AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Har en baby her hjemme på 7 mnd, som driver med tenner. De siste pr ukene har han brukt puppen min som smokk bortimot hele natten, og blir lei seg og fortvilet når puppen faller ut eller jeg tar puppen min selv. og jeg holder virkelig på å fly på veggen, fordi jeg er så forbanna lei. Det er vondt, sårt, og ømt at den puppen skal ligge å bli sugd på natten igjennom! jeg ammer, men bare på natt. Og ammingen i seg selv er ok, men det er denne forbanna pattingen som ikke er ok. Han tar ikke smokk, aldri hatt interessen, tommelen sin er heller ingenting... hva kan jeg gjøre med dette? Hvordan kan jeg avvenne uten at baby skal slå seg fullstendig galen? Skjønner at han er i en hard periode med tenna sine og sånn, men jeg får så deprimerte følelser av å bli patta på. Som om det setter igang en hormonell ubalanse i hjernene min, som får meg sur, sint og irritert... Anonymkode: e6e79...2af
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 Gutten min gjorde dette i 10 måneder, jeg holdt på å gå på veggen 😅 Vi måtte kutte amming og få ham på eget rom for at han skulle slutte. Jeg husker ikke hva det heter, men det er noen som får depresjonsfølelser av amming. Jeg gjorde det, så det var forferdelig å amme, og særlig hele natten. Mulig du har det samme. Anonymkode: ccd93...308
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå