Gå til innhold

Svik fra mannen og venninne! Nå er vi separert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt i sjokk her jeg sitter🥺

etter 20 års ekteskap, jeg trodde var bra... sa mannen helt ute av det blå! At det er slutt. Han sa det på en vanlig måte og var veldig kald. Han virket veldig fornøyd med seg selv faktisk😳 som om dette var en vanlig samtale.

Vi er separert nå, og barna tar det tungt. 
Det har vært vanskelig med ny hverdag for oss alle, men ikke for x mannen! 
barna kom gråtende hjem og fortalte at venninnen min var kjæreste med pappa😰

Da falt brikkene på plass!  Det var røde flagg de siste 6mnd før separasjon , men jeg valgte å overse de.  Denne venninnen har så mye bagasje og har en livsstil som ikke er helt bra og langt unna x mannens livssyn! 
kanskje det var derfor jeg overså tegnene. 

hvordan kan en mann kaste bort familien sin sånn??  Han tar ikke hensyn til barna og vil ikke inkludere barna i noe. Jeg er maktesløs og må trøste barna hver kveld, samtidig min egen sorg! 
hvordan skal man håndtere sånt?

Anonymkode: 9dd66...8ef

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var trist lesing... gir han 3 mnd så angrer han bittert! Vær der for barna dine, og vurder å snakk med fagfolk. Kjærlighetssorg er ufattelig tungt❤️ Støtt deg på familie og venner, be de om hjelp til å ta barna noe om du trenger det❤️

Anonymkode: 2d05b...133

• Liker 10
Skrevet

Dette er psykisk mishandling ovenfor barna!

når voksne setter sin lykke før barna sine! Skamme seg! Fy faen!! Få fagfolk inn i bildet! Dette er absolutt ikke greit! Jeg kjenner at jeg blir lei meg på deres vegne. 
jeg håper lykken snur seg for deg💘

• Liker 11
Skrevet

Trist å høre om bruddet og at han blei kjæreste med venninna di. 

Hva er det han ikke inkluderer barna i? Hvor mye samvær har han med dem? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

har en livsstil som ikke er helt bra og langt unna x mannens livssyn

Siden han har falt for henne så har han kanskje mer sammenfallende livssyn enn du er klar over? Ellers vil ikke det forholdet gå i lengden.

Måten du håndterer dette på er samme måte som du håndterer andre kriser på. Skill tydelig på hva som er innenfor og utenfor din kontroll. Hva andre, voksne mennesker gjør er utenfor din kontroll. Hva du gjør er innenfor din kontroll.

Jeg klarer ikke å se at du skriver noe om hvor lenge det er siden bruddet, men etterhvert håper jeg at du klarer å bruke så lite livsenergi som mulig på disse to menneskene som virkelig ikke fortjener den. Hvis mannen ikke setter barna først så får du være den gode forelderen som gjør det. La barna være stjernene nå og dra andre mennesker inn i livet deres som synes de er helt fabelaktige.

• Liker 10
Skrevet

Dette handler om begjær. Og tåka man havner i. Etterhvert letter  tåks og han ser ting klart.

Med mange har vanskelig for å tøyle begjær. 

Hvorfor tror du at en fremmed klarte å bryte seg inn i forholdet. 

Anonymkode: 76c24...8be

• Liker 2
Skrevet
NymeriaRhoynar skrev (1 time siden):

Siden han har falt for henne så har han kanskje mer sammenfallende livssyn enn du er klar over? Ellers vil ikke det forholdet gå i lengden.

Måten du håndterer dette på er samme måte som du håndterer andre kriser på. Skill tydelig på hva som er innenfor og utenfor din kontroll. Hva andre, voksne mennesker gjør er utenfor din kontroll. Hva du gjør er innenfor din kontroll.

Jeg klarer ikke å se at du skriver noe om hvor lenge det er siden bruddet, men etterhvert håper jeg at du klarer å bruke så lite livsenergi som mulig på disse to menneskene som virkelig ikke fortjener den. Hvis mannen ikke setter barna først så får du være den gode forelderen som gjør det. La barna være stjernene nå og dra andre mennesker inn i livet deres som synes de er helt fabelaktige.

Dette skjedde med min familie og.

Hva du enn gjør  ikke forbli bitter og snakk dritt om faren deres resten av evigheten. Det gjorde moren min og har skadet mitt forhold til til far og mor. Vil ha minst mulig med noen av de å gjøre. 

Din selvkontroll og oppførsel i denne situasjonen kan ha ettervirkninger resten av ditt og dine barns liv.  Forsøk å gå videre uten å grave deg ned i bitterhet. Vær sterk og ta en dag av gangen . 

Anonymkode: c8ae9...7b9

• Liker 4
Skrevet

Det der er ikke noe venninne - det er rett og slett et søppelmenneske av værste sort. Helt ærlig så fortjener de hverandre - stå på, du fortjener noe bedre💜

Anonymkode: 33d96...9d5

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg er helt i sjokk her jeg sitter🥺

etter 20 års ekteskap, jeg trodde var bra... sa mannen helt ute av det blå! At det er slutt. Han sa det på en vanlig måte og var veldig kald. Han virket veldig fornøyd med seg selv faktisk😳 som om dette var en vanlig samtale.

Vi er separert nå, og barna tar det tungt. 
Det har vært vanskelig med ny hverdag for oss alle, men ikke for x mannen! 
barna kom gråtende hjem og fortalte at venninnen min var kjæreste med pappa😰

Da falt brikkene på plass!  Det var røde flagg de siste 6mnd før separasjon , men jeg valgte å overse de.  Denne venninnen har så mye bagasje og har en livsstil som ikke er helt bra og langt unna x mannens livssyn! 
kanskje det var derfor jeg overså tegnene. 

hvordan kan en mann kaste bort familien sin sånn??  Han tar ikke hensyn til barna og vil ikke inkludere barna i noe. Jeg er maktesløs og må trøste barna hver kveld, samtidig min egen sorg! 
hvordan skal man håndtere sånt?

Ingenting varer evig dessverre. 

Anonymkode: c5650...45c

Skrevet

Sender deg en stor klem! Vær sterk for barna dine og for deg selv. Ikke prat dårlig om eksen, men vær der for barna dine. Det er utrolig hva vi kan klare når barna våre har det vondt! Det vil bli bedre etterhvert og du vil få gode dager, men det tar tid. Den som taper her, det er eksmannen din. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...