Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #1 Skrevet 10. mars 2002 Heisann.. I natt drømte jeg at jeg hadde sex med en annen jente.. Det var en aldeles hærlig drøm, men hva betyr det? Vil jeg virkelig ha sex med ei jente? kunne jeg virkelig tenke meg å slikke ei jente?
Væren Skrevet 10. mars 2002 #2 Skrevet 10. mars 2002 At du har slike drømmer betyr nødvendigvis ikke at du er lesbisk eller faktisk ønsker å leve ut drømmen/fantasien, selv om dette selvfølgelig også kan være et undertrykt eller ubevisst ønske i din underbevissthet. Vår seksualitet er sammensatt og mangfoldig, og består av mange ulike elementer! Så lenge det var en fin drøm, foreslår jeg at du bare gleder deg over den! 12
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #3 Skrevet 10. mars 2002 Alltids låv å prøve.... Jeg har litt lyst faktisk, selv om jeg er heterofil!
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #4 Skrevet 10. mars 2002 On 2002-03-10 16:35, anonym wrote: Alltids låv å prøve.... Jeg har litt lyst faktisk, selv om jeg er heterofil! Tror det kalles å være bifil Bifile jenter er jo egentlig enhver manns store drøm, ihvertfall min.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #5 Skrevet 10. mars 2002 Jeg har aldri hatt fantasier om jentesex Er gift på 15. året. De siste par årene har mannen min og jeg utvekslet seksuelle fantasier (wow for et kick for sexlivet) - han fantaserer om å se meg med en annen jente. Etter at jeg fikk vite det, har jeg begynt å fortelle han oppdiktede historier om at jeg har jentesex - mens vi har sex. Det merkelige er at nå tenner jeg skikkelig på jentesex, har ikke tenkt å prøve, men det er deilig å fantasere om.
Guess What! Skrevet 10. mars 2002 #6 Skrevet 10. mars 2002 he he. det kalles ikke bifili, det kalles nyskjerrig:D Spørr du meg..!! 12
Mina22 Skrevet 10. mars 2002 #8 Skrevet 10. mars 2002 Tror nok ikke det er noe galt med deg, og du er nok verken bifil eller lesbisk. Jeg har selv fantasert om jentesex, og kunne tenke meg å utforske det... En gang iallfall. Men både jeg og typen vet veldig godt at jeg er hetro. Det beste som finns er å ha sex med en mann! og alt han kan tilby! 12
Belle Skrevet 11. mars 2002 #9 Skrevet 11. mars 2002 Heisann.. Før eller seinere i livet har 99% av oss mennesker fantasier med å ligge med det samme kjønnet. En mindre del av oss gjør virkelighet ut av dette. Jeg kan fortelle om mine fantasier om dette. Da jeg var ung hadde jeg ALDRI fantasier om sex med samme kjønn.(Ikke bevisst i alle fall). Har fundert på hvorfor ikke fordi jeg i dag er lesbisk og lever livet sammens med ei flott jente Kanskje jeg hadde fantasier,men fortrengte de??!! Jeg kan også fantasere om heterofil sex når jeg elsker med jenta mi,men jeg er IKKE heterofil av den grunn Nå fikk dere dele litt av mine tanker med meg! Tilslutt,fantasiene må dere alle beholde,den er vakker,spesiell og bare din!!12
Gjest sexysadie Skrevet 19. mars 2002 #10 Skrevet 19. mars 2002 Bare utfold dere hvis dere virkelig kunne tenkt dere jentesex!
ida Skrevet 19. mars 2002 #11 Skrevet 19. mars 2002 Heisann! Det behøver ikke bety at du har lyst til å ha sex med en jente. Drømmetydere sier at men ofte ER alle personene man drømmer om selv. 1212[ Dette Innlegg er endret av: ida den 2002-03-19 13:21 ]
Thea Skrevet 19. mars 2002 #12 Skrevet 19. mars 2002 Nå er jeg heeeeeeelt utenfor jentesex temaet men.............jeg drømte at jeg fikk tvillinger i natt jeg. De var selvsagt like søte og nusselige som mammaen og pappaen Vel.....helt utenfor temaet var jeg jo ikke. For det var ikke snakk om jomfru fødsel og på en eller annen måte kom de jo inni der 12
MissiS Skrevet 19. mars 2002 #13 Skrevet 19. mars 2002 Thea! Jeg har hørt at hvis man drømmer (ikke mareritt, altså!) om en fødsel og at man ammer, er sjansen stor for at du er gravid (eller kommer til å bli det i nærmeste fremtid...) hehe!! Er du?
Thea Skrevet 19. mars 2002 #14 Skrevet 19. mars 2002 Uff da,var i grunnen den meldinga jeg ikke ville få Jeg har min egen lille evne til å vite når venninnene mine skal ha.Har drømt det på forhånd med hver eneste en Men de siste 14 dagene har jeg hatt 2 drømmer om min egen fødsel,så tanken har slått meg.Men sjansen er ikke all verden så lenge pilla har gjort jobben sin Skal holde deg oppdatert jeg,om en ca 14 dager Kanskje pappa har vært ute og lufta tissefanten sin på ulovlig vis så jeg har ei søster som har havna i "uløkka"?? Satser på den jeg _________________ Thea 1212[ Dette Innlegg er endret av: Thea den 2002-03-19 14:35 ]
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #15 Skrevet 9. april 2002 Er det noen som kan fortelle om de har forsøkt å leve ut fantasien om jentesex med ei venninne? og hvilke konsekvenser det hadde?
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #16 Skrevet 9. april 2002 Hei Jeg har begynt å ta skrittet fult ut, men vi tar det rolig... Jeg har hatt sex med mannen til venninen min mens hun onanerte ved siden av oss. Vi plukket litt på hverandre men lot det stoppe med det. Har i etter tid sett at dette har ikke hatt noen negativ innvirkning på vårt vennskap og er derfor klare for å ta skrittet videre når anledningen byr seg. Men det må selvfølgelig være rette stemningen for det... Dette har bare beriket vårt vennskap og vi er om mulig enda tryggere på hverandre enn vi var før. Så det var min erfaring.... Klem fra en som gleder seg til fortsettelsen...
Gjest Lea Skrevet 9. april 2002 #17 Skrevet 9. april 2002 Det er nok helt normalt å drømme og fantasere, men jeg ville vært veldig forsiktig med å realisere dette uten å tenke meg godt om. La det være med drømmen og fantasien i første omgang. Har en venninne som ble litt ødelagt at at hun plutselig skulle leve ut en slik fantasi. Hun var nok litt rask i vendingen og angret forferdelig etterpå. 12
Hedda-78 Skrevet 29. april 2002 #19 Skrevet 29. april 2002 Anonym ville vite om det var nokon her som hadde hatt jentesex og det er det. Hadde sex med mi aller beste veninne (det var eigentlig trekant, for typen hennar var der også), og vi er framleis verdens beste veninner. Har ikkje hatt sjansen til å ha sex med ho på lenge (bur langt fra kvarandre), men om sjansen byr seg tar vi kanskje opp tråden der vi slapp?12
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2002 #20 Skrevet 30. april 2002 Been there, done that! Ja jeg gjorde det. Det var ok, men jeg gjør det ikke flere ganger, det var liksom noe som manglet.... Spennende å ha prøvd det, men ikke noe mer en det. Det tror jeg de fleste ville sagt seg enige meg, det holder å ha prøvd. Vennskapet til venninnen min har jeg beholdt, vi diskuterte det gjennom på forhånd. Og når det var over, var det over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå