AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Håret mitt er langt, og begynner å bli tørt i tuppene. Jeg har blott anbefalt leave-in kur, og har testet et par, men problemet er at de lukter så sterkt. Jeg har migrene, og tåler ikke sterk lukt. Er det noen som har en leave-in kur som funker? For eksempel har jeg brukt en fra eleni og Chris, og da fikk jeg migreneanfall etter ti minutter. 😣Samme med leave-in balsamskum fra SP. Vanligvis bruker jeg sjampo fra SP, de tåler jeg. Noen som har tips til meg? Anonymkode: eff15...994
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Bruk heller luxe oil fra wella i håndkle tørt hår. Den lukter også litt med en gang men forsvinner fort, og håret blir mykt, får godt med fukt og etter kort tid ble hvertfall mitt hår sunnere. Anonymkode: 53f53...0c1
SpeilEggos Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Jeg sverger til produktene fra ByNoor og Ref. Fantastiske - ikke altfor kjemiske produkter for håret og jeg synes de både lukter og fungerer helt supert 🤩
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå