resept på Dalacin.. Tror det er det det heter.. MANGE som har fått hjelp med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har i perioder vært litt plaget, gikk til lege og fikk det som heter dalacin, effektivt! Ellers bruker jeg vaseline intensive care facial cleansing mousse til daglig rensing av huden, det holder det i sjakk for min del ihvertfall...

og ja det er utroli plagsomt med kviser :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

men så har det seg sånn at dalacin har jeg allerede prøvd, uten spesielt hell.

Funket bra i bynnelsen, men så svektes effekten.

Denne vaselin intensive care moussen har jeg også prøvd, men tror den blir litt enkel for min hudtype. Har fått tips om å bruke en såpefri hudrens med lav ph-verdi. så skal prøve det, dr.greve sensitiv intimvask har jeg fått anbefalt av alle ting :overrasket:

Hører kviser kan komme av hormonell ubalanse, men er det noe man kan gjøre får å få seg selv i balanse igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stress kan forårsake kviser.. Jeg ville kuttet ut Diane dersom den ikke virker.. Jeg FIKK kviser av den, merkelig nok.. P-piller generelt påvirker jo hormonbalansen i kroppen(og det gjør stress også).. Du kan vel kanskje prøve en rensekur eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Dalacin, men det var ikke nok, så jeg har fått en annen i tilleg. Husker ikke hva den heter.

Anbefaler å gå til legen. Jeg har i alle fall ikke gode erfaringer med reseptfrie kremer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...