Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 16. august 2005 #1 Skrevet 16. august 2005 Jeg (jente) er i et relativt fersk forhold, og min kjæreste har ytret ønske om at jeg skal være litt dominerende. Han mener på ingen måte noe hardcore. Jeg har lyst til å etterkomme hans ønske. Men jeg er litt usikker på hvor langt jeg skal gå. Skal jeg bare være "sjefete", ta initiativ, eller hva? Hva ligger egentlig i å dominere?
Gjest Tispa ii Skrevet 17. august 2005 #2 Skrevet 17. august 2005 Jeg er ikke en av gutta, men jeg håper likevel du lytter til hva jeg har å si. Hvordan kjæresten din vil domineres vet han bare sjøl. Du kan garantert få tips her, men nøkkelen til suksess ligger i å snakke med ham. Finn ut hva han ønsker seg. Få ham til å dele sine fantasier med deg, og bygg videre på dem. Husk at mange fantasier ikke er ment for utlevelse, men de gir likevel et hint om hvilken retning hans ønsker og behov går i. Noen ønsker seg en bitch, noen en vennlig men bestemt morsfigur, andre ei streng "tante" (-for å ramse opp noen stereotypier, det finnes uendelig mange andre alternativer). Noen legger ikke mer i dominans enn at partneren skal ta mer initiativ i sexlivet, mens andre ønsker, ja faktisk trenger, en sterk styrende hånd i dagliglivet. For noen er bondage, ris, påkledning og /eller rekvisitter viktig, for andre er det uvesentlig. Kort sagt: snakk med ham. Mange ganger, både før dere prøver dere på dominans og underkastelse og etter en seanse.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #3 Skrevet 17. august 2005 Feks at du presser hodet hans ned mellom benene dine eller setter deg på ansiktet hans. Dvs at du tar litt styring og ikke bare lar ting skje, det synes ihvertfall vi gutter er sexy... Dette er ihvertfall hva jeg mener med å dominere.
aline Skrevet 17. august 2005 #4 Skrevet 17. august 2005 det kan være så mangt, som begge over har nevnt. hvor langt du kan ta det og hva du bør gjøre, bør du som sagt komme frem til sammen med ham. men det er klart, du kan prøve ut litt. bare det å ta kontrollen og være den som bestemmer hva som skal skje, hvordan, hva han for lov til å gjøre og ikke etc. rett og slett bestemme over ham. du kan som gjest over, enten fysisk dytte ham ned mellom bena dine, men du kan også beordre ham. gi ham beskjed om å gjøre ditt og datt. eller be ham legge seg, og ta så styringen. be ham kle av seg, sørg for at han kun gjør det du lar ham. om han tar for seg ting du ikke har latt ham, så straff ham. enten ved fysisk å straffe ham, om han liker det. eller ved rett og slett ikke la ham få noe om han ikke hører på deg. klår han når du ikke har latt ham (også i sexen), så gå av ham og vis ham at det ikke blir noe sex om han ikke lystrer. (prøvde det engang, du kan tro han ble lydig!!) om han ikke liker det, så sier han kanskje ifra? ihvertfall etterpå? eller kanskje han sier at det var bra, godt eller opphissende, og enten holder seg til det eller kommer med andre tanker som tenner ham i tillegg.
Gjest GreenSky Skrevet 17. august 2005 #5 Skrevet 17. august 2005 Fyren min liker også det. At jeg er dominerende, altså. Har ikke vært det før, har liksom ikke vært "meg", men jeg tenkte at jeg kunne jo prøve. Og det har gått bra så langt. På lørdag tror jeg det var, hadde jeg stæsjet med opp for han. Hadde et svart tyllskjørt, svart topp, og svarte, høye støvletter. Traff han på en cafe, kysset litt på han, og fortalte så at jeg ikke hadde truse på. Han ble litt satt ut, og ville egentlig at vi skulle gå hjem til han med en gang, men jeg sa nei, vi måtte drikke opp drinkene først. På t banen satte vi oss langt bak i vognen, og jeg befølte han utenpå klærne. Han ble litt nervøs for at folk skulle se oss, men det dreit jeg i. Da vi kom hjem til han, satte jeg meg ned og leste et blad. Han var utålmodig, men jeg ga han et sexy smil han om å vente. Etterpå gikk jeg bort til han, kysset strøk han over ryggen, og dro av han t-skjorta. Det samme med buksene. Jeg hadde fremdeles alle klærne på. Så dro jeg han bort til senga og kommanderte han til å gjøre ting. Det falt i smak hos oss begge. Håper du ble litt inspirert.
hecuba Skrevet 17. august 2005 #6 Skrevet 17. august 2005 Fortsett på denen tråden er dere snill... Hehe.. Eller kanskje også lage en liknende: "Til jenter: hvordan dominere?" Ja takk, begge deler
Gjest GreenSky Skrevet 17. august 2005 #7 Skrevet 17. august 2005 Ja takk, begge deler ← Ja takk... Til begge kjønn? Eller til å både dominere og bli dominert, vekselsvis? :klø:
hecuba Skrevet 17. august 2005 #8 Skrevet 17. august 2005 Ja takk... Til begge kjønn? Eller til å både dominere og bli dominert, vekselsvis? :klø: ← Hmm.. Der ble det mye å svare... ehe.. "ja" til.. Begge kjønn er jeg kanskje litt usikker på foreløbig... Det jeg mente var "Ja takk" til å ha både en tråd hvor både gutter og jenter svarer på det meste..
Gjest GreenSky Skrevet 17. august 2005 #9 Skrevet 17. august 2005 Det jeg mente var "Ja takk" til å ha både en tråd hvor både gutter og jenter svarer på det meste.. ← Ok, da er jeg med. Og enig!
hecuba Skrevet 17. august 2005 #10 Skrevet 17. august 2005 Ok, da er jeg med. Og enig! ← Kunne ha en tråd hvor man henvendte seg til jenter og en til gutter dersom man føler at det er mer komfortabelt.. Men antar at både gutter og jenter kommer til å lese uansett.. Dersom du har noen personlig råd å komme med til med GreenSky, så får du sende en PM.. Sier ikke nei takk til det.. Hehe..
Gjest Guttt Skrevet 21. august 2005 #12 Skrevet 21. august 2005 Som nevnt kan det være svært opphissende å bli presset inn i musa. Sett deg gjerne over ham og press på. En annen ting er å bli tvunget til å slikke rompa. Du kan f.eks. stå på gulvet, og kommandere ham ned bak deg og be ham kjøre tunga opp. Eller, du kan be ham å legge seg ned, og sette rompa di over ansiktet hans. Føtter er bra... Få ham til å kle seg naken, mens du har på deg klær. Har du høye sko, ta på deg dem. Plasser foten din i skrittet hans, og gjerne be ham om å pusse skoen. Etter en stund kan du ta av deg skoene, og be ham om å massere og slikke føttene dine. Jeg liker å bli pisset på... Kanskje han gjør det, men det er selvsagt viktig at du finner det ut før du eventuelt prøve med noe slikt.... Du kan jo starte med å tvinge ham til å se på mens du sitter på do og tisser.
Superlammet Skrevet 22. august 2005 #13 Skrevet 22. august 2005 Mange gode tips her, men det viktigste er at du prater med han. Spør han om hva han vil. Kommunikasjon er veldig viktig uansett i et forhold, spesielt når det gjelder sex. Hva han legger i at du skal dominere han kan være så mangt. Prat med han først, finn ut sånn ca hvilken retning han peker i (f.eks håndjern, pisk og dressur eller bare at du er på topp og forteller ham hva han skal gjøre) og så kan vi nok hjelpe deg litt mer.
Gjest Guttt Skrevet 22. august 2005 #14 Skrevet 22. august 2005 Mange gode tips her, men det viktigste er at du prater med han. Spør han om hva han vil. Kommunikasjon er veldig viktig uansett i et forhold, spesielt når det gjelder sex. Hva han legger i at du skal dominere han kan være så mangt. Prat med han først, finn ut sånn ca hvilken retning han peker i (f.eks håndjern, pisk og dressur eller bare at du er på topp og forteller ham hva han skal gjøre) og så kan vi nok hjelpe deg litt mer. ← Husk at dette ofte er vanskelig å snakke om... Men det er viktig at du ser etter signaler ja.
Superlammet Skrevet 23. august 2005 #15 Skrevet 23. august 2005 Javisst er det vanskelig å snakke om. Men for meg var det iallefall som en propp. Etter jeg åpnet den har jeg ikke hatt noe problemer med å prate om det i det hele tatt. Men det er selvsagt individuelt. Dessuten virker det som om de har en dialog alt, med tanke på at han har ytret et ønske om å bli dominert. Et annet tips, som jeg vet fungerer, er at han kan skrive en novelle som inneholder noen av hans fantasier. Som f.eks at han tar utgangspunkt i at han og kjæresten har en kveld ute sammen osv osv.. Da får man som regel en pekepinn på hva man vil. Det er spesielt effektivt om han ikke har fått nappa salamien på en ukes tid (orgasmenekt) først. Man skriver gjerne mer ærlig og direkte i kåt tilstand.
Hu i Svingen Skrevet 23. august 2005 #16 Skrevet 23. august 2005 Eller lapper. Lage f.eks. 15 lapper med litt forskjellige ønsker på, men bare 5 skal trekkes ut og utføres? Så blir det litt mer spennende og uforutsigbart? Hun kan velge rekkefølgen selv, og evt. få litt tid til å forberede seg. Kan jo avtale å starte med ikke alt for heavy ting, så er det lettere for henne også - å "komme seg inn i rollen". Også viktig å spørre underveis om det fungerer (eller se etter signaler). Som dominerende er det kanskje ikke så vanskelig å spørre om slikt som det ellers kan være?
Gjest subman Skrevet 24. august 2005 #17 Skrevet 24. august 2005 Vær fast og bestemt og vit hva du vil. Jeg hadde en heftig opplevelse i ungdommen av en kvinne som var eldre enn meg og meget bestemt. Hun grep tak i hodet mitt og førte det rett opp i fitta si og beordret meg til å slikke. Deretter snudde hun seg rundt og kommanderte meg til å slikke henne i rompa. Så kommanderte hun meg til å runke meg stiv. Jeg gjorde så og hun tredde seg på og red meg som en gal. Det tok ikke lang tid før jeg sprutet i henne. Så trakk hun seg av og satte seg over ansiktet mitt og tømte seg i munnen min med både min egen sæd og hennes tiss. Ja hun regelrett tisset i munnen min som den største selvfølgelighet. Jeg var helt som i trance av dette og fikk reisning igjen. Så red hun meg igjen. Vi holdt det gående i timesvis. Hun var 40 og jeg var 22 og jeg glemmer det aldri. Hun var gift og fortalte meg at mannen hennes var slaven hennes som gjorde alt hun sa, mens hun knullet hvem hun ville bare ikke sin egen mann. Jeg syntes dette hørtes helt merkelig ut, men har nå i voksen alder forstått at det ikke er helt uvanlig med slike forhold.
Gjest Guttt Skrevet 24. august 2005 #18 Skrevet 24. august 2005 Vær fast og bestemt og vit hva du vil. Jeg hadde en heftig opplevelse i ungdommen av en kvinne som var eldre enn meg og meget bestemt. Hun grep tak i hodet mitt og førte det rett opp i fitta si og beordret meg til å slikke. Deretter snudde hun seg rundt og kommanderte meg til å slikke henne i rompa. Så kommanderte hun meg til å runke meg stiv. Jeg gjorde så og hun tredde seg på og red meg som en gal. Det tok ikke lang tid før jeg sprutet i henne. Så trakk hun seg av og satte seg over ansiktet mitt og tømte seg i munnen min med både min egen sæd og hennes tiss. Ja hun regelrett tisset i munnen min som den største selvfølgelighet. Jeg var helt som i trance av dette og fikk reisning igjen. Så red hun meg igjen. Vi holdt det gående i timesvis. Hun var 40 og jeg var 22 og jeg glemmer det aldri. Hun var gift og fortalte meg at mannen hennes var slaven hennes som gjorde alt hun sa, mens hun knullet hvem hun ville bare ikke sin egen mann. Jeg syntes dette hørtes helt merkelig ut, men har nå i voksen alder forstått at det ikke er helt uvanlig med slike forhold. ← Det der hørtes helt fantastisk ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå