Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har vært i et forhold i snart 20 år, vi var veldig unge da vi ble sammen/gift. Ettersom tiden går har mine behov forandret seg. Ikke seksuelt vi har fortsatt et godt sexliv med sex ofte, men jeg har ikke det behovet for å ha han «alene» lengre. Koser meg i mitt eget og barnas selskap. Føler han « trenger» mer selskap/oppmerksomhet enn meg. Vi har snakket om det, men han venter nå på en tilbakemelding fra meg. Jeg luftet tanken først, men han synes det kunne være en god ide og har tatt det opp igjen etterpå. Altså at han får utforske litt. Han er ikke typen til et tilfeldig møte, men trenger nok en kjæreste. En han kan dele litt mer med. Drømmen er vel at alle kan leve i harmoni, men det vet jeg ikke helt... 

Noen som har erfaring med dette? 

Anonymkode: 64e1d...ad5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har erfaring. Ender med at de godt gifte mennene faller for meg og jeg har fått spandert masse av dem! 

Er du helt sikker på at du ønsker å ha så lite respekt for deg selv at du lar han knulle masse deilige unge damer? 

Anonymkode: d2c32...70b

• Liker 4
Skrevet

Du skriver han trenger en kjæreste han kan dele mer med. Er ikke du som en kjæreste/kone for han? Kan ikke du og han dele ting med hverandre? 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Noen som har erfaring med dette? 

Ingen erfaring, men vi diskuterer å åpne for å treffe andre. Vi har ikke landet diskusjonen, og vårt svar er selvsagt ikke automatisk andre sitt svar. Jeg synes det er fint at dere er så åpne med hverandre og klarer å ha en voksen samtale om dette. Det er en indikasjon på at en slik ordning KAN gå bra.

Skrevet

Høres mer ut som at han trenger venner. 

Anonymkode: a2bdd...416

• Liker 3
Skrevet

Hva gjør du den dagen han faller for en annen dame og vil skilles fra deg og barna deres? Jeg mener det kan skje uansett, men du sender han inn i armene på en annen kvinne og sex er ikke nødvendigvis bare sex bestandig. 

Anonymkode: e1c75...bce

• Liker 4
Skrevet

Penger er ikke et problem. Jeg tjener godt selv og er ikke redd for at han skal spandere noe som helst. 

Vi har absolutt et godt kjæresteforhold! Finner på ting, koser oss, reiser på turer osv, men jeg vet ikke.. Jeg føler ingen sjalusi da jeg tenker på han med noen andre! Elsker han, vi har et fint liv, men kan det finnes bedre løsninger? 

Vil han skille seg gjør han det uansett, og elsker han noen høyere enn meg så fortjener å være lykkelig. Kan like gjerne forelske seg i noen på jobben for eksempel. 

ts

Anonymkode: 64e1d...ad5

• Liker 1
Skrevet

Du tilrettelegger veldig for at det skal bli slutt, eller for drama. Godt mulig han finner en som ønsker forhold, men da vil det kunne oppstå problemer når du fortsatt er kona hans og kan ta en stund før dere blir skilt. Kanskje like greit at DU gjør det slutt, du virker jo ikke særlig forelsket, selv om du åpenbart har det hyggelig og er glad i han. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...